Joop eli oon ihastunu yhteen meidän koululaiseen jätkään, oon nyt lukios. Se on tosi sulonen ja ujo, joten se ei kyllä mitään alotetta tee...miten mä voisin lähestyy sitä? Mitä mä sanoisin sille? et antaisin ittestäni hyvän kuvan?...Pitäiskö mun pyytää sitä heti jonneki vai rupatella eka koulus ja sit myöhemmäs vaihees pyydellä ulos!!?
Eli yksin kertasesti miten mun pitäis menetellä??
Kaikenlaiset vastaukset ovat tervetulleita:)
lähestymisestä!
4
623
Vastaukset
- noora
koita vaikka eka luoda jonkinlaista katsekontaktia se pojan kanssa, sit jos poika huomaa sut meet vaikka juttelee sen luo, sit jos se poika vaikuttaa kiinostuneelta voisit pyytä sitä esim leffan tai jonnekkin..... ai niin,oo vaan oma ittes älä esitä mitään!
- Jep jee
Todennäköisesti sä näät sitä suht koht usein.
Luo aluksi häneen pitkiä katseita.
Tee kulkureittisi niin että joudut menemään suht koht läheltä häntä ja katse suoraan silmiin.
Toista tätä väh. viikon verran.
Kun katseenne on kohdannut useasti ala tervehtiä häntä (vaikkapa sanomalla moi).
Puhu jollain kertaa vähän enemmän (vaikka mistä)
...- minä
keino varmasti. Jos käytävällä vielä ahdasta, niin mee oikeen läheltä ja vaikka tökkäse vielä vähän muka vahingossa. Sit vaan katse silmiin ja sanot "anteeks" ja pieni hymy päälle...
- Ahaa
minä kirjoitti:
keino varmasti. Jos käytävällä vielä ahdasta, niin mee oikeen läheltä ja vaikka tökkäse vielä vähän muka vahingossa. Sit vaan katse silmiin ja sanot "anteeks" ja pieni hymy päälle...
Älä "tönäise" sitä ihan ekoilla kerroilla vaan
vähän myöhemmin (että hän tajuaa ettei se välttämättä ole "puhdas vahinko"! ;-).
Niin muista se hymy vielä päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402