Poikaystäväni ei halua muistella tai keskustella menneisyydestään jossa on pettänyt tyttöystäväänsä ja valehdellut hänelle.
Kun asia tulee jotakin kautta puheeksi hän sanoo ettei halua keskustella aiheesta ja se on mennyttä. Hän varmaankin häpeää itseään ja tekojaan?
Miksi kuitenkin valehtelee menneisyydestään kun tiedän,että hän on pettänyt ja valehdellut. Eihän se auta uudessa suhteessa vanhoista asioista valehdella.
Miksi hän häpeää?
Poikaystävän häpeä
18+6=
1
304
Vastaukset
- Hyiyöks jee
No voi..
Häpeän ex-tyttöystävääni. Tai oikeastaan ei se edes ollut minulle tyttöystävä, kaveri enemmän. Hän oli plösö, tyhmä, yksinkertainen nainen.
Häpesin häntä enkä oikein kenellekään myöntänyt olevani hänen kanssaan.
Edelleenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746