, että KÖYHIEN on parempi pysyä pois tieltä, kun mä jyrään nelivedollani jämpän teitä!
ONKO SELEVÄ!!
Se on niin
16
662
Vastaukset
- jorman oma
Joo Ok selvä on.
- JormaJämi
Onneksi on tullut sellainen palvelu kuin Eliittikumppani.fi.
Ehkäpä vihdoinkin löydän arvoistani seuraa.
V.ituttaa nää kaikkien panemat paikalliset maatiasämmät jotka eivät osaa arvostaa aitoa MIESTÄ!!
RAHAA ON!!!! - sumu81
JormaJämi kirjoitti:
Onneksi on tullut sellainen palvelu kuin Eliittikumppani.fi.
Ehkäpä vihdoinkin löydän arvoistani seuraa.
V.ituttaa nää kaikkien panemat paikalliset maatiasämmät jotka eivät osaa arvostaa aitoa MIESTÄ!!
RAHAA ON!!!!mutta järkee ei!!!
- jorman oma
Selvä homma, sepä hyvä
- Oma jorma
Renkaat kuluu tuollasessa maantien hinkkaamisessa, ihan sama mulle.
- Tomut karistettu
Tämän kaltaiset keskustelunavaukset se saa aikaan, kun metsäläisille avataan oma keskustelupalsta.
Mutta kai se on vähän niinkin, että jostain se pienenkin pitää ponnistaa päästäkseen maailmalle.- JormaJämi
Mulla on taas juhlat täällä mökilläni.
köyhien on syytä varoa tulemasta tänne, sillä en voi sietää rahattomia LUUSEREITA!!
RAHAA JA NAISIA PIISAA!! - JormaJämi
JormaJämi kirjoitti:
Mulla on taas juhlat täällä mökilläni.
köyhien on syytä varoa tulemasta tänne, sillä en voi sietää rahattomia LUUSEREITA!!
RAHAA JA NAISIA PIISAA!!Voi saaatana miten tuli taas naitua!
KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!! - Jorma tumputtaa
JormaJämi kirjoitti:
Voi saaatana miten tuli taas naitua!
KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!!Verikkö kumpaanki rukkasee?
- naima-aslakki
JormaJämi kirjoitti:
Voi saaatana miten tuli taas naitua!
KUKAAN EI VOI MEILLE MITÄÄN!!Siitä puhe mistä puute ..
- Hyiturha
Kell onni on, se onnen kätkeköön.. Taidat jorma olla yksinäinen.
- outo3
mahrakko olla terveitten kirjoos? haloo herää pahvi, enne ko sut heräätetään.
- JormaJämi
Mulla on terveys ja järki huippuluokkaa.
Saaaatanan KÖYHÄT PAHVIPÄÄT!! - outo3
JormaJämi kirjoitti:
Mulla on terveys ja järki huippuluokkaa.
Saaaatanan KÖYHÄT PAHVIPÄÄT!!sullon varmaa aika heikko alapään tilanne, ko vetää tota sun järkees ihan vinksalleen. sun naimiset kyl tieretään ku akkas ki lähti parempien panojen perään HAH!
- armi4
outo3 kirjoitti:
sullon varmaa aika heikko alapään tilanne, ko vetää tota sun järkees ihan vinksalleen. sun naimiset kyl tieretään ku akkas ki lähti parempien panojen perään HAH!
Olen kuullut samanlaisia juttuja.Että vanhemmilla miehillä esiintyy näitä erektiohäiriöitä ja se on naisten kannalta tosi ikävä juttu, pettymys siitä on suuri, eipä siinä auta raha eikä sinun mahtava nelivetosi.
- jortikat heräilee
Jokos Jormalla kevättä rinnassa ja painetta p......sa, tytöt kyselee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483