Se on niin

JormaJämi

, että KÖYHIEN on parempi pysyä pois tieltä, kun mä jyrään nelivedollani jämpän teitä!

ONKO SELEVÄ!!

16

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorman oma

      Joo Ok selvä on.

      • JormaJämi

        Onneksi on tullut sellainen palvelu kuin Eliittikumppani.fi.
        Ehkäpä vihdoinkin löydän arvoistani seuraa.

        V.ituttaa nää kaikkien panemat paikalliset maatiasämmät jotka eivät osaa arvostaa aitoa MIESTÄ!!

        RAHAA ON!!!!


      • sumu81
        JormaJämi kirjoitti:

        Onneksi on tullut sellainen palvelu kuin Eliittikumppani.fi.
        Ehkäpä vihdoinkin löydän arvoistani seuraa.

        V.ituttaa nää kaikkien panemat paikalliset maatiasämmät jotka eivät osaa arvostaa aitoa MIESTÄ!!

        RAHAA ON!!!!

        mutta järkee ei!!!


    • jorman oma

      Selvä homma, sepä hyvä

    • Oma jorma

      Renkaat kuluu tuollasessa maantien hinkkaamisessa, ihan sama mulle.

    • Tomut karistettu

      Tämän kaltaiset keskustelunavaukset se saa aikaan, kun metsäläisille avataan oma keskustelupalsta.

      Mutta kai se on vähän niinkin, että jostain se pienenkin pitää ponnistaa päästäkseen maailmalle.

      • JormaJämi

        Mulla on taas juhlat täällä mökilläni.

        köyhien on syytä varoa tulemasta tänne, sillä en voi sietää rahattomia LUUSEREITA!!

        RAHAA JA NAISIA PIISAA!!


      • JormaJämi
        JormaJämi kirjoitti:

        Mulla on taas juhlat täällä mökilläni.

        köyhien on syytä varoa tulemasta tänne, sillä en voi sietää rahattomia LUUSEREITA!!

        RAHAA JA NAISIA PIISAA!!

        Voi saaatana miten tuli taas naitua!

        KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!!


      • Jorma tumputtaa
        JormaJämi kirjoitti:

        Voi saaatana miten tuli taas naitua!

        KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!!

        Verikkö kumpaanki rukkasee?


      • naima-aslakki
        JormaJämi kirjoitti:

        Voi saaatana miten tuli taas naitua!

        KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!!

        Siitä puhe mistä puute ..


    • Hyiturha

      Kell onni on, se onnen kätkeköön.. Taidat jorma olla yksinäinen.

    • outo3

      mahrakko olla terveitten kirjoos? haloo herää pahvi, enne ko sut heräätetään.

      • JormaJämi

        Mulla on terveys ja järki huippuluokkaa.

        Saaaatanan KÖYHÄT PAHVIPÄÄT!!


      • outo3
        JormaJämi kirjoitti:

        Mulla on terveys ja järki huippuluokkaa.

        Saaaatanan KÖYHÄT PAHVIPÄÄT!!

        sullon varmaa aika heikko alapään tilanne, ko vetää tota sun järkees ihan vinksalleen. sun naimiset kyl tieretään ku akkas ki lähti parempien panojen perään HAH!


      • armi4
        outo3 kirjoitti:

        sullon varmaa aika heikko alapään tilanne, ko vetää tota sun järkees ihan vinksalleen. sun naimiset kyl tieretään ku akkas ki lähti parempien panojen perään HAH!

        Olen kuullut samanlaisia juttuja.Että vanhemmilla miehillä esiintyy näitä erektiohäiriöitä ja se on naisten kannalta tosi ikävä juttu, pettymys siitä on suuri, eipä siinä auta raha eikä sinun mahtava nelivetosi.


    • jortikat heräilee

      Jokos Jormalla kevättä rinnassa ja painetta p......sa, tytöt kyselee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe