Minkä perkeleen takia se psykiatri ei määrää masennuslääkettä?

huijkioe

Olen jo useamman kerran lähettäny viestiä hoitajien kautta. Mutta ei. Psyk.hoitaja sanoi, että katellaan miten sujuu. Minä tiedän, että se lääke auttaisi. Ainoastaan ketamiinia tarjosi.

15

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vain

Jospa psykiatri kokee että sinun tilanteessa ei lääke ole se paras vaihtoehto. Sinun pittää ottaa asia esille uudelleen.

• ilmainen tohtori

se on harvinainen näky, ettei psykiatri halua määrätä lääkkeitä :D

• Jäiset Varpaat
        ilmainen tohtori kirjoitti:

se on harvinainen näky, ettei psykiatri halua määrätä lääkkeitä :D

On kyllä ensimmäinen kerta kun kuulee, ettei psykiatri määrää lääkkeitä :D! Yleensä kirjoitetaan kassillinen ja lisääkin voitais kokeilla. Saa myös korvasärkyyn SSRI:tä.

• huijkioe
        Jäiset Varpaat kirjoitti:

On kyllä ensimmäinen kerta kun kuulee, ettei psykiatri määrää lääkkeitä :D! Yleensä kirjoitetaan kassillinen ja lisääkin voitais kokeilla. Saa myös korvasärkyyn SSRI:tä.

on kyllä mullekin eka kerta. edellinen kirjoitti reseptejä minkä kerkes. nykyinen ei.
        en kyllä ole varma onko psys.hoitaja edes kertonut terveisen, kun mitään ei kuulu. lupais soittaa jos tulee lääkitykseen muutosta, tai no eihän mulla sellaista edes ole. katellaan vaan. tiistaina sitten psyk.hoitaja taas kattelee. perkele. lääkettä nyt vaan tarttis.

• huijkioe

Olen ottanut asian jo esille kolme kertaa. Psykiatrille on jo aika muttei mulle ole vielä ilmoitettu milloin.

• 4+1

Minä taas kysyn että minkä perkeleen takia mulle määrätään masennuslääkkeitä kun jotkut muunlaiset lääkkeet olis parempia.

• huijkioe

Vaihdetaanko? Mitä sulle määrätään? Mulla on ketamiinia, lisää saisin jos vaan hakisin!

• 4+1
        huijkioe kirjoitti:

Vaihdetaanko? Mitä sulle määrätään? Mulla on ketamiinia, lisää saisin jos vaan hakisin!

En oikein tiedä tuosta ketamiinista mitään. Rauhoittavia minä kaipaisin mut niitä ei lääkärit määrää. Tiedän vain että ne todennäköisesti auttais parhaiten ahdistukseen ilman ikäviä sivuoireita.

• yks666

namnam, ketku o rules.

• toinen666

missä tarjoillaan ketamiinia? mäkin tuun sinne :D

• huijkioe

Ei se psyk.hoitaja soita ei! Olen ollut vihainen eilsiillasta saakka ja mikään ei auta. Tarttisin tosiaan jotain lääkettä ennenkuin pää leviää kokonaan. Hemmetti.
      Minkä takia ne lupaa soittaa, jos ei soita? Mulle on tehty nyt ainakin neljä ohista!
      Soitin itse kerran psyk.hoitajalle ja se kuulosti todella vittuuntuneelta siellä toisessa päässä. Halusi vaan päästä eroon. Sitten sanoi seuraavlla kerralla kun tavtatiin, että voin soittaa hänelle jos menee huonosti. just joo!

• Lääkkeet eivät aina välttämättä ole ratkaisu

• psipsapso

Koska lähes kaikki psykiatriset lääkkeet ovat huijausta ja johtavat huomattavasti lyhentyneeseen eliniän odotteeseen. Ei ole mistään kemiallisesta epätasapainosta kysymys.

Psykiatrit uskovat lääkkeittensä haitallisiin sivuvaikutuksiin, koukuttavat ihmisiä lääkkeisiin ja sitä kautta haluavat kusettaa rahaa järjestelmästä ja murhata ihmisiä. Järkevämpiä lääkkeitä:

- paina nauru nappulaa! Huumori parantaa mielialaa
      - jooga, meditaatio ja liikunta auttaa rauhoittumaan ja auttaa masennukseen
      - silica ja lion's mane ovat nootropiineja jotka parantavat aivojen toimintaa ilman mainittavia sivuvaikutuksia

http://www.youtube.com/watch?v=g7rACI-WJEw

• huijkioe

No ketamiinia määräisi. On mulla sitä jo kaapissa. Mutta haluaa masennuslääkettä! Ei sitten hoitaja soittanut, eli ei tipu. Tiistaina taas tavataan. Nyt kyllä sanon, ettei tää odottelua tosiaankaan johda mihinkään muuhun kuin hautaan.

• 4+1

Ihmettelen jos ei jollekkin muka Suomessa määrätä ssri-lääkkeitä kun minun mielestä niitä ollaan suorastaan tyrkyttämässä joka vaivaan nykyään. Bentsoja sitten taas on nykään melkein mahdotonta saada mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4112
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2602
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2587
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      253
      1818
    Aihe