Nyt voi hakea joko mies, nainen tai jokin muu. Ei tuo jokin muu merkitse yhtään mitään jos ajatellaan että treffipalstan käyttäjä etsii jotain valtavirran ulkopuolista kumppania.
Silläkin on merkitystä onko homo, lesbo tai bi-seksuaali.
Miksi tämäkin seikka mentiin muuttamaan hakuehdoissa noin tökeröksi?
Homo, lesbo, hetero, bi, pari hävisi?
7
130
Vastaukset
- Aller on sontaa
Kun palvelun tarjoaa @suomi24, ainahan se on tätä.. Uudistuksin pilataan taatusti kaikki. Aller Media / Seiska-laatua. Täyttä soopaa.
PIti olla että tehdän palvelu asiakkaiden toiveiden mukaan, ja katin kontit.
Jonku idiootin päähänpisto ja päiväuni tää uusi treffit on... EIKÄ MIKÄÄN TOIMI NIINKU PITÄIS. - helppo homma
Hakuehdoissa on erikseen sukupuoli ja seksuaalinen suuntautuminen. Olet ilmeisesti joko sokea tai idiootti jos et sitä näe tai ymmärrä. Sukupuoli=muu on tarpeen niitä varten, jotka ovat esim. vaihtaneet sukupuolta.
- ...............
Ilmeisesti nyt on kyse hakusivusta...
- "Jokin muu" tarkoittaa esim. paria, transseksuaalia tai ihmistä joka on vaihtanut sukupuolen tms..
- "Perustiedot"-osasta löytyy: Seksuaalinen suuntautuminen: homoseksuaali, hetero, biseksuaali...- jareization
Monella menee metsään sukupuolivähemmistöjä koskevat termit:
1) Transseksuaali on vanha ja epälooginen termi, joka tarkoittaa samaa kuin moderni termi transsukupuolinen. Seksuaalisuuden kanssa kyseisellä termillä ei ole yhtään mitään tekemistä.
2) Transsukupuolinen taas tarkoittaa samaa kuin mitä sinä tarkoitat "sukupuolen vaihtaneella" henkilöllä.
3) En ole kuullut kenenkään haluavan "vaihtaa" sukupuoltaan. Kyseessä on pikemminkin fyysisen kehon korjaaminen vastaamaan henkisesti koettua sukupuolta. Henkisesti koettu sukupuoli ei vaihdu, ainoastaan keho muuttuu. Siten olisi luontevampaa puhua "sukupuolen korjaamisesta", tai ehkäpä vielä mieluummin "kehon korjaamisesta todellista sukupuolta vastaavaksi".
4) Sukupuoltaan korjannut henkilö saattaa luokitella itsensä "muuksi sukupuoleksi", mutta kaikki eivät näin tee, eikä tarvitsekaan. Jos kokee itsensä naiseksi, silloin on nainen riippumatta sukupuolielimistä tai siitä, onko korjannut sukupuoltaan vai ei. Sama juttu jos kokee itsensä mieheksi, fyysiset seikat eivät sitä muuta miksikään. Sukupuoli kun ei riipu alapään elimistä.
5) Lisäksi on olemassa muitakin sukupuoliluokituksia, joihin ei oma tietämykseni valitettavasti riitä, joten en lähde niitä sen tarkemmin mutuilemaan. Joka tapauksessa on olemassa ihimisiä jotka kokevat olevansa jotain muuta sukupuolta, ilman että se tarkoittaisi sukupuoltaan korjannutta tai korjaavaa henkilöä.
Lisäksi en ymmärrä, miten "muu sukupuoli" -luokkaan voitaisiin laskea parit. Itse miellän että haussa haetaan nimen omaan yhtä ihmistä. Muuta sukupuolta olevat ja parit pitäisi aivan selvästi erotella toisistaan. Voisihan tuolla hyvinkin olla hakuvaihtoehdot tyylin "Haetaan myös pareja", "Haetaan vain pareja" ja "Ei haeta pareja". Ja sitäkin voitaisiin hifistellä määrittämällä onko kyse miesparista, naisparista, vai miehen ja naisen muodostamasta parista. Tai parista, jossa yksi tai molemmat osapuolet edustavat muuta sukupuolta. Huh, vaikeaksi menee! Ehkä sittenkin kannattaa tuo parien hakeminen toteuttaa mahdollisimman yksinkertiasesti ja jättää hifistelyt pois.
Hei,
Kurjaa, jos tämä muutos ei sinua miellytä. Osa kokee tämän paremmaksi, osa huonommaksi.
Terveisin,
Elina
Suomi24- kaxkyt
"Osa kokee tämän paremmaksi, osa huonommaksi."
Uskallatteko tehdä kyselyn treffipalstan käyttäjien keskuudessa; kumpi on parempi uusi vai vanha? - Transpertti
@suomi24 Hei Elina, kurjaa on mun mielestä se, että kun olen mies ja avaan naisen profiilin ja teidän synkkausprosentti hymynaama hymyilee leveästi, vaikka kyseinen profiili on homoseksuaali ja ihannekumppanina on nainen. Sitä rupeaa uhkaavasti epäilemään omaa identiteettiään, piti melkein käydä vessassa kurkkaamassa mitä siellä jalkovälissä killuu. Ja sitten ...voi taivas, että vaikka killuttimet onkin niin koettu sukupuoli kuitenkin ratkaisee. Eli teidän treffipalvelun synkkausprosentti itseasiassa tietää, että minä koenkin itseni naiseksi vaikka fyysisesti olen mies, enkä edes itse tiennyt olevani nainen. Jumangekka! Mielenvikast läpändeerost, saa käyttää muttei o pakko!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898263Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424728Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414381Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452585Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981468- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401237Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641142Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090