koko päivän taas joutunut olemaan käytännössä ilman nettiä:
http://www.speedtest.net/result/2495985304.png
saunalahden ja elisan verkko taitaa vedellä viimeisiään.
"hieman" hidas nopsa
19
413
Vastaukset
- W.nappi cee
onko sinulla käytössä Wnap-C reititin? oletteko muut huomanneet että voisiko se hidastaa nettiä vai onko se operaattorista johtuvaa? Itse olen huomannut että kokoajan vain enemmin ja enemmin hidastelee ja katkeilee.
- saman huomannut
minulla myös samanlaisia ongelmia että tämän Wnap C tukiaseman kanssa yhteys on todella hidas, mutta kun laittaa tikun suoraan koneeseen niin nopeus nousee 6 mbps.
- heivaa se
vanha routteri sillä eihän tuohon C malliin ole enää tullun päivityksiä puoleentoista vuoteen eikä enää tule kun A-link on siirtynyt jo täysin 4G reitittimien panostukseen.
- mobiilipentti
minulla on suoraan koneessa E367 ja E353.
Jumitus jatkuu:
http://www.speedtest.net/result/2496721150.png- annamaria.
eikös siinä vanhassa c-mallissa ole sama päivitys kuin siinä uudessa 4G:ssäkin. ja eikö A-link alussa jopa luvannut tähän c-malliin myös päivityksen 4G:hen?
- joo18
kyllä sama päivitys on 4G linkissäkin ja 4G päivitystä ei ole tulossa tähän C versioon vaikka niin alussa lupasivatkin, mutta ei se hidastelu johdu A-linkistä vaan kyllä vika on saunalahdessa.
- lahdessa saunaan
olen huomannut aivan saman vaikka tikku koneessa niin silti hidastelee.
- mobiilipentti
vähän parempi jo, mutta nopeudet pitää edelleen tuplata ja pingi puolittaa, jotta tilanne on normaali:
http://www.speedtest.net/result/2497719665.png - mobiilipentti
ja hidas taas:
http://www.speedtest.net/result/2498866539.png - mobiilipentti
ja hitaampi:
http://www.speedtest.net/result/2499843447.png - tehkää rekalamaatio
Elisa oyj. Kun tarpeeksi paljon tulee reklamatioita niin operaattorin on pakko aloittaa viipymättä verkonparannus työt. Minulta lähti reklamaatio perjantaina suoraan kirjallisena postauksena Elisa oyj
- saunalahti correct
suosittelen lämpimästi ottamaan yhteyttä omaguru palveluun- asiantunteva teknikkomme hoitaa ja korjaa yhteys ongelmat nopeasti, vaivatta ja edullisesti.
- ei saa mainostaa!
Haist sinä kakka, älä viitsi mainostaa MAKSULLISTA PALVELUA TÄÄLLÄ! Sitäpaitsi omagurusta ei ole mitään apua.
- mobiilipentti
viat on ilmeisesti saatu korjattua:
http://www.speedtest.net/result/2502417104.png- jihuu11
nyt on todellakin jo pari päivää nopeus ollut ihan siedettävä. kyllä jotain on tehty.
- mobiilipentti
- mobiilipentti
hiljaa hiivitään:
http://www.speedtest.net/result/2505645179.png - eljii
mobiiliyhteyyden toimivuus on aka satunnainen. Tukiasemaverkon täydentäminenkin voi merkitä yhteyden loppumista kun tehoa lasketaan jotta uudelle asemalle saadaan raivatuksi tilaa
paras hommata oma nettitikku ja olla sitoutumatta määräaikaisiin sopimuksiin. Esin 24 kuukauteen mahtuu monta toimimattomuusjaksoa nettitikkuja nimellä "mokkula" on tarjolla huuto.net'issä runsaasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483