"hieman" hidas nopsa

mobiilipentti

19

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W.nappi cee

onko sinulla käytössä Wnap-C reititin? oletteko muut huomanneet että voisiko se hidastaa nettiä vai onko se operaattorista johtuvaa? Itse olen huomannut että kokoajan vain enemmin ja enemmin hidastelee ja katkeilee.

• saman huomannut

minulla myös samanlaisia ongelmia että tämän Wnap C tukiaseman kanssa yhteys on todella hidas, mutta kun laittaa tikun suoraan koneeseen niin nopeus nousee 6 mbps.

• heivaa se

vanha routteri sillä eihän tuohon C malliin ole enää tullun päivityksiä puoleentoista vuoteen eikä enää tule kun A-link on siirtynyt jo täysin 4G reitittimien panostukseen.

• mobiilipentti
      • annamaria.

eikös siinä vanhassa c-mallissa ole sama päivitys kuin siinä uudessa 4G:ssäkin. ja eikö A-link alussa jopa luvannut tähän c-malliin myös päivityksen 4G:hen?

• joo18

kyllä sama päivitys on 4G linkissäkin ja 4G päivitystä ei ole tulossa tähän C versioon vaikka niin alussa lupasivatkin, mutta ei se hidastelu johdu A-linkistä vaan kyllä vika on saunalahdessa.

• lahdessa saunaan

olen huomannut aivan saman vaikka tikku koneessa niin silti hidastelee.

• mobiilipentti
    • mobiilipentti
    • mobiilipentti
    • tehkää rekalamaatio

Elisa oyj. Kun tarpeeksi paljon tulee reklamatioita niin operaattorin on pakko aloittaa viipymättä verkonparannus työt. Minulta lähti reklamaatio perjantaina suoraan kirjallisena postauksena Elisa oyj

• saunalahti correct

suosittelen lämpimästi ottamaan yhteyttä omaguru palveluun- asiantunteva teknikkomme hoitaa ja korjaa yhteys ongelmat nopeasti, vaivatta ja edullisesti.

• ei saa mainostaa!

Haist sinä kakka, älä viitsi mainostaa MAKSULLISTA PALVELUA TÄÄLLÄ! Sitäpaitsi omagurusta ei ole mitään apua.

• mobiilipentti
      • jihuu11

nyt on todellakin jo pari päivää nopeus ollut ihan siedettävä. kyllä jotain on tehty.

• mobiilipentti
    • mobiilipentti
    • eljii

mobiiliyhteyyden toimivuus on aka satunnainen. Tukiasemaverkon täydentäminenkin voi merkitä yhteyden loppumista kun tehoa lasketaan jotta uudelle asemalle saadaan raivatuksi tilaa

paras hommata oma nettitikku ja olla sitoutumatta määräaikaisiin sopimuksiin. Esin 24 kuukauteen mahtuu monta toimimattomuusjaksoa

• nettitikkuja nimellä "mokkula" on tarjolla huuto.net'issä runsaasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9133
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6910
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6665
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5691
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5463
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3591
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3415
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3213
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      57
      3142
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe