, että KÖYHIEN on parempi pysyä pois tieltä, kun mä jyrään nelivedollani jämpän teitä!
ONKO SELEVÄ!!
Se on niin
16
577
Vastaukset
- jorman oma
Joo Ok selvä on.
- JormaJämi
Onneksi on tullut sellainen palvelu kuin Eliittikumppani.fi.
Ehkäpä vihdoinkin löydän arvoistani seuraa.
V.ituttaa nää kaikkien panemat paikalliset maatiasämmät jotka eivät osaa arvostaa aitoa MIESTÄ!!
RAHAA ON!!!! - sumu81
JormaJämi kirjoitti:
Onneksi on tullut sellainen palvelu kuin Eliittikumppani.fi.
Ehkäpä vihdoinkin löydän arvoistani seuraa.
V.ituttaa nää kaikkien panemat paikalliset maatiasämmät jotka eivät osaa arvostaa aitoa MIESTÄ!!
RAHAA ON!!!!mutta järkee ei!!!
- jorman oma
Selvä homma, sepä hyvä
- Oma jorma
Renkaat kuluu tuollasessa maantien hinkkaamisessa, ihan sama mulle.
- Tomut karistettu
Tämän kaltaiset keskustelunavaukset se saa aikaan, kun metsäläisille avataan oma keskustelupalsta.
Mutta kai se on vähän niinkin, että jostain se pienenkin pitää ponnistaa päästäkseen maailmalle.- JormaJämi
Mulla on taas juhlat täällä mökilläni.
köyhien on syytä varoa tulemasta tänne, sillä en voi sietää rahattomia LUUSEREITA!!
RAHAA JA NAISIA PIISAA!! - JormaJämi
JormaJämi kirjoitti:
Mulla on taas juhlat täällä mökilläni.
köyhien on syytä varoa tulemasta tänne, sillä en voi sietää rahattomia LUUSEREITA!!
RAHAA JA NAISIA PIISAA!!Voi saaatana miten tuli taas naitua!
KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!! - Jorma tumputtaa
JormaJämi kirjoitti:
Voi saaatana miten tuli taas naitua!
KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!!Verikkö kumpaanki rukkasee?
- naima-aslakki
JormaJämi kirjoitti:
Voi saaatana miten tuli taas naitua!
KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!!Siitä puhe mistä puute ..
- Hyiturha
Kell onni on, se onnen kätkeköön.. Taidat jorma olla yksinäinen.
- outo3
mahrakko olla terveitten kirjoos? haloo herää pahvi, enne ko sut heräätetään.
- JormaJämi
Mulla on terveys ja järki huippuluokkaa.
Saaaatanan KÖYHÄT PAHVIPÄÄT!! - outo3
JormaJämi kirjoitti:
Mulla on terveys ja järki huippuluokkaa.
Saaaatanan KÖYHÄT PAHVIPÄÄT!!sullon varmaa aika heikko alapään tilanne, ko vetää tota sun järkees ihan vinksalleen. sun naimiset kyl tieretään ku akkas ki lähti parempien panojen perään HAH!
- armi4
outo3 kirjoitti:
sullon varmaa aika heikko alapään tilanne, ko vetää tota sun järkees ihan vinksalleen. sun naimiset kyl tieretään ku akkas ki lähti parempien panojen perään HAH!
Olen kuullut samanlaisia juttuja.Että vanhemmilla miehillä esiintyy näitä erektiohäiriöitä ja se on naisten kannalta tosi ikävä juttu, pettymys siitä on suuri, eipä siinä auta raha eikä sinun mahtava nelivetosi.
- jortikat heräilee
Jokos Jormalla kevättä rinnassa ja painetta p......sa, tytöt kyselee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409