Mustikkamaan telakka / Boatman group

Jhgffcvb

Uskaltaisitteko viedä veneenne korjattavaksi boatmanin telakalle.
Kuka maksaa korjausvirheet kun firma on konkassa. Miten käy
etukäteen maksetun venepaikan kun firma menee konkkaan
kesken kauden. Ja uusi yrittäjä haluaa omansa venepaikasta.

Voisikohan Group poistaa firman nimestä kun liikevaihto lähentelee
nollaa. Eiköhän Group nimeä käyttävät yritykset ole isoja yritysryppäitä.
Nyt kun ei ole mitä myydä voisi firman nimeksi muuttaa boatless group.

30

1902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 181818181818

Jotenkin onnettomasti kirjoitettu valitusvirsi tai jotain. Kai nyt munaton paviaanikin tietää, että kun firma on konkassa niin se ei AINAKAAN maksa korjausvirhettä. Olettaen siis, että oy. Selvitä itse ongelmasi. Ei ole aikaa googlailla kaikkea sulle.

• Joe Kidd

tyhmät maksavat veroja!

• Hgutu

Pettyneitä asiakkaita on paljon. Ehkä se kertoo yrityksestä jotain.

• 11+16
        Hgutu kirjoitti:

Pettyneitä asiakkaita on paljon. Ehkä se kertoo yrityksestä jotain.

Kun kävin maitse tutustumassa telakkaan vuonna 2010, jouduin pois ajetuksi laiturilta. Etsiskelin sieltä jotakuta henkilökuntaan kuuluvaa. Minulla olisi ollut tarvetta Bavariani lisävarusteluun.

• Hfhfhf
        11+16 kirjoitti:

Kun kävin maitse tutustumassa telakkaan vuonna 2010, jouduin pois ajetuksi laiturilta. Etsiskelin sieltä jotakuta henkilökuntaan kuuluvaa. Minulla olisi ollut tarvetta Bavariani lisävarusteluun.

Meilläkin ajetaan asiakkat pihalle mahdollisimman
        nopeasti etteivät tulisi häristsemään leppoisaa
        jutustelua kahvin ja pullan äärellä. Eivät vaan
        ymmärrä pysyä poissa.

• 11+16
        Hfhfhf kirjoitti:

Meilläkin ajetaan asiakkat pihalle mahdollisimman
        nopeasti etteivät tulisi häristsemään leppoisaa
        jutustelua kahvin ja pullan äärellä. Eivät vaan
        ymmärrä pysyä poissa.

Nyt on mukavaa mennä venemessuille, kun voi mennä tutustumaan uuteen Bavarian 33:een. Moneen vuoteen on ollut jonkinlainen henkinen este mennä Bavarian osastolle. Näin vaikka olenkin tyytyväinen Bavaria 30:n omistaja. Olisi ollut haluja vaihtaa venettäni jo pari vuotta sitten numeroa suurempaan. Katsotaan miten nyt onnistuu?

• 224g
        11+16 kirjoitti:

Nyt on mukavaa mennä venemessuille, kun voi mennä tutustumaan uuteen Bavarian 33:een. Moneen vuoteen on ollut jonkinlainen henkinen este mennä Bavarian osastolle. Näin vaikka olenkin tyytyväinen Bavaria 30:n omistaja. Olisi ollut haluja vaihtaa venettäni jo pari vuotta sitten numeroa suurempaan. Katsotaan miten nyt onnistuu?

Matkapursien myynnissä on kyse pyramidihuijauksesta. Markkinoinnissa käytetään katteettomia väitteitä kuten:

http://www.bavaria-yachtbau.com/segelyachten/cruiser-33.html
        "
        Die nächste generation! Cruiser 33"
        "

Oikeasti seuraavan sukupolven matkapursia on mainittu tässä jututssa:

http://www.hamnen.se/batar/segelbatar/life-10-spannande-utmanare.html

• Ffgt

• 1+10
        Ffgt kirjoitti:

Kyseessähän on sama vene kuin edellinen malli.
        Hieman muutettuna. Purjehtii yhtä surkeasti

Onhan sen kansi kokonaan uusi ja sisustus myös. Kuvista päätellen parannuksia molemmissa muutoksissa. Ei hyvää kannata paljon muuttaa. Tuo toinen noista ylemmistä "seuraavan sukupolven" veneistä on eri tarkoitukseen suunniteltu.

• 632y5
        1+10 kirjoitti:

Onhan sen kansi kokonaan uusi ja sisustus myös. Kuvista päätellen parannuksia molemmissa muutoksissa. Ei hyvää kannata paljon muuttaa. Tuo toinen noista ylemmistä "seuraavan sukupolven" veneistä on eri tarkoitukseen suunniteltu.

"Tuo toinen noista ylemmistä "seuraavan sukupolven" veneistä on eri tarkoitukseen suunniteltu. "

taulukon toinen vene on xp33 joka on niin perinteinen kuin olla vaan voi ja perusmatkapursi. Taulukon kaikki veneet ovat matkapursia, joten mikähän oli "eri tarkoitukseen suunniteltu".

• 1+10
        632y5 kirjoitti:

"Tuo toinen noista ylemmistä "seuraavan sukupolven" veneistä on eri tarkoitukseen suunniteltu. "

taulukon toinen vene on xp33 joka on niin perinteinen kuin olla vaan voi ja perusmatkapursi. Taulukon kaikki veneet ovat matkapursia, joten mikähän oli "eri tarkoitukseen suunniteltu".

Life 10. Ei ole minun mittapuun mukaan matkavene.

