Astianpesukone ei toimi ja epäilemme, että tulvasuoja on lauennut. Mutta kun sitä ei löydy. Olisiko vinkkiä, missä tulvasuoja on tai pitääkö kone viedä huoltoon?
Astianpesukone Zanussi DA6141:n tulvasuoja
3
1497
Vastaukset
- Jocu
Koneen alla on allas, jossa oleva styroksilätkä sukee veden nostamana tulvasuojan. Magneetti vielä vähän auttaa.
- Autosähköinsinööri
Kaatakaa kone kyljelleen, en tiedä kummalle se pitäisi kaataa, kaadoin molemmille kyljille. Ja ihan oikeasti, SE TOIMI! Siis minullakin on DA 6141 mallinen Zanussi. Luin tämän ohjeen englantilaiselta varaosanettikaupan kommenteista kun etsin ylivuotoventtiiliä (joka on siis se mihin tulovesiletku kierretään) Mittasin muuten sen vastuksenkin, 4,3 kOhmia jos joku epäilee sitä. Huom, kun mittaatte, varokaa, sinne tulee vaihtojännite 230 V jos kone on päällä! Mitatessa vuotoventtiiliä tulee toinen johdoista irrottaa.
Tuossa vielä linkki kommenttiin, "Metal Marv" on kommentoijan nimi.
http://www.espares.co.uk/part/dishwashers/zanussi/da6141/p/1083/332/0/406957/538842/dishwasher-anti-overflow-.html- Autosähköinsinööri
Niin ja vielä, koneen voi ihan irroittaa kaikista letkuista ja sähköstä, sitten kaataa jossain hyvässä paikassa. Kannattaa laittaa pyyhkeitä alle, vuotaa vähän vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112