Gerbiilin terraarion koko ja muita kysymyksiä

Gerbiilifani!

Kysymyksiä gerbiileistä:

1. Monta gerbiiliä omistat?
2. Uroksia vai naaraita?
3. Miten sait luvan gerbiileihin?
4. Kuinka usein juoksutat gerbiileitäsi ja missä juoksutat?
5. Minkä kokoinen terraario gerbuillasi on ja mitä tavaroita siellä on?
6. Missä gerbiiliesi terraario sijaitsee?

7. Minkä kokoinen terraario on hyvä kolmelle gerbiilille mielestäsi? (Laittakaa mitat :D ) Kiitos jos vastaatte :)

19

4130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerbiilifani!

      Toivoisin vastauksia :D

    • Gerbiilifani!

      Vastatkaa jo :(

      • Aksuzz

        1. Monta gerbiiliä omistat? 2
        2. Uroksia vai naaraita? Poikia:3
        3. Miten sait luvan gerbiileihin? Ne ei haise, asuvat minun huoneessa ja ovat lyhyt ikäisiä.
        4. Kuinka usein juoksutat gerbiileitäsi ja missä juoksutat? Ei tarkkoja aikoja. Pukuhuoneen lattialla.
        5. Minkä kokoinen terraario gerbuillasi on ja mitä tavaroita siellä on? Olikohan 70x35x32. Aika pieni. Tavarat ; kukkaruukku, silta, mökki, sellanen leikki hökkeli, karlie wonderland mökki vai mikä lie jonka päällä ruokakuppi, kookos, tikapuut, juomapullo.
        6. Missä gerbiiliesi terraario sijaitsee? Omassa huoneessa ikkunan alla pöydän päällä.
        7. Minkä kokoinen terraario on hyvä kolmelle gerbiilille mielestäsi? (Laittakaa mitat :D ) Kiitos jos vastaatte :) en tiiä :/


    • vastaajar

      1. Monta gerbiiliä omistat?: 5
      2. Uroksia vai naaraita?: 2 urosta 3 naarasta
      3. Miten sait luvan gerbiileihin?: että hoidan kissojen hiekkakoppaa puo lvuotta
      4. Kuinka usein juoksutat gerbiileitäsi ja missä juoksutat?: kerran päivässä omalla lattialla
      5. Minkä kokoinen terraario gerbuillasi on ja mitä tavaroita siellä on?tyttöjen on noin 60cm korkee ja noin metri levee ja pojilla 60 cm korkee ja noin 30 cm levee
      6. Missä gerbiiliesi terraario sijaitsee? kattoikkunan alla mun huoneessa

      7. Minkä kokoinen terraario on hyvä kolmelle gerbiilille mielestäsi? 60x70

      • Anonyymi

        Anteeks ku kysyn nyt tästä mut onko kolmelle urokselle hyvä ni 80cm pitkä terra?


    • fannylove

      1. Kaks (:
      2. Naaraita(3 ( Ei karkaile niin paljoa kuin urokset ja yleisesti kesympiä (; )
      3. Sain 3 kk ajan Yli kasin tai kasin numeroita kokeista ^^
      4. Joka pv mun huoneessa (=
      5. Olisko ollu joku 40cm kert jtn en muista :D Mut siel on 3-4 puumökkiä, juomapullo, juoksupyörä katos kii, Hiekkakylpy ( joka pv 10min ajan), uunissa käytetyt kepit ( poistaa bakteerit) ja purua :D
      6. Huoneessa, ei missään nimessä vedon ( kirtävä ilma joka tappaa) alueella. mm. oven edessä ei, eikä ilmastoinnin!
      7. Ent. Käy näillä sivuilla: http://www.gerbiiliyhdistys.fi/
      Siel pitäis olla tietoo kooista (:

    • Gerbiilifani!

      Kiitos vastauksista :) Mutta lisää vaan ;)

    • Gerbiilifani!

