Olisin kahdestaan lähdössä mieheni kanssa santorinille. Tahtoisimme tiettyyn hotelliin Oiaan joka ei ole ns. valmismatkojen parissa. Lennot vaan on kovin kalliita ja halvimmissa kaksikin vaihtoa. Halvemmaksi tulisi varata jostain apollomatkoilta matka että pääsee halvemmin finnairilla ja sitten maksaa erikseen hotelli. Onko kukaan tehnyt näin? että ei menekään sinne ns. varattuun hotelliin vaan jatkaa omia matkojaan muualle. Toki ilmoittaa sinne että emme ole tulossa.. etsimme ns. rauhallista paikkaa missä ei ole hirveästi bilepaikkoja ym, joten valitsimme oian.. laittakaa kokemuksia:) Kiitos:)
Santorinille "pakettimatkalla"
suomineito822
2
238
Vastaukset
- travelbag
Ehka paras vaihtoehto on ottaa lento Ateenaan, sielta joko ferryboat tai lento Santoriniin, ja sitten tilata ko. hotelli.
Eihan siina mitaan ole, jos maksaa valmismatkan hotelleineen, eika sitten yovykaan siella, maksettuhan se on ja teidan asianne.
Valinta on teidan.
Katso www.airtickets.gr sivuilta hintoja
Ateenasta Santoriniin kesalla lennot on jotain 65 E luokkaa. - Yamas
Apollomatkalla pelkät lennot elokuussa 400€. Norwegian ja Blue1 suorat lennot Ateenaan mutta ei tule juurikaan halvemmaksi kun lisäät lautta tai lentomatkan hinnan Santorinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882