Terve!
Ostin tuossa joulun aikoina Xbox 360 S konsolin ja ajattelin tässä kun olin pari kuukautta pelannut vain itsekseni, että ostaisin LIVE-aikaa ja liittäisin tuon härvelin nettiin.
Kävin sitten hakemassa kaupasta semmosen kolden kuukauden paketin ja kun sitten ryhdyin tota nettiä laittelemaan niin ilmeni ongelmia:
Boksi kyllä tunnistaa tuon langattoman verkon (Sonera 4G netti n. 8Mb/s, laite Huawei B593), mutta ei yhdistä internettiin. Tietokoneella ja kaikilla muilla mahdollisilla laitteilla netti toimii täysin ongelmitta ja on nopea.
Testissä saa yhdistettyä networkkiin, mutta ei internettiin eikä sitä kautta LIVEen.
Microsoftin sivuilta oon katsonut ja koittanut joka ikistä keinoa, mitkä vois auttaa.. Modeemin uudelleenkäynnistys, kaiken maailman DNS, MTU yms tietojen vaihdot, nettiasetusten palautus tehdasasetuksiin.
Koitin myös kytkeä langallisesti suoraan modeemin kylkeen mutta sekään ei helvetti vie auttanut ja tietokoneen kautta myös mutta ei.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tää touhu kun ostin tuon helvetin LIVE-ajankin jo.. Jos jollain olis jotain vinkkejä vielä millä ton sais toimimaan niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Kiitos ja toivottavasti tulee pikaisesti vastauksia!
Xbox 360 S, internet ongelma
4
516
Vastaukset
- höpöpöx
Langattomasti se modeemin/ reitittimen salasana pitäis laittaa boxiin. Langallisesti kyllä pitäis toimia ihan automaattisesti. Nollaa asetukset, poista kaikki itse syötetyt numerot ja valitse asetuksiksi automaattinen. Kytke Ethernet johto konsoliin, sammuta ja käynnistä uudelleen. Sitten yritä kirjautua sisään.
- maaseni1
Kaikki laitettu automaattisille asetuksille ja koitin ethernet kaapelilla suoraan mokkulan kylkeen mutta ei toiminut.. Kaverin Elisa Viihteeseen liitettynä toimi kyllä moitteettomasti ja samoilla asetuksilla on nytkin
- Kävi kämmi
Itsellähän kävi boxin langattomuuden kanssa niinkin typerä virhe, että olin kirjoittanut modeemin pohjassa olleen turvakoodin pienillä kirjaimilla, vaikka se piti kirjoittaa isoilla. Oireet olivat samat, boxi löysi kyllä netin, mutta ei yhdistänyt siihen.
Tiedä sitten, onko tästä apua tapaukseesi. - aaapinA
Saitteko netin toimimaa? Tääl ei toimi ei sit millään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466