Diane nova-pillerit!!

Tara

Olen syönyt nyt kaksi laattaa diane nova pillereitä.Finnejä tulee edelleen. Haluaisin voivani olla käyttämättä meikkiä ja päästä kokonaan eroon noista kiusankappaleista!Kuinka kauan kestää,että iho paranee ja tulee hyväksi? Miten voisin edistää paranemista?

11

2560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikki

      Mä söin Diane Nova -pillereitä useita vuosia. Iho oli aina virheetön ja finnitön. Kun lopetin pillerit vuosi sitten, iho alkoi kukkia ja on tällä hetkellä ihan hirveän näköinen. Eli en tiedä mitä nyt tekisin. Pillereihin en haluaisi enää siirtyä.. tulee kierre..

      • Ruusunen

        Minäkin syön diane novaa ja ei ihoni vielä finnitön ole, vaikka olen syönyt niitä jo yli 4kk... eli innolla odottelen milloin finnit lähtee...


      • Marica
        Ruusunen kirjoitti:

        Minäkin syön diane novaa ja ei ihoni vielä finnitön ole, vaikka olen syönyt niitä jo yli 4kk... eli innolla odottelen milloin finnit lähtee...

        Minä olen syönyt jo vuoden päivät Diane novaa ja minulla on finnit vain lisääntynyt. Pyysin juuri sen takia nuo pillerit, että loppuisi joka kuinen finni kierre..Mutta odotellaan tässä vielä:D


      • apua

        Aivan kuin olisin itse kirjoittanut viestisi. Olen hakenut Roaccutan-kuurin lääkäriltä, apua näyttää olevan. Suosittelen! Diane Novaan en koskis pitkällä tikullakaan enää.


    • tiukunen

      itse aloitin diane novat vuosi sitten, finnit lähti parissa viikossa ja iho pysyi tosi hyvänä niin kauan kuin pillereitä popsin... tilalle tulikin sitten kaikennäköistä onkelmaa, hiivaa, ärtyneisyyttä ja kiukuttelua turhasta, samaten itkeskelyä typerille asioille, ja se kaikkein pahin eli haluttomuus. nyt hainkin reseptin femoden-merkkisille pillereille, toivon mukaan toi haluttomuus ja muut oireet kaikkoaa kunhan finnit eivät tule takaisin :p

    • Elli

      Odota vaan. Minä söin niitä 2 vuotta. Noin puolen vuoden jälkeen oli akne vasta kadonnut, paranemisen huomasi n.3kk aloituksesta. Kun lopetin käytön oli ns. teini-ikä ohitse, eikä akne palannut.

      • SidoMinut

        syön edelleen Diane Novaa joka aluksi määrättiin finneihin. Ehkäisyyn tällä hetkellä.
        Nyt olen tai siis olen jo pitkän aikaa tiennyt, että pillerit kuivattavat ihoa. Kesät ovat ihan siedettäviä mutta tuleva talvi kauhistuttaa. Mikään kosteusvoide ei kosteuta, tuntuu ettei edes imeydy, meikki ei pysy. Nyt on alkanut tulemaan finnipatteja niskaan, leukaan ja hartioihin. Pientä hilsettä on ollut aina, ei mitenkään häiritsevää, mutta nyt on räjähtänyt tilanne käsistä.

        Luulen että pillerit estävät ihoani parantumasta, vaikutus on siis kääntynyt aivan päinvastaiseen suuntaan. Pohdin tässä juuri että pitäisikö vaihtaa merkkiä.


    • milia

      Odota rauhassa vaan, minullakin meni viitisen kuukautta ennen kuin näpyt lähtivät ja ihosta tuli hyvä. Voithan ainakin olla syömättä karkkeja, sipsejä ynnä muita nyt tässä odotellessa, muuta tuskin tarvitsee tehdä. Itsellä vaikka se odotus kesti aika kauan niin en oikeastaan välittänyt siitä koska olin luottavainen että parempaa kohti ollaan varmasti menossa :)

      Ne joilla diane novat eivät ollenkaan toimi, ovat kuitenkin aika harvassa. Ja silloinhan voi vielä kokeilla roaccutania...

    • mymmeli

      olen syönyt novia vähän yli vuoden ja ihoni on parantunut koko ajan pikku hiljaa, nyt tajusin sen olevan taas paremmassa kunnossa ja sileämpi.
      monta kuukautta siihen vie, kunnes iho alkaa merkittävästi parantua, joten malttia!
      ja tuskimpa se iho ihan virheettömäksi tuleekaan, paremmaksi vain.
      siitä olen onnellinen, etteivät hiuksetkaan enää rasvoitu niinkuin ennen, jolloin ne piti pestä joka päivä mutta ei enää :)

    • kokeillut

      Kokeile vaihtoehtoisesti vaikkapa Yasmine merkkisiä pillereitä. Itse söin akneongelmaan alkuun Diane Novaa, mutta puolenkaan vuoden kuluttua ne eivät tehonneet, joten vaihdoin Yasmineen.
      Tutkimusten mukaan Yasmine ei vaikuta painon heittelyyn, mutta itsellläni sivuvaikutuksena katosi tyystin halut! =/
      Toki on hyvä muistaa, että pillerit ovat jokaiselle yksilöllisiä, joku merkki sopii toiselle ja toiselle taas ei.
      Olen lopettanut nyt myös Yasminen käytön ja seuraavaksi varmasti joudun siirtymään hormoonipillereihin, mikäli ihoni alkaa taas kukkimaan. Ehkäisynä tähän ratkaisuun ajattelin rengasta tai laastareita...keskusteltuani luonnollisesti ensin lääkärini kanssa.

    • mie

      Itse olen syönyt jo vähän yli kuukauden Novaa ja hyvää on tehnyt, parissa viikossa lähti ihon rasvaisuus ja hiusten myös. Ja osa mustapäistäkin lähti. NYt iho menossa parempaan kuntoon selvästi, näppyjen tulo on alkanut lakata. Iho alkaa olla paljon tasapainoisempi kuin ennen pillereitä jolloin se oli kauhean rasvanen ja talia pukkasi koko ajan..En voi muuta kuin iloita, odotan että näppyjen tulo lakkaa kokonaan ,sitten on enään arvet mutta nekin onneksi paranevat nopeasti sillä eivät ole syviä.Täytyy silti muistaa syödä kuuri loppuun ettei tule uudestaan. Itsellä oli minusta aika paha akne. Ennen novaa kokeilin varmaan kaikki maailman voiteet ja sain myös tetrasal kuurin muttei tehonnut,nyt vasta tehoaa. Toivotaan että akne ei palaa takaisin.Oma akne käynnistyi tuolloin kun murkkuikä alkoi eli 15v. Nyt olen 18v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2476
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      904
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      875
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      71
      751
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    9. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      549
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    Aihe