• 35yw4y54
        1+10 kirjoitti:

Life 10. Ei ole minun mittapuun mukaan matkavene.

Miksei?

• 1+10
        35yw4y54 kirjoitti:

Miksei?

Siksi koska se purjehtii liian hyvin.

• 1+10
        35yw4y54 kirjoitti:

Miksei?

Jos et ymmärrä ilman eri selitystä, ei kannata jutella enempää. Asenteiden muuttaminen ei onnistu netissä. Täytyy mennä merelle ja mieluummin valtamerelle. Siellä muuttuvat paatunimmankin nettipurjehtijan asenteet matkaveneen vaatimuksista.

• r323

"Siellä muuttuvat paatunimmankin nettipurjehtijan asenteet matkaveneen vaatimuksista"

Niin muuttuu, siispä kannattaa hankkia Pogo, Life 10.0 venettä odotellessa, niin huomaa kuinka hauskempaa on purjehtia kevyellä ja nopealla veneellä missä vaan.

http://www.youtube.com/watch?v=lTHdY-rYuQY

• 20+15

No, mikset hanki. Jos kuitenkin hankit, mitä en usko, tule ensi syksynä tänne takaisin kertomaan kokemuksia pitkiltä yli yön matkapurjehduksiltasi.

• r323
        20+15 kirjoitti:

No, mikset hanki. Jos kuitenkin hankit, mitä en usko, tule ensi syksynä tänne takaisin kertomaan kokemuksia pitkiltä yli yön matkapurjehduksiltasi.

"tule ensi syksynä tänne takaisin kertomaan kokemuksia pitkiltä yli yön matkapurjehduksiltasi. "

Kerron nyt, pohjois itämerellä kesällä on jännää ja rauhallista yöllä avomerellä, rannikolla näkyy valoja kuin myös laivojen valoja. Suomen leijona majakka on veikeä yksinäinen ilmestys. Bullandöstä Sandhaminin kautta Nötööseen yhtä soittoa on veikeä legi.

• r323
        20+15 kirjoitti:

"No, mikset hanki."

On jo kevyt ja nopea purjevene. Teikäläiset taas eivät koskaan ole purjehtineet sellaisilla ja siksi moinen mussutus palstalla 24/365.

• tosimussuttaja
        r323 kirjoitti:

"No, mikset hanki."

On jo kevyt ja nopea purjevene. Teikäläiset taas eivät koskaan ole purjehtineet sellaisilla ja siksi moinen mussutus palstalla 24/365.

Mussutusta on. Eräs mussuttaa aamuyöstä iltamyöhään ja tuottaa puolet kaikista palstan viesteistä. Erityisesti sama lähde tuottaa yli 90 % kaikista typeryyksistä. Unohmtamatta tietenkään sitäkään, että tuotanto pyörii vuoden ympäri lomia pitämättä.

• nopsako
        r323 kirjoitti:

"No, mikset hanki."

No mikäs se sun nopea vene on?

• 10+14

• 12+4
        tosimussuttaja kirjoitti:

Mussutusta on. Eräs mussuttaa aamuyöstä iltamyöhään ja tuottaa puolet kaikista palstan viesteistä. Erityisesti sama lähde tuottaa yli 90 % kaikista typeryyksistä. Unohmtamatta tietenkään sitäkään, että tuotanto pyörii vuoden ympäri lomia pitämättä.

Olette uppotukkiveneilijät mestareita kirjoittamaan purjehdukseen liittymätöntä roskaa. Pisteet teille siitä, olisi palsta muuten tylsä ilman tätä jatkuvaa riitaa. Jääpi kansanperinnöksi teidän aiheen vierestä kirjoittaminen.

Olisiko bavarian myynnin alamäen syynä teidän huono käytös palstalla, mene ja tiedä, mutta hyvä niin.

• Hgggggg

Siinä kyllä grand s jäi kuin tikku pask..n

• Nopsako

• Jodlariltalämmöllä
        Nopsako kirjoitti:

Ei ole. Voitko nyt kertoa mikäs se sun nopea vene on?

X79. Voi minua raukkaa. Ei venettä, pelkkä jolla. Ei kavereita, ei mitään. Ankeeta on nettiveneilijän arki. Onneksi onYoutube.

• vainoharhainen3
        Jodlariltalämmöllä kirjoitti:

X79. Voi minua raukkaa. Ei venettä, pelkkä jolla. Ei kavereita, ei mitään. Ankeeta on nettiveneilijän arki. Onneksi onYoutube.

Uppotukki. Voi minua raukkaa. Ei kunnon venettä, pelkkä uppotukki. Ei elämää, ei mitään. Ankeeta on uppotukkiveneilijän arki. Onneksi on suomi24, joinne voi ulostaa pahaa oloaan.

• 9+14
        vainoharhainen3 kirjoitti:

Uppotukki. Voi minua raukkaa. Ei kunnon venettä, pelkkä uppotukki. Ei elämää, ei mitään. Ankeeta on uppotukkiveneilijän arki. Onneksi on suomi24, joinne voi ulostaa pahaa oloaan.

Ankea on unettoman yö.

• 4+6
        9+14 kirjoitti:

Ankea on unettoman yö.

Eikö tässä pitänyt keskustella Mustikkamaan telakasta?
        Lapset ei psaa pysyä asiassa.

• ???
        4+6 kirjoitti:

Uppotukeissa?

• lapset ei osaa
        4+6 kirjoitti:

Vrt. 12 4 10.2.2013 16:20

että kaada ittelles vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90