jatkuva päänsärky

triptaani

Epäilen lääkepäänsärkyä migreenin lisäksi . Migreeniä on monta kertaa viikossa ja nyt kolmena aamuna on jomottanut päätä ja takaraivoa ja särky on lähtenyt triptaani lääkkeellä jota joudun käyttämään tosi usein migreeniin . Onkohan kyseessä lääkepäänsärkyä ja miten siitä pääsisi eroon , en pysty olemaan ottamatta triptaania kun särky voimistuu sitten . Miten olette päässeet eroon päänsäryistä ?
Tiedän että pitäisi pitää taukoa lääkkeestä mutta en kestä tuota särkyä .

9

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain lepo

Minulle Triptyl oli liian "mieto" migreenilääke. Aikaisempina vuosina oli päivittäinen takaraivomigreeni, mutta ainoa keino oli lepo sekä esim. istuessa takaraivon "hieronta", ei siis varsinainen hieronta. Satunnaisesti, esim. kerran viikossa, oli Burana 400 mg.

Migreeniyhdistyksellä on hyvä infosivusto:

http://www.migreeni.org

• Hota

Jos triptaani auttaa niin silloin on kyse migreenistä. Käy neurologilla ja hanki migreeninestolääkitys.

• hortonisti.
      • triptaani

Kyllä minua on hoitanut myös neurologi ja estolääkkeitäkin testattu moneen otteeseen mutta eivät ole vähentäneet migreeniä tai sitten sivuvaikutusten takia käyttö ei ole onnistunut .
        Epäilen että vaihdevuosi aika on lisännyt migreeniä ja ongelma onkin mitä tehdä kun lääkärit eivät tee mitään vaan neurologi nosti kätensä ettei pysty auttamaan .
        Migreeniä on jatkuvasti noin 20 - 23 kertaa kuukaudessa .

• Tirinä

Onko kellään korkeapaineesta johtuvaa päänsärkyä? Nyt on kauan ollu sellaiset lukemat ,että pääni jomottaa lähes yötäpäivää. Ja pääparkani reagoi vahvasti myös täysikuun aikaan.

• Mr Jarndice

Mulla taas aiheuttaa matalapaine tai sään nopea vaihtelu. Ei korkeapaine. Kuutamo taas vie yöunet...

• päänsärky ...

Minulla on särkenyt pää noin 3-4pv ja kävin lääkärissä siellä sanottiin että kaikki on hyvin esim. verensokeri oli normaali ja verenpaine oli normi. Määrättiin lopulta minulle burana 600mg pikku hiljaa olen tuntenut kuinka pääsärky laaantuu mutta ei poistu. Ennen minulla ei ole päänsärky/migreeni kestänyt näin kauan. Kävin myös hierojalla mutta ei tunnu sekään auttavan entiedä mikä on mutta kun nousen sängystäni niin tunnen pientä jomotusta varsinkin aamuin ja nään pieniä pisteitä ja koen hetkistä huimausta.

• Messenger 4 fi

Ihmisen pää ja maksa toimii käsi kädessä. Puhdista maksa ja pääsärky pysyy poissa. Lääkkeet pilaavat maksan ja lopulta terveyden. Katso juutuutista: Myrkkyjen poisto Gerson-menetelmällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1609
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1259
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      86
      932
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      200
      917
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      845
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      842
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      820
    8. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      768
    9. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      54
      764
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      33
      759
    Aihe