Ei ole varaa ostaa edes koiranakakkapusseja. Huono palkka varmaan.
Sit ne kiljuu että hanki elämä, kun ajaa pois nurkalta hurttaansa paskattamasta.
Ei niillä ole rahaa psykiatriinkaan, kun noin yksinkertaisia, tyhmiä.
Ja ovat rikollistakin,kun jättävät koiran paskat maahan. Laki on laki. Lukekaa jos
osaatte -mitä epäilen. Annan jokaiselle euron, jos vaikka se hedelmäpussi tulis sieltä
kaupasta mukaan, vaikka saattekin sen ilmaiseksi.....heti kun nään jonkun edes kerrankin, hom kerrankin.............................................................................
korjaavan paskat pois hangelta!
Rantakylän koiranomistajat köyhiä !
84
437
Vastaukset
- aadamin
Olen huomannut saman. Mikä hel'''ti siinä on, että niitä pask'ja ei voi viedä pois, jos kerran koirankin hankkinut. Jätä se koira paskantaa omaan pihaasi !
Olet laiska ja yhteiskuntakelvoton koiranomistaja, jos et siivoa sen pasko'ja . Ymmärätkö ? Lainrikkoja -rikolllinen !
Että kehtaatkin tulla toisten nurkille paska'taa koirasi. Häpeä !- näin se menee
http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/13138862.html
Lukekaa ylläoleva juttu, te jotka sen paskan sinne jätätte. Luuletteko, että me naapurit ja liikkuvaiset ihmiset ei tiedetä, keitä milloinkin pyörii koirineen paskattamassa ja JÄTTÄÄ JÄTÖKSET MAAHAN ?
Olette järjestyslakia rikkovia Hmmm ....RIKOLLISIA ja välinpitämättömiä kansalaisia siis. Hooh että on laiskuus huipussaan. Jos otat koiran, jätä paskat omaan nurkkaasi, jos et noin yksinkertaista lainkohtaa ymmärrä.
T. Koiranpaskat matosta pesty tyhat kertaa - .. .. ..
Ompas sinulla ongelma.. onnekis et ole l naapurini. (aadamin)
Minun ongelmani on jäniksen paskat, sillä koirani joskun syö niitä..
Miten saataisiin jänikset käymään teillä vesassa. - lölölöl
näin se menee kirjoitti:
http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/13138862.html
Lukekaa ylläoleva juttu, te jotka sen paskan sinne jätätte. Luuletteko, että me naapurit ja liikkuvaiset ihmiset ei tiedetä, keitä milloinkin pyörii koirineen paskattamassa ja JÄTTÄÄ JÄTÖKSET MAAHAN ?
Olette järjestyslakia rikkovia Hmmm ....RIKOLLISIA ja välinpitämättömiä kansalaisia siis. Hooh että on laiskuus huipussaan. Jos otat koiran, jätä paskat omaan nurkkaasi, jos et noin yksinkertaista lainkohtaa ymmärrä.
T. Koiranpaskat matosta pesty tyhat kertaanäin se menee.. eikä loppua näy.
- tuon kasat sulle
.. .. .. kirjoitti:
Ompas sinulla ongelma.. onnekis et ole l naapurini. (aadamin)
Minun ongelmani on jäniksen paskat, sillä koirani joskun syö niitä..
Miten saataisiin jänikset käymään teillä vesassa.Tuo .. .. .. on kai aivosi viimeisin toimintakaavio ?
SIIVOTKAA NE KOIRANPAS'KAT !!! HIIVATIN LAISKAT KOIRANOMISTAJAT !!"
- PasskaSutinen
Monet koiranomistajat ovat Witttunaista väkeä.
Onko motiivit samat kuin akalla joka siveli paskalla hautakiven jossakin itäsuomessa vai missä se oli?
Siltä ainakin tuntuu välistä!- ottakaa kissa !
TOTTA !!!!! Ainakin ne puudeli-pellet ja isomman koiran kanssa liikkujat ja varsinkin useimmat sakemanni-hyypiöt !
Kirjoitan kokemuksesta. 20 vuotta lenkkeillyt koirien paskoissa ja väistellyt ylpeitä ämmiä ja nyrpeitä ukkoja ja kakaroita, joille ei kuuluisi luovuttaa koiraa lanikaan. - HooThohoo
ottakaa kissa ! kirjoitti:
TOTTA !!!!! Ainakin ne puudeli-pellet ja isomman koiran kanssa liikkujat ja varsinkin useimmat sakemanni-hyypiöt !
Kirjoitan kokemuksesta. 20 vuotta lenkkeillyt koirien paskoissa ja väistellyt ylpeitä ämmiä ja nyrpeitä ukkoja ja kakaroita, joille ei kuuluisi luovuttaa koiraa lanikaan.Lenkkeillyt koirien paskoissa, sinähän vasta pervo olet XD
- ettäsäolet viisas
HooThohoo kirjoitti:
Lenkkeillyt koirien paskoissa, sinähän vasta pervo olet XD
No äläs muuta. !! Sitä passshkaa kun on niin paljon - ei voi aina väistellä- niin pakkohan se on harrastaa näin pervoa toimintaa. Ootkos kateellinen ? Suosittelen sullekkin, mutta muista ostaa myös paljon pesuainetta ja kunnon kynnysmatot... se passsshka tulee tossuissa sisälle !
- - - - - - -
HooThohoo kirjoitti:
Lenkkeillyt koirien paskoissa, sinähän vasta pervo olet XD
Itse lenkkeilen koiran kanssa kolme kertaa päivässä, enkä koskaan ole astunut koiran paskaan.
miten te koirattomat astutte aina paskaan.
- haisie
Pitikö aloittaa kaksi keskustelua samasta aiheesta? Koirankakat ja mustikat menee samaan pussiin.
- Maxxxt ennekään.....
Jos tämä aihe ja teko saa edes pikkasen järkeä noiden koiransa paskattajien päähän, niin aloitettakoon vaikka sata aloitusta.
On törkeää, miten aikuiset ihmiset tulevat paskattamaan koiraansa toisten pihanreunuksille ja täällä rantakylässä sitä todella on. Ei tarvii pitkää lenkkiä tehdä esim Saattotien ympäristössä, kun kasoja joka puolella.
HÄVETKÄÄ PIITTAMATTOMAT IDIOOTIT! Jättäkää omaan pihaanne se kasa todellakin. prkl ! - HiljooViljoo
Maxxxt ennekään..... kirjoitti:
Jos tämä aihe ja teko saa edes pikkasen järkeä noiden koiransa paskattajien päähän, niin aloitettakoon vaikka sata aloitusta.
On törkeää, miten aikuiset ihmiset tulevat paskattamaan koiraansa toisten pihanreunuksille ja täällä rantakylässä sitä todella on. Ei tarvii pitkää lenkkiä tehdä esim Saattotien ympäristössä, kun kasoja joka puolella.
HÄVETKÄÄ PIITTAMATTOMAT IDIOOTIT! Jättäkää omaan pihaanne se kasa todellakin. prkl !Mitä sitten, älä valita. Ota lapio kauniiseen käteen ja siivoa jäljet, helpooa vai mitä?
- idiootille :
HiljooViljoo kirjoitti:
Mitä sitten, älä valita. Ota lapio kauniiseen käteen ja siivoa jäljet, helpooa vai mitä?
Kyllä ei sinunkaan ÄÖ si ole hääppöinen !
- Näin se on
idiootille : kirjoitti:
Kyllä ei sinunkaan ÄÖ si ole hääppöinen !
on kai alettava raajaa niitä kökkökasoja takaisin sinne mistä tuleekin, eli naapurien tonteille
- .. ..
Maxxxt ennekään..... kirjoitti:
HÄVETKÄÄ PIITTAMATTOMAT IDIOOTIT! Jättäkää omaan pihaanne se kasa todellakin. prkl !Tarkistappa ne pihareunukset ja huomaa, että sinun tontillasi ei oe yhtään koiranpaskaa..
- haisie
Tarkoitin mustalaisia ja koirankakkoja.
- hiihiiiiiii
Ennen korjasin koirani kakat mukaan,mutta en korjaa enää,kun haukutaan koiran omistajat! Jääkööt paskat maahan ja ihan sama vaikka toisten tontille. Kyllä ne maahan jossain vaiheessa häviää,jos ne ei sitten kengän pohjissa kulkeudu sisälle:D:D...häähää!
- 100 * ääliöt
Opettiko mummisi kirjoittamaan ? Peruskoulua et ainakaan ole läpäissyt ! Ei idiootimpaa tapausta heti tule mieleen !
Pitäkää omassa pihassanne ne kokkäleet, tarvii naapurille tuoda koiransa tarpeita ! - aasien aasi ?
herranjii miten tyhmä. Koiravero ja korkea sellainen tuollaisille
- Asiaa nyt
aasien aasi ? kirjoitti:
herranjii miten tyhmä. Koiravero ja korkea sellainen tuollaisille
kYLLÄ ! kOIRAVERO !!!!!!!!!!!!! kANNATAN !!!!!!
- Ihmisrankkuri
Asiaa nyt kirjoitti:
Lisäksi rantakylävero siellä asuville, saataisin koiranvihaajat kuriin.
- Viinasen Aaro
Ihmisrankkuri kirjoitti:
Lisäksi rantakylävero siellä asuville, saataisin koiranvihaajat kuriin.
Ei kyse ole mistään koiravihaajista. taas sitä samaa shittiä kuin "te olette lapsivihaajia"...kun arvostellaan kuritta kasvaneiden kakaroiden käyttäytymistä.
Kyse olen yleisestä siisteydestä ja niistä, jotka ajattelevat vain itseään, eli egoistisista ylimielisistä pelleistä, jotka voisivat muuttaa vaikka ...venäjälle, siellä kuulema tulee kaikkea muutakin paskaa ! - . . . . .,, , m
Asiaa nyt kirjoitti:
Maksamme koiraveron eläinlääärien päätä huimaavien palkkioiden kautta.
Koiramme syö myös.. - mitäs ostit koiran
. . . . .,, , m kirjoitti:
Maksamme koiraveron eläinlääärien päätä huimaavien palkkioiden kautta.
Koiramme syö myös..Sitä koiraa ei kukaan pakota ostamaan ! Mitäs siis valitat ! Olisit miettinyt ennen ostamista.
- oletko tyhmä
Asiaa nyt kirjoitti:
No mitä te luulette että koiravero auttaa? Ensinnäkään sitähän ei oo pakko maksaa, ja jos multa alettais koirasta veroo periin niin jumaliste en ainakaan siivoisi koirani kakkoja. Oletteko te hulluja? Miettikää tarkkaan: jos jostain syystä maksaisin mahdollisen koiraveron silloin oletan että joku kerää ne kakat mun puolesta.Ei mulla silloinkaan ollut koiraveroo maksettuna kun oli pakko ja oli 3 koiraa.Enkä siivonnut kakkoja enkä siivoo nytkään kun on yksi koira.Katelkaapas tarkkaan, mul iso rottweiler tyttö, ja sen annan kakkii mihin haluu, silloin kun kakattaa.En ehkä juuri kenenkään toisen ovelle mutta tien laidasta en siivoo, kehun kovaan ääneen:hyvä tyttö, tuli hyvä kakka!
- r-kyläs asuja
asun ite r-kyläs ja, jos koira paskoo ojaan en niitä siivoa koska eihän se kai ketään haittaa!? mutta jos koirani paskoo jonkun pihan nurkalle todellakin siivoan ne..jos se paskoo johonkin ojaan...yms. ei niitä tarvitse siivota !
- PESEEN MATTONI !!!!!
Lue kuule lakia ! Siellä sanotaan toista. sinun "tarvitse" sanan käyttö on lultavasti aika yleistä. OTA POIS NE KOIRASI PASKAT !
- häpeä laiska lyyli
PESEEN MATTONI !!!!! kirjoitti:
Lue kuule lakia ! Siellä sanotaan toista. sinun "tarvitse" sanan käyttö on lultavasti aika yleistä. OTA POIS NE KOIRASI PASKAT !
Jätä omaan pihaasi jos et ymmärrä laista ja asetuksista. Jyväskylässä sinunkaltaisesi olisi jo umpirikollinen. Siellä sakotetaan koiranpas'kan jättämisestä maahan.
- kakki sinne ja tänne
Koiravero tulee kuntalaislle kallimmaaksi periä, kuin siitä tulee tuloja !!!
Paras keino olisi jos kaupuki laittaisi enemmän roskiksia katujen vieruksiin.
Koska koiran omaistajia on Rantakylässä ja muuallakin paljon.
Ei ne koiran omistajat tahallaan kakita koiriaan teidän pihoille.
Koiran omistajat ovat nykyään sivistynyttä väkeä.- koirallllllinennnnnn
Kysyisin, että miten ajattelette koiraveron liittyvän tai kannustavan jätöksien keräämiseen? Eikö siinä kävisi päin vastoin?
Lisää kakkaroskiksia voisi laittaa. Eikä mun mielestä mistään ojan pohjalta kakkareita tarvitse kerätä. Kadulta kyllä. - osaatteko lukea edes
koirallllllinennnnnn kirjoitti:
Kysyisin, että miten ajattelette koiraveron liittyvän tai kannustavan jätöksien keräämiseen? Eikö siinä kävisi päin vastoin?
Lisää kakkaroskiksia voisi laittaa. Eikä mun mielestä mistään ojan pohjalta kakkareita tarvitse kerätä. Kadulta kyllä.LUKEKAA LAKIA IDIOOTIT.
- koiralllllinennnnnnn
osaatteko lukea edes kirjoitti:
LUKEKAA LAKIA IDIOOTIT.
Mitä lakia pitäisi lukea? Linkitätkö, kun en löydä sopivaa.
Vai tarkoitatko tätä : Laiton uhkaus Suomessa on aseen välityksellä tai suullisesti toisen ihmisen henkeen tai terveyteen kohdistuva uhkaus, jonka perusteella uhatulla on syytä pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa. Se on Suomen rikoslain mukaan rikos, jonka maksimirangaistuksena on kaksi vuotta vankeutta. - luuletko olevasi vii
koiralllllinennnnnnn kirjoitti:
Mitä lakia pitäisi lukea? Linkitätkö, kun en löydä sopivaa.
Vai tarkoitatko tätä : Laiton uhkaus Suomessa on aseen välityksellä tai suullisesti toisen ihmisen henkeen tai terveyteen kohdistuva uhkaus, jonka perusteella uhatulla on syytä pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa. Se on Suomen rikoslain mukaan rikos, jonka maksimirangaistuksena on kaksi vuotta vankeutta.Lue ylhäältä länkkärin juttu. Ja tottele sitä kanssa !
- koirallinennnnnnnnnn
luuletko olevasi vii kirjoitti:
Lue ylhäältä länkkärin juttu. Ja tottele sitä kanssa !
Mainitsinkin jo aiemmin: Ojan pohjalta en kerää, kadulta kyllä. Ojasta tai muualta hoitamattomalta alueelta EI TARVITSE KERÄTÄ!
- hurttani
koirallllllinennnnnn kirjoitti:
Lisää kakkaroskiksia voisi laittaa. Eikä mun mielestä mistään ojan pohjalta kakkareita tarvitse kerätä. Kadulta kyllä.Itselläni on koira ja kyllä mielestäni jätökset kuuluu kerätä kaupungissa myös ojan pohjalta. Syynä tuohon on keväisin valtava koiranpaskan lemu joka haisee koko kaupungissa eikä ainoastaan Mikkelissä ja jo hygieenisyyssyistä nuo joutaisi toimittaa muualle.
- haha hihi hhaa
luuletko olevasi vii kirjoitti:
Lue ylhäältä länkkärin juttu. Ja tottele sitä kanssa !
Länkkärin juttu ??? eli toivakan lehden juttu...pelkkää porvarien politiikaa, ja senhän sopii avopestäville lapsille.
- rantacowboy
minä ammun haulikolla jos ykskään hurtta tulee paskomaan mun kotinurkille rantakylässä.
- ei kannata
hui kamala onneksi en asu Rantakylässä :D Älä nyt itseäsi linnaan kotiuta.
Ymmärrän kikkare, kakkare ärtymyksesi.
Ja ei kaikki koiran omistajat ole huolimattomia kikkare,kakkare hommissa. - kaksi akitaa :)
joo kerro vaan tulen paskalle koirani kanssa aamulla klo 9.00
- hohhhoijaa sinä
kaksi akitaa :) kirjoitti:
joo kerro vaan tulen paskalle koirani kanssa aamulla klo 9.00
Olet varsin typerä, jos olet aikuinen. kanna vastuusi vastuullisena koiranomistaja, äläkä ole tuollainen ärsyttäjä ja ääliö itse ! Jaa, akitat, no taidan muuten tietää...
- .. ...
Älä hyvä ihminen ammu. Me koiran taluttajat olemme hieman hitaita. Minä yritän kerätä toissavuotisia paskoja vasta pois kadunlaidoista.
Olen siis muutaman vuoden jäjessä keräilyssä ja varastoinnissa.
2015 keräilen tämän vuoden paskoja.. - nahkapyssy
pelottavaa.tosi mies........sontakovaboi.vitut muuta ku pieksät akkas korkeintaan jos sulla ees on sellasta.ei kannata aseilla uhitella täällä edes huvikseen,saatta käydä ohrasesti,käy hakee apua ennen ku on myöhästä ja ruuti kastuu eikä nalli pala
- kauhajoen matti
Rantacowboylle hengitysvero. Jos et maksa, pussi päähän. toivottavasti alkaisi happi kulkea myös aivoihin asti
- Iloinen Rotweiler
Kerroppa Rantacowboy, missä päin Rantakylää asut, niin tulen paskattaa koiraa sun kotinurkille. Sittenhän me kerätään yhdessä ne paskat sun avonaiseen suuhun ja ruvetaan räiskimään sillä baikkalilla levälleen maassa olevia sun hätäpaskaläjiä, vai mitä :)
- päiväkotilapsiko ?
Joo....täällä huomaa näiden ERITTÄIN ITSEKESKEISTEN KOIRANOMISTAJIEN aivotoiminnan. Jätä koirasi kakat omaan pihaasi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- roturotikkani
päiväkotilapsiko ? kirjoitti:
Joo....täällä huomaa näiden ERITTÄIN ITSEKESKEISTEN KOIRANOMISTAJIEN aivotoiminnan. Jätä koirasi kakat omaan pihaasi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mul on se onkelma kun rotikkani on niin viisas ettei se haluu pas-koo omalle pihalle eikä ees lähelle. Se haluu pas-kantaa muitten pihoille. Mun mielestä mun koiran pas-ka tuoksuu ihanalle, ehkä siksi kun se on rotukoira...
- voi mikä kakara
roturotikkani kirjoitti:
Mul on se onkelma kun rotikkani on niin viisas ettei se haluu pas-koo omalle pihalle eikä ees lähelle. Se haluu pas-kantaa muitten pihoille. Mun mielestä mun koiran pas-ka tuoksuu ihanalle, ehkä siksi kun se on rotukoira...
Sinun paikkasi tässä yhteiskunnasssa; hyppäää kaivoon rotuinesi !!!!!!!!!!!!!
- v"ttumainen naapuri
No kerätkää hyvät Urpot valittajat ne koiranpaskat pois jos noin häiritsee, hopi-hopi. Mitä täällä valitatte??? Eikö selkä taivu vai mikä??
- ai kun naurattaa
Häiritsee sinun koirasi paska, joka sinun on itse kerättävä !
- PuuteliEkiSuuteli
Joo ne on nää purijaraatelijakoirien omistajat näitä väkivaltaihmisiä. Kyllä ihmisen kaveriksi riittää semmonen puuteli ihan hyvin.
Amerikassakin nämä raatelijapurijakoirat ovat usein huumepisnes-ihmisten kasvatuksessa. Ja varmasti ovat suurvitttumaista väkeä. Oon sen verran kattonut Amerikan kovimmista vankiloista kertovia dokumentteja. - ¨bum
pitäneet ruveta kylvämään "EXTRA lihapullia" niin loppuu koirien paskominen!!!!
'- vitun rakit
joo, oli kiva aamulenkki: 10 metrin välein paskaa ja kusta, näin kaupungin toisellakin puolella tapahtuu
- Voi öllöä
vitun rakit kirjoitti:
joo, oli kiva aamulenkki: 10 metrin välein paskaa ja kusta, näin kaupungin toisellakin puolella tapahtuu
Ratkaisu on helppo ja meitä miellyttävä: LOPETA SE AAMULENKKEILY et kuitenkaan laihdu, et kaunistu, etkä varsinkaan tule viisaammaksi.
- Aku Pankki
Eiköhän selvitetä kirjoittaja, on luultavasti jo pudotellut niitä....
- Naapurisi tässä
Voi öllöä kirjoitti:
Ratkaisu on helppo ja meitä miellyttävä: LOPETA SE AAMULENKKEILY et kuitenkaan laihdu, et kaunistu, etkä varsinkaan tule viisaammaksi.
Lopeta sinä toisten ihmisten halveksiminen. Et OLE muita viisaampi, kauniimpi tai tärkeämpi. Tuosta viestistäsi päätelen, omistat koiran ja jätät kakan maahan. Olet siis lakiarikkova typerys ! Ei mitään muuta. Pussi vaan mukaan sullekkin.
- . . . . . .
Näitä uhkailijoita on rantakylässä joka kadun kulmassa.
- hohhoijjaata
Naapurisi tässä kirjoitti:
Lopeta sinä toisten ihmisten halveksiminen. Et OLE muita viisaampi, kauniimpi tai tärkeämpi. Tuosta viestistäsi päätelen, omistat koiran ja jätät kakan maahan. Olet siis lakiarikkova typerys ! Ei mitään muuta. Pussi vaan mukaan sullekkin.
Voi juku, olen kyllä huomattavasti sinua visaampi, en nimittäin asu rantakylässä, etkä sinä lihava mölli ole naapurinikaan :-)
- koira ja pussi
hohhoijjaata kirjoitti:
Voi juku, olen kyllä huomattavasti sinua visaampi, en nimittäin asu rantakylässä, etkä sinä lihava mölli ole naapurinikaan :-)
Tällaisia juuri nuo eräät koiranomistajat ovat ! Moittivat ja haukkuvat tuntemattomia, jotka yrittävät pitää Suomea ja tätä kaupunkia siistinä ja että tuota järjestyslain kohtaa noudatettaisiin.
Joku kirjoittaa, että veemäistä väkeä useimmat. Samaa mieltä ja erittäin typeriäkin näköjään paljon joukossa ! - kakkaliina
koira ja pussi kirjoitti:
Tällaisia juuri nuo eräät koiranomistajat ovat ! Moittivat ja haukkuvat tuntemattomia, jotka yrittävät pitää Suomea ja tätä kaupunkia siistinä ja että tuota järjestyslain kohtaa noudatettaisiin.
Joku kirjoittaa, että veemäistä väkeä useimmat. Samaa mieltä ja erittäin typeriäkin näköjään paljon joukossa !No Mikkelistä ei saa siistiä millään, miksi siis keräisimme koiriemme kakkoja? Kakat on nättejä lumihangen päällä. Ruskeet pötköt kiiltävällä hangella...voiko mikään olla liikuttavamman näköistä?
- narraat
kakkaliina kirjoitti:
No Mikkelistä ei saa siistiä millään, miksi siis keräisimme koiriemme kakkoja? Kakat on nättejä lumihangen päällä. Ruskeet pötköt kiiltävällä hangella...voiko mikään olla liikuttavamman näköistä?
Taidat olla joku perssuomalainen ? Ällistyttävää idiotismia !
- Olen lain puolella
Aukaisen pääni kaikille, jotka jättää nähteni paskat maahan. Huudan perään että rikollinen, köyhä ja ylimielinen !!!! : D Olen muuttamassa pois Rantakylästä näääääs. Ja tarpeeseen menee. Täällä on sitä paskaa ihan vvvvvvvvvvvv' tusti !
Kyttään teitä paskattajia. Jos ei näy pussia, ja SE jää maahan, niin sen kuulee koko kylä, minkälainen yhteiskunnan ihminen olet.- ystäväsi mark
Kannattaa muuten katsella kenelle auot sitä naamaasi, ihan vaan ystävänäsi sen sanon, voi käydä terveydelle.
- Kakanpuhuja!
ystäväsi mark kirjoitti:
Kannattaa muuten katsella kenelle auot sitä naamaasi, ihan vaan ystävänäsi sen sanon, voi käydä terveydelle.
Minulla ei ole sellaisia ystäviä Rantakylässä, jotka jättävät turilaittensa kököt maahan, joten et ole ystäväni. Älä narraa, voi käydä terveydelle.
- paskaa portille
Mulle saat huutaa ihan vapast imitä haluat.
- illah allah
ystäväsi mark kirjoitti:
taas yksi paskan jauhaja .turha uhoilla näillä sivuilla.taksijonolle nii siellä saa mitä tommoset paskahousut tilaa.vitun tyhmää porukkaa ku jalsaa jauhaa läjistä.
- Minna-Stiina PL
Koiran kakka on puhdas luonnontuote, joka maatuu luntoon, olipa se sitten tehty keskelle jalkakäytävää tai synkkään korpimetsään.
Hajoamisajassa on tietysti eroa eri alusmateriaalien takia, mutta lopulta se kakkeliini maatuu.
Kakki on siis loistava tuote, meidän pitäisi olla ylpeitä koiristamme, jotka rikastutavat maaperäämme ja antavat joillekin ihmisille ylitsepääsemättömän ongelman.
Ei ole kauankaan siitä kun tuvassa asteli kotieläimiä, lampaita, possuja lehmiä ja jopa hevosia. Luteista ja torakoista puhumattakaan.
Rantakylässä on muitakin suurempia ongelmia, kuten ne ihmiset ylipäätään.
Siis koiran kakkeli kunniaan, se on luomua ja siksi en koskaan ikinä never korjaa koiramme jätöksiä mistään milloinkaan, olivatpa ne sitten missä tahansa rantakylän tai mikkelin alueella.
Hyvää kevättä ja mukavia hetkiä kikkareita tiiratessa lumien sulaessa.- voi perk' l 'joo
No haista sinä viherpiipertäjä kuule se ihan oikea tuote itse !
Tule pesemään mattoni ja lastemme kengänpohjat ja MINUN ! Tervetuloa !
Kerron sulle koirankakkelikunniasta ! - . . . .
voi perk' l 'joo kirjoitti:
Kerron sulle koirankakkelikunniasta !Voi tämänkin kirjottajan naapuri parkoja.
Ei ihme että rantakylässä on jatkuvasti paljon ausntoja myytävänäkun naapurit ovat noin ahdasmielsiä.
Rantakylästä saa kohta halvalla asuntoja, jos vain haluaa tulla asumaan ahdasmielisten kanssa - Jakolimppu
voi perk' l 'joo kirjoitti:
Kerron sulle koirankakkelikunniasta !Eikun ihan oikeasti, katso mihin astut, jokainen on vastuussa omista askelistaan.
- no voi yhden....
. . . . kirjoitti:
Voi tämänkin kirjottajan naapuri parkoja.
Ei ihme että rantakylässä on jatkuvasti paljon ausntoja myytävänäkun naapurit ovat noin ahdasmielsiä.
Rantakylästä saa kohta halvalla asuntoja, jos vain haluaa tulla asumaan ahdasmielisten kanssaJos ei halua kävellä koiran kakkakasoissa, se ei ole ahdasmielisyyttä, idiootti !
Juuri tuo on ahdasmielisyyttä, että ei kyetä vastaanottamaan kritiikkiä !
- sohvaperunako ?
"Rantakylässä on muitakin suurempia ongelmia, kuten ne ihmiset ylipäätään"
Sinäkö ensimmäisenä ? Puolustat sitä, että koirien passskat saa jättää toisten pihoiihin ja jalankulkutielle ? Ja että luonnontuote....tarkistitko asian netistä ? Et taida paljon liikkua ?- mitä häh sori
Kyllä minulla koira on ja kyllä, se koiran kakka on luonnontuote, kuten sinunkin vastaava tekeleesi. Tosin, enhän minä tiedä mikä on tuotteesi luomuaste jos kiihkoissasi revit siitä pumpattavasta muovikappaleita ja nielet ne.
Täh?
- jyskän parsijat
jos kaikki paska kerättäs mikkelin kaduilta menis monta 200litran säkkiä on sen verran liikkuvaa paskaa kaduilla
- Reittien suunnittelu
Minusta on ihan turhaa kenenkään suuttua, sillä se ainut oikea tapa on korjata se kakkaläjä pois kadulta ja paikoista joissa lapset hyppivät.
Ei todellakaan tuntunut hyvältä pienen lapsenlapsen housuja putsata koiran kakasta, poika vain kaatui kadulla missä kakkaa oli.
Kannatan koiraveron käyttöönottoa ja sakottamista aina kun näkee koiran läjän jätettävän kulkureiteille, poliisit ajaelevat ainakin täällä meidän suunnalla jonkin verran onneksi vielä, joten seurailemaan myös näitä koirien ulkoiluttajia.
Koiria otetaan varsin helposti, monilla niitä on useitakin, mutta silloin on myös huolehdittava niiden kaikenlaisista tarpeista.
Lasten leikkilapio mukana voi kakan heittää senverran pitkälle metsiköihin monesti, että siellä ei kukaan kävele, maatuu sinne. Kaduilta kadun vieriltä penkoilta aina kuitenkin pois.
Kun katson koululasten kotiinpalaamista kulkevat järjestään kadun reunan lumipenkoilla, sallitaan se heille ilman koikankakkoja.
Koirastaan välittävä henkilö kulkee aina ulkona kakkapussien kanssa, monissa kaupunginosissa on jo näitä kakkalaatikoita aika tiheässä, joten sinne pussin voi pudottaa.
Joten etsikää ne kakkalaatikoiden paikat ja tehkää reittinne niiden mukaan ja nauttikaa koiristanne. - vanha ukko..
Tuoppas pussseja Sokkarin ilmoitustaulun seutuun, niin minäkin köyhä saan siitä hakea..
Tuloni ovat noin 520 euroa per kk.joten ymmärrät varmaan miksi en osta mitään ylimäräistä..
Olen köyhä' , mutta tyytyväinen, en tarvitse enää mitään, mutta pas.. pusseja otan vastaan jos käyt ne maksamassa. - ruskaa pakkasessa
rahaa on? jos sulla ei oo muuta ku koiranpaska mielessä on elämä pielessä.perkele tässä kylässä on muutaki rikollista ku koiran sonattajat.eikä sulla oo ku tuulen huuhtoma mitä rahaan tulee.voit vaikka skruudaa skeidat jos sikseen tulee.taidat olla avohoidossa kun tiedät niin hyvin psykiatrin hinnat.ota pamia niinku namia.ja mee hyvä ihminen paskan keruuseen jos se painaa sun "mieltä"
- sullit kuuhun
pitäkää talkoot ja keräilkää paskaa te kurjat madot matkamiehet maan.ja kuunelkaa kauko röyhkän paska kaupunki.elämä on raskasta jos se täytyy paskasta.se on velkasen omakotiasujan kirous velka ,volka ja nälkä.sit täytyy valitta ku penskat jostain läjästä ku on velat tapissa
- Linda Linda
Siis jos mulla on kora ja sen tahtoo paskoo niin minkä sille voi, luonto se siihe ajaa ja mä kyllä tatuoin kaikki sen otokset mun ressuun ja heitän sit koiran mäkeen niin, et onko siitä kelle haittaa.
- täyspellejä
EI HYVÄNEN HELXXX VETTI MITEN AASEJA OVAT KOIRANOMISTAJAT TÄLLÄ PALSTALLA !!! HÄVETTÄÄ PUOLESTANNE !!!
- OLOLOLOLO
täyspellejä kirjoitti:
EI HYVÄNEN HELXXX VETTI MITEN AASEJA OVAT KOIRANOMISTAJAT TÄLLÄ PALSTALLA !!! HÄVETTÄÄ PUOLESTANNE !!!
Minua hävettää koko savolainen sakki ja onko nyt niin , että Rantakylä on sairaiden ja yksinkertaisten ihmisten asuma-alue.
Vaikuttaa vähän siltä.
Rantakylässä ei ole edes kovin paljon vuokra-asuntojakaan,ja silti täällä aina sattuu ja tapahtuu...
ISOSSA OMAKTOITALOSSA ASUU VELKAINEN JA AHDISTUNUT PERHE - järki käteen
täyspellejä kirjoitti:
No kun näitä viestejä lukee, niin eipä tuo koirattomienkaan kirjoittajien ÄO kovin korkeaksi taida nousta. Uhkaillaan haulikoilla ja sun muilla toimenpiteillä.
