onko kellään tietoa periikö adoptoitu lapsi bioloogisen vanhempansa
Vastaukset 5
- ..........
Ei peri,jos on ihan virallisesti adoptoitu.Perii adoptiovanhempansa.
- sepeteus6
Oletko aivan varma asiasta pitäisi olla täysin faktaa
- mkopi
sepeteus6 kirjoitti:
Oletko aivan varma asiasta pitäisi olla täysin faktaa
ei peri ellei biologinen vanhempi erikseen testamenttaa jotakin.
- ????
Eikös se oli niin, että kun adoptio tehdään niin se tarkoittaa sitä, että lapsi saa silloin laillisen oikeuden periä myös adoptiovanhemman? Ja se ei muuta asiaa biovanhempien kohdalla, ellei sitten biovanhemmat ole tehneet testamenttia, että lapsi ei saa mitään jne,,, kannattaa kysyä asiaa lakimieheltä niin saat oikean vastauksen asiaan. Olen aikoinani adoptoitu nyt jo aikuinen ja bio isäni kuoli kun olin teini ja sieltä tuli sitten yllättävän suurikin summa rahaa, testamenttia ei oltu tehty se tuli suoraan minulle.
- 3465
heikolla adoptiolla adoptoidut perivät sekä biologiset että adoptiovanhempansa. 1980 alkaen kaikkki adoptiot ovat olleen ns, vahvoja, he perivät vain adoptiovanhempansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2661795- 961361
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2571276- 671015
- 79963
- 49826
- 57669
- 45565
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29524