Mikä mättäää?

Dhommi´

Kun kritisoitte viestejäni (ok!), niin kertokaa toki myös miksi ne ovat roskaa tai väärässä.

Olen kaiketi oikeassa kun totean että te ette tunne laatumusiikkia eli klassista. Te olette puhtaita poppareita, jotka rakastavat nuoruutensa iskelmiä ennen muuta. Muu tulee jälkeen. Muu jää jälkeen - teidän mielessänne.

Ja olen kaiketi oikeassa, että teillä ei ole musiikkikoulutusta eikä leirinuotiokitaristin taitoja merkittävämpää omaa osaamista. Ette edes väitä että olisi (youtube-linkti saatte unohtaa;).

Ja sen junttiuden laita taitaa olla kanssa aika selvä: olette rokkijuntteja, jotka arvostatte suunnattomasti tätä oman aikamme kansanmusiikki joka on niin simppeliä että sitä tajuaa lapsikin täysin sujuvasti, musaa johon ei tarvitse keskittyä.

Mutta hei, jos näin ei ole, niin korjatkaa opea.

13

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalsariopiskelia

      Kiitos tästä! Mieltä ylentävää sivistyksen ja taiteen riemua. Tästä on kyse. Oi ope valaise meitä synkällä tiellämme

    • Häivy jo

      Lässytät pakkomielteistä klasarip-skaa väärällä palstalla. Väännä torttusi klasupalstalle. Siellä voit jatkaa keskustelua alter egojesi kanssa.

    • BOOTLESS

      Toi on feikki dhombi. Missä on oikea dhrombi?

    • Teisco

      Kuuleppas Donkey Hotti klasari vai mikä luulet olevasi.Huiskit turhaan tuulimyllyjä vastaan tälläkin osastolla.Tosin tämä on ainoa musiikkikeskustelu 24 jolla riittää keskusteltavaa.Mikään muu osasto,ja niitä todella riittää ,ei kiinnosta ketään, niinkuin tämä Beatles-keskustelu,ja sehän on aivan ällistyttävää,eikö totta..Ajatteles kun klassinenmusiikki-osastokin kattaa kaiken klassiseksi määritellyn plus edelliset vuosisadat ja 1900-luvun,ja kaikki sadat säveltäjät ! Että kaikki on siellä tungettu yhteen tunkkaiseen keskusteluun,josta saa lukea eritteistä ,kuolinsyistä ja alusasuista. Ilmaisunvapaus kuuluu täällä Beatlespuolellakin kaikille ,niinkuin muillakin osastoilla.Ei klassisellakaan puolella tarvitse tietää musiikin teoriasta mitään.Musiikkia voi vain kuunnella ja tykätä tai ei tykätä.Ristiretki Fryderykin tai Ludvigin puolesta on turhaa,sillä tämä väki on jo puolensa valinnut.Väki kuuntelle myös klassista,käy konserteissa ja oopperassakin ajoittain,käytkö itse ?Tuskin,istut koneella päivin öin ,kuten tänään näköjään jo pikkutunneilla.Lopuksi vielä:Jos haluat palata menneeseen,olisi sinun tiedemiesten mukaan sukellettava mustaan aukkoon että pääsisit toiseen aikaan.Toisaalta alan olla varma että juuri mustasta aukosta olet tänne sukeltanutkin.

    • kami-kaze

      -ymmärrän kyllä teiscoa; joskus vaan tekee mieli hieman sanoa kaikista typerimmällekin jotain,vaikka tietääkin sen turhaksi...me ollaan silleen inhimillisiä, tjn...
      -mut ei tolle tollolle kannata silti alkaa enempiä textaileen,onhan se nähty jo ettei mikään mee perille; olit vastaan tai et, ei väliä,sillä hemmo on jonkinlainen maaninen psykopaatti tms.....sääli et jonkun elämä on noin sekaisin...elää illuusiossaan...

      • Dhommi´´

        Henkilö voi olla ikävä mutta fakta pysyy: Klassinen on reilusti parempaa kuin kevyt.


    • pomminvarma

      Juu, tuulimyllyistä sun muusta jauhetaan ja aina ollaan muka väärällä palstalla kun kyseenalaistetaan hyvinkin kyseenalaistettavia asioita.

      Asian ohi jauhamisen Beatlesjuntit osaavat paremmin kuin hyvin, vaikka toisaalta ei kai siihen mitään tarvitakaan. Musiikista ei koskaan puhuta, eikä itseään haluta haastaa miltään osin. Tämähän on kovin valitettavaa, sillä poppiinkin (sinne kai sitten kuuluvat kaikki fuusio- ja progejututkin) sisältyy niin paljon Beatlesia parempaa sisältöä. Klassinen taas on sikäli eri juttu, että siellä sävellysmateriaali nousee muiden alueiden yläpuolelle ainakin hyvin usein...tämä on kiistaton tosiasia, pidit sitten musiikin ilmiasusta tai et.

      Ette pääse keskustelussa eteenpäin jolleivat Beatlesjuntit yhtään aio ryhdistäytyä.

      • i feel fine dhommi not

        dhommin propagandan perusteita on käänteispsykologia: 'beatlesjuntit puhuvat asian vierestä'.

        D ei pysy aihealueen otsikossa eikä avauksen otsikossa. Ainoa viesti on klassisen ylivoimaisuus ja beatlesia koskien ehkä todeta yhtyeen surkeus sekä palstalla beatlesista keskustelevien surkeus. Henkiläkohtaisuudet ohitan: onhansevää ettei ihmisiä nimitellä. Palstalle ei kuulu 'mitä sibeliuksen teoksia tiedät'.

        Olet onneton dhommi (ja alteregosi)


    • Dhommi´´

      Minä en ole "Pomminvarma".

      Olen iloinen että Ukkomies on rekisteröinyt merkin! Minä erotun nyt takuulla hienosta sivistäjä-kollegastani.

      Kuunnelkaa klassista - niin maailmanne avartuu.

      • Dhomminvarma

        Et sinä erotu yhdestäkään alter egostasi. Kirjoitat kaiken aikaa samanlailla, joten erehtymisen vaaraa ei meillä ole.


      • i feel fine
        Dhomminvarma kirjoitti:

        Et sinä erotu yhdestäkään alter egostasi. Kirjoitat kaiken aikaa samanlailla, joten erehtymisen vaaraa ei meillä ole.

        Eikä yhtä rajoittuneita ole Suomessakaan kovin monta


    • Dhommi´´

      En osaa olla samaa mieltä rajoittuneisuudesta.

      Tunnenhan Beatlesin ja runsaasti poppia muutenkin. Te ette tunne klassista, jota nyt on tehty 1000 vuotta. Olette keltanokkia kaikkien aikojen musiikin parissa, mutta kuuntelette aikamme tusinapoppia.

      Minä tunnen myös tusinapoppia, Beatlesia etc. Yhtä paljon tai enemmän kuin te.

      Te olette rajoittuneita ja hyvin junttimaisia olioita vailla älyä.

    • 12 markkaa

      Tämä dhommi on aivan täys tollo ja kolho.
      Ja tätä väitettä ei tarvitse edes perustella, sillä kyseinen paukapää ja pönttö tekee sen joka viestissään itse........... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2011
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1052
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1015
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe