Opetusalalla toimineena on tullut kaikenlaisia huijauksia kohdalleni. Yksi esimerkki on Hämeessä olevasta koulusta, jossa rehtori pitää kaveriaan kotitaloudenopettajan työssä vaikka kaveri onkin epäpätevä. Työpaikkailmoitukseen keksitään sopivan pieni tuntimäärä ja hankala aineyhdistelmä, jottei kukaan vaan hakisi paikkaa. Homman kruunaa vielä pikainen paikan ilmoittaminen, jotta kukaan ei kerkeisi reagoimaan...Olisiko jollain tietoa minne asiasta voisi olla yhteydessä.
Vastaukset 4
- kokle
Koululautakunnan jäseniin - jokaiseen erikseen, koulutoimenjohtajaan, kunnanjohtajaan, kunnanhallituksen jäseniin ja lisäksi paikalliseen opettajien pääluottamusmieheen sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajaan näin aluksi.
- opopo
Pääluottamusmieheen ei kannata olla yhteydessä. Ne ovat rehtoreiden apulaisia.
- Pettynyt akateeminen
Niin tavallista. Teethän aloittaja sen, mitä olet suunnitellut. Sinun kaltaisiasi pitäisi olla enemmän. On yhteiskunnan rahojen tuhlausta seisottaa satoja päteviä, kalliilla rahalla koulutettuja kortistossa , un paikat jaetaan samanaikaisesti nepotismin ja hyväveliverkoston sääntöjen mukaan.
- osaan mä pillaaten
Muuttakaa ulkomaille ja perustakaa firma, jossa opetatte virtuaalisesti netissä. Tarvitaan vain vähän tvt-tukihenkilöstöä firman luomiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520