Minulla oli aikaisemmin tänä vuonna tuulimunaraskaus ja nyt olen taas raskaana (viikkoja kasassa 8 ). Pelkään kuitenkin, että tämäkin on tuulimuna. Tiedän, että se ei yleensä uusi, mutta onko teille jollekin kuitenkin niin käynyt? Vauva olisi hyvin toivottu. Neuvolaan on vielä pari viikkoa aikaa. Toivottavasti saan silloin varmuuden, että vauva tosiaan on tulossa.
Tuulimunan uusiutumisesta
3
1134
Vastaukset
- Ivine
Sama tilanne täällä. Tuulimunakeskenmeno puoli vuotta sitten ja nyt rv 10 4. Pelottaa älyttömästi, enkä osaa edes oikein iloita tästä raskaudesta (vielä?).
Luin kyllä paristakin asiantuntevasta lähteestä, että tuulimunaraskaus ei yleensä toistu. Jos tästä olis sulle lohtua.
Neuvolantäti lupas mulle tänään (ekalla käynnillä), et ens viikolla lääkärissä voitais kuunnella jo sydänääniä. Jos ne kuuluu, mäkin taidan alkaa hymyillä :)
Tsemppiä ja jaksamista sulle, kyllä ne alkuviikot menee nopeesti ja saat pian todistusaineistoa maha-asukistasi! - Äiti
Itselläni oli tuulimunaraskaus, joka keskeytettiin rv 11. Lääkäri sanoi, että se ei yleensä uusiudu. Tiedän pari tapausta, joissa on uusiutunut, silloin kyseessä oli ensisynnyttäjä. Tiedän, että jos tästä vielä raskaaksi tulen, ajatukset ovat samanlaiset kuin sinun. Olen jo etukäteen päättänyt mennä ultraan siinä rv 7 tienoilla, jotta nähdään onko masussa elämää. Positiivistahan on, että olet jo noin pitkällä! Useimmiten tuulimunaraskaudet keskeytyy jo hyvin alkumetreillä, harvemmin ne pääsee noin pitkälle kuin minulla. Tsemppiä ja onnellista odotusta!
- jessi
mulla oli reilu vuosi sitten tuulimunaraskaus, joka meni kesken viikolla 13. oli siinä sitten yhdet kuukautiset välissä ja tulin uudestaan raskaaksi. mäkin pelkäsin hirveesti... mitä jos käy taas niin... mut onneks se pelko oli turha... nyt tossa vieressä nukkuu pari kuukautinen poika, joka on musta ja mun miehestä maailman ihanin lapsi...=) toivottavasti sulle käy yhtä hyvin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658