      Nopeasti vastauksia :D

    • gerbuttaja

      1.tällä hetkellä 2
      2.naaraita mut mul on ollu 5 urosta.
      3.no oikeestaan en tiiä ku mä olin vast eskaris sillon ku me saatiin ekat(: (ja nyt oon 12.v et siit on silleen aikas kauan.)
      4.juoksutan n.kerran viikossa mut vähän vaihtelee. vähän ehk pölkkyä mut meijän vessassa..... (se on aika iso)
      5. en löytäny mittanauhaa.... enkä muista sitä ulkoo. katotaan jos kerkeen kirjottaan sit ku iskä tai äiti tulee töistä et voin kysyy missä se on. voi olla et vastaus ei tuu tänää ku mul on harrastuksii.
      6.mun huoneessa. en oo sillä kyl kovin hyvä esimerkki et suosittelen kyl jotain muuta huonetta ku se missä nukutaan. ei sillä et ne jotenki häiritsis meluisasti mut ne kyl vähäsen (huomaa VÄHÄSEN) pölyttää. tai kyl jotkut yksilöt saattaa vähän mellastaakki mut mä ainaki oon jo tottunu siihen. (siis ei se mikään kielletty juttu oo et ne on siel mis nukutaan mut siis SUOSITTELEN jotain muuta. kunhan se ei oo mikää meluisa huone kuten olkkari.)
      7.joo en mä oikeen tiiä muuta ku kahen gerbiilin terran koon....(se on miniminä 30cmx55cm) mut kannattee googlettaa tai jotai....(:

    • Gerbiilifani!

      Lisää vaan! ;))

    • Gerbu

      1. Monta gerbiiliä omistat? 2
      2. Uroksia vai naaraita? Uroksia
      3. Miten sait luvan gerbiileihin? Puolen vuoden ajan luin gerbiileistä ja innostus alko niiden vilkkaudesta yms. söpöydestä. Kaverin luona kävin hoitamassa myös.
      4. Kuinka usein juoksutat gerbiileitäsi ja missä juoksutat? N. Viikon välein. Terrassa on juoksypyörä. Sellaisessa isossa kootussa aitauksessa eteisen lattialla.
      5. Minkä kokoinen terraario gerbuillasi on ja mitä tavaroita siellä on? 80x35x30 (pit.lev.kor.) Juomapullo (tietty :D) juoksypyörä, sellanen kookospähkinään kaiverrettu mökki. Sitten sellanen iso, pimee, mökki. Paljon nakerrettavaa jne. :D En jaksa luetella.
      6. Missä gerbiiliesi terraario sijaitsee? Mun huoneessa. Kunhan gerbuilla on tarpeeksi nakerrettavaa eivät yöllä nakertele. ;)

      7. Minkä kokoinen terraario on hyvä kolmelle gerbiilille mielestäsi? Ehkä vähän isompi tuosta mikä minulle on. :D

    • Gerbiilifani!

      Kiitti paljon vastauksista ! :) Lisääkin voi vastata tietty :D

    • hyppymyyrä

      1. Monta gerbiiliä omistat? Kaksi, mutta toivottavasti pian neljä.
      2. Uroksia vai naaraita? Uroksia.
      3. Miten sait luvan gerbiileihin? Halusin kovasti edellisen koiran poisannon vuoksi, koska olin halunnut jo kauan uutta lemmikkiä, lapuja tyynyn alle, se auttoi :D
      4. Kuinka usein juoksutat gerbiileitäsi ja missä juoksutat? Riippuu vähän, terraariossa tarpeeksi tilaa ja virikkeitäkin..
      5. Minkä kokoinen terraario gerbuillasi on ja mitä tavaroita siellä on? En muista mittoja, mutta olen 12 ja itse sinne mahtuisin (yläkerta & alakerta), jos luukku ei olisi niin pieni :'D Tavaroita: yli 10 puuhökkelimökkeliä, 2 kerrostasoa, juomapullo, ruokakuppi, kylpyastia, siltoja x 2, kiipeilytorni, kukkaruukku, muropaketti muuta pahvia, heinää, puutaso, keinulauta ja 2x suurta pahvitunnelia :)
      6. Missä gerbiiliesi terraario sijaitsee? Makuuhuoneessani

      7. Minkä kokoinen terraario on hyvä kolmelle gerbiilille mielestäsi? (Laittakaa mitat :D ) - En osaa sanoa.. : /

    • Micelove

      1. Monta gerbiiliä omistat? Kaksi
      2. Uroksia vai naaraita? Uroksia
      3. Miten sait luvan gerbiileihin? Pyysin lupaa jonkin aikaa ja vakuutin huolehtivani niistä
      4. Kuinka usein juoksutat gerbiileitäsi ja missä juoksutat? Muutaman kerran kuukaudessa(meillä on kaksi kissaa ja gerbiilit tykkäävät olla enempi omassa asumuksessaan koska ovat jo yli kolme vuotta)
      5. Minkä kokoinen terraario gerbuillasi on ja mitä tavaroita siellä on? 120x35x40 Tavaroina on tällä hetkellä yksi jyrsitty mökki ja yksi neliskanttinen mökki,kaksi vahvaa pahviputkea ja oksia.Lisäksi ne saavat muutaman kerran viikossa pahviputkia ja -kennoja jyrsittväksi ja piilopaikoiksi.Gerbiileilläni on kaiken lisäksi yli 15 cm purua josta saa kaivettua kivoja pesäkoloja.
      6. Missä gerbiiliesi terraario sijaitsee?Oman huoneeni nurkassa
      7. Minkä kokoinen terraario on hyvä kolmelle gerbiilille mielestäsi? Vähintään 90x35x35,mutta mitä isompi sen parempi.

    • R0d3ntz

      1. 8 gerbiiliä.
      2. 3 urosta ja 5 naarasta.
      3. Vakuutin huolehtivani niistä niin hyvin kuin osaan. Harkitsimme yhdessä jonkun aikaa gerbiilien hankintaa ja etsimme tietoa luotettavista tietolähteistä.
      4. 1h/vko oman huoneeni lattialla valvonnan alaisena ja turvallisessa ympäristössä.
      6. Kaikki 4 terraariota ovat gerbiilien omassa huoneessa.

    • Gerbiilifani!

      Kiitos vastauksesta! :)

    • Anonyymi

      Kysymyksiä gerbiileistä:

      1. Monta gerbiiliä omistat? 2
      2. Uroksia vai naaraita? 1 uros 1 naaras
      3. Miten sait luvan gerbiileihin? Äidillä ja isällä oli aiemmin ollut jo gerbiileitä lemmikkinä ja halusin kanssa niitä kun kuulin niistä
      4. Kuinka usein juoksutat gerbiileitäsi ja missä juoksutat? Pari kertaa viikossa noin vähän vaihtelee, huoneeni lattialla aitauksessa
      5. Minkä kokoinen terraario gerbuillasi on ja mitä tavaroita siellä on? Joku noin 60×120×60, sellanen päärynämökki, tuorekippo, ruokakuppo, sellanen joku raunio juttu, kookosmökki, kaks tasoa ja pari pajusiltaa
      6. Missä gerbiiliesi terraario sijaitsee? Huoneessani lipaston päällä

      7. Minkä kokoinen terraario on hyvä kolmelle gerbiilille mielestäsi? (Laittakaa mitat :D ) Kiitos jos vastaatte :)

    • Anonyymi

      1. En yhtään.
      2. Ei kumpaakaan.
      3. En mitenkään.
      4. En koskaan.
      5. Ei minkään kokoinen. Ei mitään.
      6. Ei missään.
      7. Ei minkään kokoinen.

    • Anonyymi

      Tiiän että tää kysymys on ollu tosi kauan sitten, mutta vastaan silti.

      1. Kaksi
      2. Naaraita
      3. Mun vanhemmat suostu niihin ja isi oikeestaan ehotti niitä mulle (halusin alunperin hamsterin)
      4. Pari kertaa viikossa ja pääsee vapaaks mun koko huoneeseen. Joskus jos haluun paremmin käsitellä niitä niin ne on juoksuaitauksessa.
      5. 100*45*45. Siellä on 4 mökkiä, 2 pajusiltaa, 2 tikapuuta, tunneli ja sellanen kookos (ja tottakai vesipullot ja tälläset)
      6. Mun huoneen pöydällä
      7. Mun mielestä ihan 100*45*45 on hyvä, saman kokonen kun mun tytöillä. Sitä pienempää en mä ainakaan suosittele ottaa jos kolme gerbsuu ostaa😬

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      4230
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2398
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2151
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2096
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      103
      1740
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1432
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1382
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      327
      1333
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe