Mikä ihme noita Karvian ihmesiskoja oikein vaivaa? Täysin kylmiä ihmisiä kaikki tyynni. Juuri kuulin että Anneli oli jättänyt työttömäksi neljä perheellistä soittajaa. Bassokitaristi menee taas veljensä tueksi Annen Mistral bändiin. Eli siinä taas yhdet potkut lisää.
Saapa nähdä ja kuulla koska taas seuraava oikeusjuttu tulee keltaisenlehdistön lööppeihin.
Mattilan siskot - mikä niitä vaivaa?
14
632
Vastaukset
- sitä ja tätä.
..ja ja yksi sai salavauvan pyhästä hengestä. keikkaileeko milloin seuraavaksi?
- Nettipoliisi !
Mitähän tuokin oli tarkoittavinaan,aika sairasta saivartelua, jos et pysty samaan , pidä mölyt mahassasi luuseri !
- 28-
Nettipoliisi ! kirjoitti:
Mitähän tuokin oli tarkoittavinaan,aika sairasta saivartelua, jos et pysty samaan , pidä mölyt mahassasi luuseri !
Mikä edellisessä muka on sairasta saivartelua?
Lapsientekoon nyt pystyy kuka tahansa ;) - fanit 6
28- kirjoitti:
Mikä edellisessä muka on sairasta saivartelua?
Lapsientekoon nyt pystyy kuka tahansa ;)Kateellisten paskaa,ootte luusereita säälittäviä otuksia.
- Blööh
Karvian pyhähenki kävi kylässä?
- Uskollinen ja jäävi
No voi voi,eihän niitä ny mikään vaivaa,teitä kateellisia vaan piisaa, kannattaiskos ottaa asioista tarkempi selko,jos kemiat ei toimi,niin sitten ei,saahan ravintolakin valita asiakkaansa,ja "ammatti muusikot" kyllä töitä löytää jos soinnut kohdallaan,joten lopettakaa se itkeminen,ja huolehtikaa mieluummin omista asioista.
- Ei kateellinen
Mitähän varten vastaus poistettiin,olisipa hauska tietää?????????????????????? Eikös tosiasioita saakkaan täällä kertoa mitä?? Ei tyttöjä todellakaan mikään vaivaa,kateelliset ne täällä vaan rummuttaa!!!!!!!!!
- Blööh
Mulla oli tätä ennen sellainen käsitys että Annelin ja bändin keskeinen kemia oli ihan hyvä. Nimimerkki Uskollinen ja jäävi korjasi tämän uskomuksen.
- imatralainen!
anneli kävi puolen kuun aikaan keikalla imatralla ja silloin oli anniinan bändi "lainassa". tässäkö oli sitten syy lainailuun vai liekö pysyvämpääkin yhteistyötä luvassa?
- KimmeliJ
Uusi vippi sisältää vanhan vipin rumpalin. Liekö sitten Anneli kyllästynyt vanhaan porukkaan kun vanhan vipin uusin jäsen jatkaa uudessa kokoonpanossa.
- Niin väärässä oot..
Sulla on kyllä niin väärä käsitys tästä sisaruskatraasta kun vaan voi olla.. Ole hyvä ja tapaa heitä face to face. Kaukana kylmistä ihmisistä.. Kysy toki naamatusten heiltä syitä mm orkesterin vaihtoon, mutta koska asia ei ulkopuolisille kuulu niin tuskin saat vastausta.
- lämmin tunne
Oikein! Mattilan sisarukset eivät ole koskaan kylmiä ihmisiä! Orkan vaihtoihin on monia syitä, joista sivulliset ei tiedä yhtään mitään. Luulot vaan velloo!
- Anne- Fani....
lämmin tunne kirjoitti:
Oikein! Mattilan sisarukset eivät ole koskaan kylmiä ihmisiä! Orkan vaihtoihin on monia syitä, joista sivulliset ei tiedä yhtään mitään. Luulot vaan velloo!
Anne aivan ihana ihminen,lämminsydäminen,iloinen,hyvää musiikkia,,,aivan ihana kasvotusten .....tykkään Annen kappaleista.....muista sisaruksista ei ole mitään sanottavaa,kun Anne on ainut jota fanitan......KIITOS ANNE ihanista kappaleista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830