Epäilen lääkepäänsärkyä migreenin lisäksi . Migreeniä on monta kertaa viikossa ja nyt kolmena aamuna on jomottanut päätä ja takaraivoa ja särky on lähtenyt triptaani lääkkeellä jota joudun käyttämään tosi usein migreeniin . Onkohan kyseessä lääkepäänsärkyä ja miten siitä pääsisi eroon , en pysty olemaan ottamatta triptaania kun särky voimistuu sitten . Miten olette päässeet eroon päänsäryistä ?
Tiedän että pitäisi pitää taukoa lääkkeestä mutta en kestä tuota särkyä .
jatkuva päänsärky
9
1092
Vastaukset
- Vain lepo
Minulle Triptyl oli liian "mieto" migreenilääke. Aikaisempina vuosina oli päivittäinen takaraivomigreeni, mutta ainoa keino oli lepo sekä esim. istuessa takaraivon "hieronta", ei siis varsinainen hieronta. Satunnaisesti, esim. kerran viikossa, oli Burana 400 mg.
Migreeniyhdistyksellä on hyvä infosivusto:
http://www.migreeni.org - Hota
Jos triptaani auttaa niin silloin on kyse migreenistä. Käy neurologilla ja hanki migreeninestolääkitys.
- hortonisti.
Päänsärky ja D-vitamiinin puute
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2447
Kannattaa seurata D-vitamiiniasioita Matti Tolosen sivuilta, vaikka ei hänen nimellään varustettuja vitamiineja söisikään.
Päänsäryn hoitoon keskittyneitä lääkäreitä
http://www.tohtori.fi/?page=6365729&id=4453843- triptaani
Kyllä minua on hoitanut myös neurologi ja estolääkkeitäkin testattu moneen otteeseen mutta eivät ole vähentäneet migreeniä tai sitten sivuvaikutusten takia käyttö ei ole onnistunut .
Epäilen että vaihdevuosi aika on lisännyt migreeniä ja ongelma onkin mitä tehdä kun lääkärit eivät tee mitään vaan neurologi nosti kätensä ettei pysty auttamaan .
Migreeniä on jatkuvasti noin 20 - 23 kertaa kuukaudessa .
- Tirinä
Onko kellään korkeapaineesta johtuvaa päänsärkyä? Nyt on kauan ollu sellaiset lukemat ,että pääni jomottaa lähes yötäpäivää. Ja pääparkani reagoi vahvasti myös täysikuun aikaan.
- Mr Jarndice
Mulla taas aiheuttaa matalapaine tai sään nopea vaihtelu. Ei korkeapaine. Kuutamo taas vie yöunet...
- päänsärky ...
Minulla on särkenyt pää noin 3-4pv ja kävin lääkärissä siellä sanottiin että kaikki on hyvin esim. verensokeri oli normaali ja verenpaine oli normi. Määrättiin lopulta minulle burana 600mg pikku hiljaa olen tuntenut kuinka pääsärky laaantuu mutta ei poistu. Ennen minulla ei ole päänsärky/migreeni kestänyt näin kauan. Kävin myös hierojalla mutta ei tunnu sekään auttavan entiedä mikä on mutta kun nousen sängystäni niin tunnen pientä jomotusta varsinkin aamuin ja nään pieniä pisteitä ja koen hetkistä huimausta.
- Messenger 4 fi
Ihmisen pää ja maksa toimii käsi kädessä. Puhdista maksa ja pääsärky pysyy poissa. Lääkkeet pilaavat maksan ja lopulta terveyden. Katso juutuutista: Myrkkyjen poisto Gerson-menetelmällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404472Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3512243Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik42220Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481901- 1081843
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4591805Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4841640MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571519Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4931376Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat451350