Koiranpaska taitaa kuitenkin olla aika pieni paha tässä maailmassa?
Miksi kukaan ei valita tupakantumpeista, tyhjistä kaljatölkeistä ja muusta rojusta. Ne ei maadu, lapset laittavat tumpit helposti suuhunsa tai muuta vastaavaa. Siinä on mielestäni aika paljon suurempi ongelma kuin koiranpaska tien varressa.
Lisäksi uskoisin, että jos näitä roskapönttöjä olisi tien varsilla, niin *askojen kerääminen olisi aivan varmasti runsaampaa. (toki kaikki ei sitä tekisi, mutta parannusta tilanteeseen saataisiin).
Se, että tällä palstalla riidellään ja haukutaan ei muuta tilannetta mihinkään suuntaan. Aina löytyy näitä "lakia rikkovia". Osa varastaa kaupasta, osa ajaa humalassa ja osa paskottaa koiransa kadulle. Sen kanssa on vain elettävä...
Edelleen suosittelen valittajille, että käyttäisitte sen energianne ja aikanne johonkin hyödyllisempään. On huomattavasti tärkeämpää saada esim. OIKEAT rikolliset kuriin kuin saada jotain tolkkua koirien jätöksiin. Toki toisille se taitaa olla maailman pahin asia. Mutta näinhän se on kuin ei katsota omia kengän kärkiä pidemmälle. - voi ristus taas
järki käteen kirjoitti:
No kun näitä viestejä lukee, niin eipä tuo koirattomienkaan kirjoittajien ÄO kovin korkeaksi taida nousta. Uhkaillaan haulikoilla ja sun muilla toimenpiteillä.
Koiranpaska taitaa kuitenkin olla aika pieni paha tässä maailmassa?
Miksi kukaan ei valita tupakantumpeista, tyhjistä kaljatölkeistä ja muusta rojusta. Ne ei maadu, lapset laittavat tumpit helposti suuhunsa tai muuta vastaavaa. Siinä on mielestäni aika paljon suurempi ongelma kuin koiranpaska tien varressa.
Lisäksi uskoisin, että jos näitä roskapönttöjä olisi tien varsilla, niin *askojen kerääminen olisi aivan varmasti runsaampaa. (toki kaikki ei sitä tekisi, mutta parannusta tilanteeseen saataisiin).
Se, että tällä palstalla riidellään ja haukutaan ei muuta tilannetta mihinkään suuntaan. Aina löytyy näitä "lakia rikkovia". Osa varastaa kaupasta, osa ajaa humalassa ja osa paskottaa koiransa kadulle. Sen kanssa on vain elettävä...
Edelleen suosittelen valittajille, että käyttäisitte sen energianne ja aikanne johonkin hyödyllisempään. On huomattavasti tärkeämpää saada esim. OIKEAT rikolliset kuriin kuin saada jotain tolkkua koirien jätöksiin. Toki toisille se taitaa olla maailman pahin asia. Mutta näinhän se on kuin ei katsota omia kengän kärkiä pidemmälle.Ota järki its käteen ja mieti, miten RANTAKYLÄSSÄ OIKEASTI ON KOIRANPASKAA !!! JOKA FUCKIN TIENREUNUKSET TÄYNNÄ ! Tuoda tänne sitten vieraita.
Ja kehtaatte tuoda ihan portille paskantaa ! Turha odottaa edes tervehdystä, kun ette välitä naapureistanne tuon vertaa.
On pahempia ongelmia....joo, sinä ja sinun idiotismisi ! = jos kukaan ei puutu mihinkään, kaikki alkaa mennä persiilleen ! kuule jostain se on aloitetava ! - ristuselle
voi ristus taas kirjoitti:
Ota järki its käteen ja mieti, miten RANTAKYLÄSSÄ OIKEASTI ON KOIRANPASKAA !!! JOKA FUCKIN TIENREUNUKSET TÄYNNÄ ! Tuoda tänne sitten vieraita.
Ja kehtaatte tuoda ihan portille paskantaa ! Turha odottaa edes tervehdystä, kun ette välitä naapureistanne tuon vertaa.
On pahempia ongelmia....joo, sinä ja sinun idiotismisi ! = jos kukaan ei puutu mihinkään, kaikki alkaa mennä persiilleen ! kuule jostain se on aloitetava !Jostain aloitettava =)
No onneksi otit ensimmäiseksi aiheeksi tuikitärkeän koiranpaskan.
Eikun lykkyä pyttyy ja shaisset roskiin. HAHA!
Joku olisi saattanut keksiä paremmankin aloituksen, mutta mennään tällä eteenpäin. LOL
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154