moni on varmaan kyllästynyt noihin helvetin "olenko läski?" kysymyksiin. siis käykää nyt ihmeessä vaikka koulunne terkkarilla tarkistamassa painonne äkkiä. sielt saatte vastauksen tai kattokaa vaikka painoindeksinne jostain nettisivulta. Ja on tosi järkevää kysyy et oonko lihava ku oon 160cm ja painan 35kiloo. Ei tollasta jaksa kukaan. Huomion kipeät paskat! tai jotain tollasta :D
olen läski jutut!
rahka
2
314
Vastaukset
- olen kyllästynyt
Näihin "olette varmanakin kyllästyneet iihihn olenko läski juttuihin".
- Tarzan
Taitaa LÄSKI itse siellä olla äänessä. Kyllä noita laihojen ruikutuksii jaksaa, mut kukaan ei jaksa oikesti katella LÄSKEJÄ. Lenkille siitä ja ÄKKIÄ ja lopeta se ruikutus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427