lahtelaisia???

Hevimanga

No heipä hei, pitkästä aikaa. Mitä piditte Animeconista? Siellä oli aivan mahtavaa, sitä vaan piti kysymäni että, onko täällä muita Lahdesta kuin minä,Tixu ja Mekio? Olisi nimittäin kiva tutustua saman henkisiin ihmisiin kuin minä. No ei muuta kuin antaa palaa!!!

14

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truth

Olin Animeconissa,ja olen myöskin lahdesta.. :D

• Hevimanga

Ihanaa!! Mitä tykkäsit Animeconista? Ootko kuullu et lahessa on sellanen otaku seura? Minä,Mekio ja Tixu kuulutaan siihen. Mitä koulua käyt ja kuinka vanha oot? sori et kyselen paljon, mut ois kiva tietää susta lisää...;)

• truth
        Hevimanga kirjoitti:

Ihanaa!! Mitä tykkäsit Animeconista? Ootko kuullu et lahessa on sellanen otaku seura? Minä,Mekio ja Tixu kuulutaan siihen. Mitä koulua käyt ja kuinka vanha oot? sori et kyselen paljon, mut ois kiva tietää susta lisää...;)

Otaku-seura..? en oo tosta kyllä vielä kuullukkaa..:D Conissa oli ihan loistavaa!!oliks teillä mitää erityistuntomerkkejä,heh,esim.jotai cosply- asuja?...saatettiinhan me siellä muutaman kerran törmätä.. :D Ja oon muute 16v..te?

• Hevimanga
        truth kirjoitti:

Otaku-seura..? en oo tosta kyllä vielä kuullukkaa..:D Conissa oli ihan loistavaa!!oliks teillä mitää erityistuntomerkkejä,heh,esim.jotai cosply- asuja?...saatettiinhan me siellä muutaman kerran törmätä.. :D Ja oon muute 16v..te?

no mulla oli mustat vaatteet ja värikäs laukku. Ja mun seurassa oli Mekio ja Tixu eli mun iki-ihana pikkusisko Noora ja tampio Tiiu;) Meijät tunnisti ainakin siitä että mulla oli vihreät hiukset, Nooralla oli siniset ja Tiiulla oli punaset. No minä oon 17, Noora on 15 ja Tiiu on 15. Ois kiva tavata joskus, missä muuten käyt koulua? Kirjotellaan...;)

• truth
        Hevimanga kirjoitti:

no mulla oli mustat vaatteet ja värikäs laukku. Ja mun seurassa oli Mekio ja Tixu eli mun iki-ihana pikkusisko Noora ja tampio Tiiu;) Meijät tunnisti ainakin siitä että mulla oli vihreät hiukset, Nooralla oli siniset ja Tiiulla oli punaset. No minä oon 17, Noora on 15 ja Tiiu on 15. Ois kiva tavata joskus, missä muuten käyt koulua? Kirjotellaan...;)

Juu,itte olin 2 kaverin kanssa myöskin,ja toisella noista oli vihreet pitkät hiukset..no,mulla nyt ei ollu muuta erityistä ku kirkkaanvihreet piilolinssit.. :)Siitä koulusta...mistä te ootte?? :D

• Tixu
        truth kirjoitti:

Juu,itte olin 2 kaverin kanssa myöskin,ja toisella noista oli vihreet pitkät hiukset..no,mulla nyt ei ollu muuta erityistä ku kirkkaanvihreet piilolinssit.. :)Siitä koulusta...mistä te ootte?? :D

Annappas sun maili osote... Juu ja siis olen se Tixu... Mun maili on [email protected], jos kiinnostaa kirjotella...

• Hevimanga
        truth kirjoitti:

me ollaan salinkallion yläasteella, siis Tixu ja Mekio on yläasteella, meikä on lukiossa. samassa koulussa.. mun maili on [email protected] jos haluut kirjotella. ois muuten äly kiva tavata joskus, kaupungilla esim. icekississä tai jossain muualla, mulle käy millon vaan ja missä vaan...;D

• Hevimanga
        Tixu kirjoitti:

Annappas sun maili osote... Juu ja siis olen se Tixu... Mun maili on [email protected], jos kiinnostaa kirjotella...

kato suakin näkee täällä, siistii kun liityit keskusteluun mukaan. no hähää koulussa...;D

• truth
        Hevimanga kirjoitti:

me ollaan salinkallion yläasteella, siis Tixu ja Mekio on yläasteella, meikä on lukiossa. samassa koulussa.. mun maili on [email protected] jos haluut kirjotella. ois muuten äly kiva tavata joskus, kaupungilla esim. icekississä tai jossain muualla, mulle käy millon vaan ja missä vaan...;D

joo,ois tosiaa ihan kiva tavata joskus! Mun mailiosote on [email protected] oon..öh..tiirismaan lukios.. :DDDD

• Bluemind

täs ois uus lahtelai manga/anime fani!
        No oon kyl vast tutustunu mangaa, joten en tiedä viel kaikkea mahollista, mut lueskelen paljon manga-sarjiksia! Princess Ai on hyvä! Suosittelen! ^^
        Et tälläst tänää.

• truth
        Bluemind kirjoitti:

No oon kyl vast tutustunu mangaa, joten en tiedä viel kaikkea mahollista, mut lueskelen paljon manga-sarjiksia! Princess Ai on hyvä! Suosittelen! ^^
        Et tälläst tänää.

Joo,ei manga/anime oo mullekkaa kyl mikää vanha asia... :) mistäs koulusta oot?

• Tixu
        Bluemind kirjoitti:

Et tälläst tänää.

...että torstaisin lahdessa kokoontuu LOL eli Lahden Otaku Seura... Kello 18.00 Vesku 32, Valentina-baarissa...

• truth
        Tixu kirjoitti:

...että torstaisin lahdessa kokoontuu LOL eli Lahden Otaku Seura... Kello 18.00 Vesku 32, Valentina-baarissa...

enhän mä varmaa uskalla tulla ku oon teihin verrattuna varmaan ihan aloittelija..hah haa!! :D

• Tixu
        truth kirjoitti:

enhän mä varmaa uskalla tulla ku oon teihin verrattuna varmaan ihan aloittelija..hah haa!! :D

En usko... Usko pois, mullakin on sellanen tunne ku meen sinne... Mutta kyllä se siitä... Tuu vaa mukaan!!!! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1988
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1660
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      113
      925
    8. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe