Ei kannata mennä ääliöiden ja huijareiden maahan

pysyn poissa

Espanjassa syntyi kohu kun toimittaja käsitteli Suomen
koulujärjestelmää ja oloja ja epähuomiossa vertasi
asioita tarpeettomasti toisiinsa.
Kannattaisiko persaukisten huijareiden keskittyä maksamaan
veronsa ja velkansa ettei meidän tarvitsisi kokoajan
lähettää rahaa noille tapasten syöjille...
Tässä uutinen.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013020516641364_ul.shtml

13

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junttilanurpo

      Todella hyvä uutinen on se että SINÄ pysyt poissa Espanjasta.Oletko onneton läskin purija koskaan edes saanut maistaa Tapaksia?Pysy vaan siellä mökissäs ja haaveile paremmasta.

      • olé mus

        "Espanja ei ole Kreikka", sanoo Espanjan Sanomien Ryynänen. Ei todellakaan, vaan sata kertaa pehempi ja porukat urpolaiskaa, myös sinne menneet suomalaiset.


    • Joyita

      Taas meni asia ihan ohi suomalaisilta, jutun teki Jordi Evolé joka on saanut paljon tunnustusta jutun teosta, idiootti tässä asiassa oli Ana Rosa Quintana joka teki möläytyksen twitterissä asiasta, eikä tajunnut missä mennään. PS. Eipä sitä rahaan tänne tavalliselle tallaajalle, joka MAKSAA veronsa ole mistään tullut. Terkkuja vaan pieneen suomeen ahdasmielisille ihmisille...

    • Sääli poloa!

      Silmään pistää "pysyn poissa ja olé mus" tyyppisten ihmisten alhainen sivistystaso nykyajan Suomessa!! Lohduttavaa kuitenkin huomata, että tajuaa pysyä Suomen peräkylissä, eikä lähde maailmalle tahraamaan moukkamaisella käytöksellään muiden suomalaisten mainetta!

      Toiseksi; mitä tuollainen törkysuu tekee sitten ketjussa missä keskustellaan Espanjasta? Ehkä se "pois pysyminen" onkin pakollinen tilanne kun ei ole millä lähteä tuulettumaan Suomesta! ;) Happamia sanoi kettu....! Ei olisi voinut ilmaista katkeruuttaan selvemmin... :D

    • pysyn poissa

      Tottakai pysyn poissa. Huijarimainen meno on jatkunut niinkauan kuin olen
      epsanjassa käynyt. Ei kannata heti leimata, arvon kirjoittajat, että en ole käynyt missään, vaan pirtissäni läskiä purenut. Kreikka on samaa kastia, perässä tulee Italia kovaa vauhtia. Portugali on niin pieni, ettei heiluta EUn taloutta.
      Kyllä siellä aurinkorannikolla kannattaisi maksaa veroja, suomalaisiakin siellä
      asuu, kuka "lämmön" takia kuka mitäkin paossa. Talous on kuralla jo senkin takia että asuntokeinottelu ja korruptio on ollut maan tapa.

      Tämä vaan on totuus, ja sen te joudutte hyväksymään...

      • olé mus

        En asu Suomessa, olen reissannut n. 20 maassa työn takia. Ihanaa! Oikeastaan on millä lähteä ja mennä vaikka minne, on sen verran pätäkkää. Miksi Arto luulit että peräkylässä? Taidat asua itte peräpäässä! Jospa alkaisit välillä tekemään töitä, taidat olla päivät pitkät suomi24 -asemissa.
        Työnteko vahvistaisi Espanjan taloutta, vaan eipä taida olla siellä tekijöitä! Vain laiskoja EU-loisia :(


      • pysyn poissa
        olé mus kirjoitti:

        En asu Suomessa, olen reissannut n. 20 maassa työn takia. Ihanaa! Oikeastaan on millä lähteä ja mennä vaikka minne, on sen verran pätäkkää. Miksi Arto luulit että peräkylässä? Taidat asua itte peräpäässä! Jospa alkaisit välillä tekemään töitä, taidat olla päivät pitkät suomi24 -asemissa.
        Työnteko vahvistaisi Espanjan taloutta, vaan eipä taida olla siellä tekijöitä! Vain laiskoja EU-loisia :(

        vastaanpa sääli poloa nikille... hänen viestinsä osa tässä alhaalla:

        Silmään pistää "pysyn poissa ja olé mus" tyyppisten ihmisten alhainen sivistystaso nykyajan Suomessa!! Lohduttavaa kuitenkin huomata, että tajuaa pysyä Suomen peräkylissä, eikä lähde maailmalle tahraamaan moukkamaisella käytöksellään muiden suomalaisten mainetta!

        Sääli poloa nimimerkki ei tiedä ainakaan minun sivistystasosta yhtään mitään, joten hänellä ei ole syytä arvostella sitä ollenkaan. Se, että tunnustaa realiteetit ja hyväksyy faktat, ei tee ihmisestä sivistymätöntä. Asuinpaikkani ei ole perämetsissä, jos ei kehä III ulkopuolista aluetta kokonaisuudessaan sitten kutsuta perämetsiksi.

        Suomen mainetta tahrataan kyllä aurinkorannikolla ihan riittävästi, enkä siellä käyneenä kehtaa enää käydää siellä, koska siellä nämä" fiksut" käyttäytyvät voimainsa tunnossa todella ala-arvoisesti. Sikamaisesti, välillä.

        "Sääli poloa"-tyyppi saa siis käydä siellä "tenuremmin" kanssa hummaamassa ja sivistämässä epsanjalaisia ihan vapaasti. Minä pysyn poissa ja toivottavasti muutkin fiksut suomalaiset pysyvät. Onneksi Euroopassa on paljon paikkoja, jossa maksetaan verot, ei huijata ja rakennetaan yhteiskuntaa, niihin paikkoihin minä menen nyt ja jatkossa... kiitos meidän rajojemme kuppaajien.


      • Tuttua jurputusta

        Hahahhh..."pysyn poissa" vaikka hönkää perään ettei sittenkään ole voinut pysyä poissa koska "Huijarimainen meno on jatkunut niinkauan kuin olen
        epsanjassa käynyt." Aina sinne vaan ne tenuporukat on näyttäneet sinua vetävän...:D Tuskin vastenmieliseen paikkaan kukaan täysipäinen yhtä kertaa enemmän menisi! ;)

        Jaa, että kaikki on jotakin paossa? Kuvittelet, että kaikki muutkin elää tavallasi eikä rehellisiä ihmisiä olisi olemassakaan. Olet liian kiinnostunut maasta haluaksesi pysytellä poissa...;D Suomessa kyllä katkeroituu ja sinusta huomaa sen parilla lauseella....:) Suomessa asuvien suomalaisten yhteinen piirre on juuri tuo pirullinen katkeruus niitä kohtaan jotka ovat onnistuneet luomaan miellyttävän elämän jossakin muualla...Ja kaukana suomalaisyhteisöistä tietystikin!!! Ne kyllä on oikeita käärmeenpesiä. Finski ei siedä, että kenelläkään toisella menee hyvin ja näillä sivuilla saa hyvän kuvan taas suomalaisesta mentaliteetista.

        Liekö se mainitsemasi läskin pureminen tehnyt sinusta noin ynseän ...Ei siellä Suomessakaan näytä porukka olevan tyytyväisiä, jatkuva valitus kaikesta ja kansa ryyppää itsensä hengiltä. Holhousyhteiskunta jolta sitten "pysyn poissa" tyypit haluaa paeta pullon pohjalle...Minulle se päivä kun läksin Suomesta oli lottovoitto!! Paras päätökseni koko elämässäni ja naureskelen teidän kireitten katkerille vuodatuksille...


    • pysyn poissa

      Tuskin vastenmieliseen paikkaan kukaan täysipäinen yhtä kertaa enemmän menisi! ;) Olet harvinaisen oikeassa. Kultarannikolle riitti nuo kaksi kertaa.

      Ja alkoholinkäyttöön voisin vahvistaa tottumuksistani, että en juo viinaa ollenkaan, olen viinien ystävä. Jotta ei kannata heti väittää kaikkia suomessa asuvia suomalaisia juopoiksi. Itse en asu kuin aivan pakollisen osan Suomessa. Kyllä siellä Fuengirolan "viinakaupan" asiakkaina kuulosti puheensorinan perusteella olevan paljon asiakkaina suomalaisia. Yksikin rouva (joka asui siellä) sanoi, että on se hyvä että tulee kesä ja pääsee käymään Suomessa, koska täällä alkoholisoituu. Oli aika vahvassa pönötyksessä.

      Sinun haukkumaa holhousyhteiskuntaa tarvitaan jossain määrin.
      AINAKIN SIINÄ MÄÄRIN ETTÄ VEROT MAKSETAAN, jotta ei tarvitse muiden niitä
      ja pankkien hukkaamia rahoja sitten maksella takaisin kuten nyt maksamme
      kreikkaan espanjaan ja portugaliin. Italia kolkuttaa oven takana.

      Mutta onhan se kivaa kun saa mennä rellestää ja vetää kaikki pimeenä omaan taskuun, on sitten maksaa byrokraateille voiteluakin, ja antaa muidenmaiden hoitaa sitten jälkipyykki.

      • Tuttua jurputusta

        Kenellekköhän sinä täällä oikein vaahtoat?? Ihan kun politiikan seuraukset olisi niiden ihmisten syytä jotka ovat vaihtaneet asuinmaataan. Jokin ongelma sinulla on.
        Ja jos et halua, että suomalaisia leimataan juopoiksi, miksi itse teet juuri sillä tavalla vain koska olet tavannut yhden viinakaupan asiakkaan jorinoineen??
        Ensinnäkin näytät olevan niitä jotka juoruaa suomalaiskylien asioita ja toiseksi näytit sitten olevan itsekin sen viinakaupan asiakas ja kyseisen paikan asukki...;D Pata kattilaa soimaa. Olet tainnut joutua Fuengirolassa silmätikuksi ja nyt purat pahaa oloasi näillä foorumeilla.

        Kuka se käskee mennä suomalaisten kansoittamiin juoppoloihin?? Omaa syytäsi, että poltit siellä sormesi! Itse en ikinä menisi lähellekään paikkaa missä teikäläiset rellestää eläkepäivillään. Sitäpaitsi jos olet käynyt vain 2x Espanjassa ja nekin kerrat viettänyt suomalaiskylässä vahtimalla juoppojen juomisia, tuskin olet ihminen jolla mitään käsitystä tästä maasta. Puhut sen pohjalta mitä uutisista kuulet ja mitä pettynyt, kiukkuinen mielesi vuodattaa..:) Kenkäsi näkyy puristavan ihan muusta syystä kuin Espanjan veronmaksuista...hehehhh...


      • pysyn poissa
        Tuttua jurputusta kirjoitti:

        Kenellekköhän sinä täällä oikein vaahtoat?? Ihan kun politiikan seuraukset olisi niiden ihmisten syytä jotka ovat vaihtaneet asuinmaataan. Jokin ongelma sinulla on.
        Ja jos et halua, että suomalaisia leimataan juopoiksi, miksi itse teet juuri sillä tavalla vain koska olet tavannut yhden viinakaupan asiakkaan jorinoineen??
        Ensinnäkin näytät olevan niitä jotka juoruaa suomalaiskylien asioita ja toiseksi näytit sitten olevan itsekin sen viinakaupan asiakas ja kyseisen paikan asukki...;D Pata kattilaa soimaa. Olet tainnut joutua Fuengirolassa silmätikuksi ja nyt purat pahaa oloasi näillä foorumeilla.

        Kuka se käskee mennä suomalaisten kansoittamiin juoppoloihin?? Omaa syytäsi, että poltit siellä sormesi! Itse en ikinä menisi lähellekään paikkaa missä teikäläiset rellestää eläkepäivillään. Sitäpaitsi jos olet käynyt vain 2x Espanjassa ja nekin kerrat viettänyt suomalaiskylässä vahtimalla juoppojen juomisia, tuskin olet ihminen jolla mitään käsitystä tästä maasta. Puhut sen pohjalta mitä uutisista kuulet ja mitä pettynyt, kiukkuinen mielesi vuodattaa..:) Kenkäsi näkyy puristavan ihan muusta syystä kuin Espanjan veronmaksuista...hehehhh...

        Jätetty tarkoituksella pois ne muut paikat missä on tullut käytyä.
        Madrid, Barcelona ja ympäri maata autolla ja moottoripyörällä Ranskasta rannikkoa pitkin Gibraltarille ja sisämaahan, 3 X Sierra Nevadassa laskettelemassa.
        En ole käynyt juoppoloissa vaan rannan kaupassa ostamassa vettä ja/tai muita virvokkeita. Heti vaan törmäsin erääseen "rouvaan"...
        2 kertaa voi olla ihan hyvin 2 kertaa siinä suomalaisten paratiisin rannassa.
        Unohdatte nyt yhden jutun. Huijareiden maa jonka laskua me suomalaiset kohta maksamme, kuten maksamme jo Kreikkalaistenkin huijailua.

        Espanjalaiset ovat huijanneet eulta rahaa riskisti ja me sen maksamme vaikka kuinka puolustatte.


    • Lennot alk....

      Suomalainen kun matkustaa se pyrkii aina luomaan ympäristönsä mahdollisimman suomalaiseksi. Parhaimmassa tapauksessa vievät kyljykset ja kauraryynitkin kotimaasta mukana ja matkakohde osoittautuu huonoksi, ääliömäiseksi, huijareitten paratiisiksi, laiskureitten pesäksi ym. ellei joka asia ole kuin kotikylässä Savon sydämessä. Prototyyppi suomalainen kokee shokin kun huomaa, että muissa maissa eletään eri tavoin ja palaa huuli tutisten joko elleihin tai tänne kertomaan dramaattisesta huomiostaan! :D :D :D

    • Spain OK

      Samanlaiset liituraita huijarit kusettaa veronmaksajia Suomessa joka 10s vuosi. Kaikki tarkoituksella tehdyt pankkikriisit ollaan me, veronmaksajat, maksettu.
      Toivon että pysyt poissa niin me muut voimme nauttia yhdestä maailman upeimmasta kuultuurimaasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe