Moro täytän 15huhtikuussa ja olen aloittamassa jalkapallon vuotta vanhemmissa kun lumet sulaa. Olen hyväkuntoinen ja normaalivartaloinen 176cm ja 65kg ja että onko jo myöhäisä aloittaa? Harrastin 8vuotiaana yhden kauden ja sain parhaan pelaajan pystin mutta nyt tosiaan aloittaisin uudestaan ja vuotta vanhemmissa koska oman ikäisten seura vähän kauempana? Tuleeko kehityttyä nopeasti miten kannattaisi vetää omat reenit kun lumet sulaa ja asun siis kentän vieresaä melkein. Mikä pelipaikka mielestänne on paras? Minkä ikäisenä olette itse aloittaneet itse?
Aloittelijalle neuvoja!
2
250
Vastaukset
- futis2
Ei periaatteesa harrastuksen aloittaminen ole koskaan liian myöhäistä.
Kysymys on siintä millä tasolla on tarkoitus pelailla tai tähdätä.
Jos tulevat pelikaverit ovat harrastaneet säännöllisesti jo useamman vuoden, on aika haastavaa liittyä mukaan jos et ole seitsemäänvuoteen palloa potkinut juuri ollenkaan.
"Tuleeko kehityttyä nopeasti" Kaikki riippuu siintä mikä on lähtötaso.
Ei muutakuin mukaan vain kokeilemaan, niin asia selviää.- apuaaaaa
Joo kiitos kommentista :D ja kaisinne yksi kaveri aina mukaan mahtuu vaikka vuotta vanhempia ovat sillä eihän tässä nyt mitää paskoja kuitenkaan olla :D veikkausliiga ois viie vuode sisään iha oke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1964832
- 373352
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.332867Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412758- 252408
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682257Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192088Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311790Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411742Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.801404