Moro täytän 15huhtikuussa ja olen aloittamassa jalkapallon vuotta vanhemmissa kun lumet sulaa. Olen hyväkuntoinen ja normaalivartaloinen 176cm ja 65kg ja että onko jo myöhäisä aloittaa? Harrastin 8vuotiaana yhden kauden ja sain parhaan pelaajan pystin mutta nyt tosiaan aloittaisin uudestaan ja vuotta vanhemmissa koska oman ikäisten seura vähän kauempana? Tuleeko kehityttyä nopeasti miten kannattaisi vetää omat reenit kun lumet sulaa ja asun siis kentän vieresaä melkein. Mikä pelipaikka mielestänne on paras? Minkä ikäisenä olette itse aloittaneet itse?
Aloittelijalle neuvoja!
2
216
Vastaukset
- futis2
Ei periaatteesa harrastuksen aloittaminen ole koskaan liian myöhäistä.
Kysymys on siintä millä tasolla on tarkoitus pelailla tai tähdätä.
Jos tulevat pelikaverit ovat harrastaneet säännöllisesti jo useamman vuoden, on aika haastavaa liittyä mukaan jos et ole seitsemäänvuoteen palloa potkinut juuri ollenkaan.
"Tuleeko kehityttyä nopeasti" Kaikki riippuu siintä mikä on lähtötaso.
Ei muutakuin mukaan vain kokeilemaan, niin asia selviää.- apuaaaaa
Joo kiitos kommentista :D ja kaisinne yksi kaveri aina mukaan mahtuu vaikka vuotta vanhempia ovat sillä eihän tässä nyt mitää paskoja kuitenkaan olla :D veikkausliiga ois viie vuode sisään iha oke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818