VAROKAA MURTOVARKAITA

OPSERV

Kolmeen asuntoon murtauduttiin viime viikolla Porvoossa asukkaiden poissa ollessa.
Asunnoista vietiin koruja, käteistä rahaa, kelloja, tietokoneita, työkaluja ja muuta arvotavaraa. Poliisi epäilee, että tekijä tai tekijät ovat kaikissa kolmessa tapauksessa samoja.

-Tekotapa on kaikissa hyvin samanlainen, murretaan lukko tai rikotaan ovilasi ja avataan lukko, rikoskomisario Mia Tuominen Itä-Uudenmaan poliisista kertoi.

Asuntomurrot tehtiin Porvoon keskustassa, Peippolassa ja Hamarissa. Poliisi tutkii juttuja törkeinä varkauksina.

-Nämä ovat tämän vuoden ensimmäiset asuntomurrot. Tekijästä ei ole yhtään vihjettä vielä. Hiihtolomalle lähtevien olisi hyvä jättää nyt asunto mahdollisimman asutun näköiseksi, Tuominen sanoi.

Naapuria voi pyytää pitämään asuntoa silmällä.

-Jos lunta tulee lisää eikä kukaan tee lumitöitä ja postilaatikko tursuaa postista, niin ei siinä Einstein tarvitse olla, kun rosvo tajuaa, että työrauha on taattu, Tuominen sanoi.

Arvo-omaisuutta ei kannatta jättää pöydälle näkyviin siltä varalta, että voro kurkkii ikkunasta.

-Vanha sanonta tilaisuus tekee varkaan voi kirjaimellisesti pitää paikkaansa, Tuominen sanoi.

Poliisi toivoo vihieitä voroista numeroon 071-8738729 tai [email protected]

0

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
        Ikävä
        187
        3076
      2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        64
        2626
      3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
        Ikävä
        203
        2240
      4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
        Ikävä
        74
        1886
      5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
        Ikävä
        102
        1793
      6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
        Tunteet
        9
        1691
      7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        104
        1509
      8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
        Maailman menoa
        219
        1176
      9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
        Ikävä
        81
        1130
      10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
        Ikävä
        95
        1089
      Aihe