lahtelaisia???

Hevimanga

No heipä hei, pitkästä aikaa. Mitä piditte Animeconista? Siellä oli aivan mahtavaa, sitä vaan piti kysymäni että, onko täällä muita Lahdesta kuin minä,Tixu ja Mekio? Olisi nimittäin kiva tutustua saman henkisiin ihmisiin kuin minä. No ei muuta kuin antaa palaa!!!

14

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truth

Olin Animeconissa,ja olen myöskin lahdesta.. :D

• Hevimanga

Ihanaa!! Mitä tykkäsit Animeconista? Ootko kuullu et lahessa on sellanen otaku seura? Minä,Mekio ja Tixu kuulutaan siihen. Mitä koulua käyt ja kuinka vanha oot? sori et kyselen paljon, mut ois kiva tietää susta lisää...;)

• truth
        Hevimanga kirjoitti:

Ihanaa!! Mitä tykkäsit Animeconista? Ootko kuullu et lahessa on sellanen otaku seura? Minä,Mekio ja Tixu kuulutaan siihen. Mitä koulua käyt ja kuinka vanha oot? sori et kyselen paljon, mut ois kiva tietää susta lisää...;)

Otaku-seura..? en oo tosta kyllä vielä kuullukkaa..:D Conissa oli ihan loistavaa!!oliks teillä mitää erityistuntomerkkejä,heh,esim.jotai cosply- asuja?...saatettiinhan me siellä muutaman kerran törmätä.. :D Ja oon muute 16v..te?

• Hevimanga
        truth kirjoitti:

Otaku-seura..? en oo tosta kyllä vielä kuullukkaa..:D Conissa oli ihan loistavaa!!oliks teillä mitää erityistuntomerkkejä,heh,esim.jotai cosply- asuja?...saatettiinhan me siellä muutaman kerran törmätä.. :D Ja oon muute 16v..te?

no mulla oli mustat vaatteet ja värikäs laukku. Ja mun seurassa oli Mekio ja Tixu eli mun iki-ihana pikkusisko Noora ja tampio Tiiu;) Meijät tunnisti ainakin siitä että mulla oli vihreät hiukset, Nooralla oli siniset ja Tiiulla oli punaset. No minä oon 17, Noora on 15 ja Tiiu on 15. Ois kiva tavata joskus, missä muuten käyt koulua? Kirjotellaan...;)

• truth
        Hevimanga kirjoitti:

no mulla oli mustat vaatteet ja värikäs laukku. Ja mun seurassa oli Mekio ja Tixu eli mun iki-ihana pikkusisko Noora ja tampio Tiiu;) Meijät tunnisti ainakin siitä että mulla oli vihreät hiukset, Nooralla oli siniset ja Tiiulla oli punaset. No minä oon 17, Noora on 15 ja Tiiu on 15. Ois kiva tavata joskus, missä muuten käyt koulua? Kirjotellaan...;)

Juu,itte olin 2 kaverin kanssa myöskin,ja toisella noista oli vihreet pitkät hiukset..no,mulla nyt ei ollu muuta erityistä ku kirkkaanvihreet piilolinssit.. :)Siitä koulusta...mistä te ootte?? :D

• Tixu
        truth kirjoitti:

Juu,itte olin 2 kaverin kanssa myöskin,ja toisella noista oli vihreet pitkät hiukset..no,mulla nyt ei ollu muuta erityistä ku kirkkaanvihreet piilolinssit.. :)Siitä koulusta...mistä te ootte?? :D

Annappas sun maili osote... Juu ja siis olen se Tixu... Mun maili on [email protected], jos kiinnostaa kirjotella...

• Hevimanga
        truth kirjoitti:

me ollaan salinkallion yläasteella, siis Tixu ja Mekio on yläasteella, meikä on lukiossa. samassa koulussa.. mun maili on [email protected] jos haluut kirjotella. ois muuten äly kiva tavata joskus, kaupungilla esim. icekississä tai jossain muualla, mulle käy millon vaan ja missä vaan...;D

• Hevimanga
        Tixu kirjoitti:

Annappas sun maili osote... Juu ja siis olen se Tixu... Mun maili on [email protected], jos kiinnostaa kirjotella...

kato suakin näkee täällä, siistii kun liityit keskusteluun mukaan. no hähää koulussa...;D

• truth
        Hevimanga kirjoitti:

me ollaan salinkallion yläasteella, siis Tixu ja Mekio on yläasteella, meikä on lukiossa. samassa koulussa.. mun maili on [email protected] jos haluut kirjotella. ois muuten äly kiva tavata joskus, kaupungilla esim. icekississä tai jossain muualla, mulle käy millon vaan ja missä vaan...;D

joo,ois tosiaa ihan kiva tavata joskus! Mun mailiosote on [email protected] oon..öh..tiirismaan lukios.. :DDDD

• Bluemind

täs ois uus lahtelai manga/anime fani!
        No oon kyl vast tutustunu mangaa, joten en tiedä viel kaikkea mahollista, mut lueskelen paljon manga-sarjiksia! Princess Ai on hyvä! Suosittelen! ^^
        Et tälläst tänää.

• truth
        Bluemind kirjoitti:

No oon kyl vast tutustunu mangaa, joten en tiedä viel kaikkea mahollista, mut lueskelen paljon manga-sarjiksia! Princess Ai on hyvä! Suosittelen! ^^
        Et tälläst tänää.

Joo,ei manga/anime oo mullekkaa kyl mikää vanha asia... :) mistäs koulusta oot?

• Tixu
        Bluemind kirjoitti:

Et tälläst tänää.

...että torstaisin lahdessa kokoontuu LOL eli Lahden Otaku Seura... Kello 18.00 Vesku 32, Valentina-baarissa...

• truth
        Tixu kirjoitti:

...että torstaisin lahdessa kokoontuu LOL eli Lahden Otaku Seura... Kello 18.00 Vesku 32, Valentina-baarissa...

enhän mä varmaa uskalla tulla ku oon teihin verrattuna varmaan ihan aloittelija..hah haa!! :D

• Tixu
        truth kirjoitti:

enhän mä varmaa uskalla tulla ku oon teihin verrattuna varmaan ihan aloittelija..hah haa!! :D

En usko... Usko pois, mullakin on sellanen tunne ku meen sinne... Mutta kyllä se siitä... Tuu vaa mukaan!!!! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      190
      1323
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      720
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe