Playa del ingles !!

ve088

Moikka ! Pystyisköhän joku kertoo omia kokemuksia tästä matkakohteesta ? Olisi mahdollista lä'htee matkalle mukaan tuossa pääsiäis viikolla eli maaliskuun lopulla. Minkälainen sää esimerkiksi sillon on matkakohteessa? Vähän olen netistä katsonut ettei kovin lämmintä :/ pitääkö tämä paikkaansa? Minulla tosiaan olisi mahdollista mukaan lähteä ja tämä olisi minun ensimmäinen reissuni mietin että kannattaako ? Onko hyvä kohde ja ajankohta? tykkään kuitenkin lämpimästä..

13

4819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mievaan3

Sääennusteista ei tiedä. Ollaan oltu maaliskuussa ja helmikuussa, silloin ollut lämpötila 22-26 välillä lämmintä, joskus kova tuuli. Nyt ollaan huomenna lähdössä ja sinne luvassa noin 23-24 astetta ja aurinkoista. Ihana paikka. Myös loka ja marraskuussa ollaan oltu ja silloin lämmintä ollut yli 32 päivisin ja öisin 23-24. Se on niin tuurista kiinni. Suosittelen kuitenkin menemään, yleensä on lämmintä, koska afrikasta tulee lämpö :)

• ve088

Jostakin luin että jos lämpöä vaan 20 ja tuulee paljon niin tuntuu vielä kylmemmältä :/ itse haluaisin mielummin tietty syksymmällä lähteä mutta pitäisi tosiaan olla joku mukana koska en ole ennen käynyt. Ja nyt olisi pari tuttua lähdössä, Pitää miettiä :) Kiitoksia vastauksesta :)

• vakiasukas

Viikon loma on niin lyhyt, että voi olla puolet pilvistä, mutta niistä pilvistä harvoin tulee vettä, siis tosi harvoin. Ja maaliskuu on jo hienoa kevättä. Ja pilviselläkin ilmalla voi ruskettua, ainakin kanarialla.
      Sitten riippuu matkan onnistuminen siitä, onko teillä yhteiset mielenkiinnot, mitä haluaa tehdä, mihin mennä. Suosittelisin kuiten ensimmäisellä kerralla matkatoimiston järjestämää Gran Kanarian ympäriajelua ja yhtä koko päivää Las Palmasissa, siellä Las Canteras rannalta aina Vegueta (vanha kaupunki) ja Trianaan, jossa leveä katu täynnä kivoja ostospaikkoja tai pieniä holviravintoloita poikkikaduilla. - Selittäisin mielelläni enemmän, jos kerrot, mistä yleensä olet kiinnostunut.

• ve088

Itseasiassa ihan vasta eilen tuli mieleen tälläinen ajatus että tekisi mieli lähteä käymään jossain päin maailmaa :) Ja tätini sanoi että hänen kaverinsa on lähdössä tähän matkakohteeseen. Ja siinä mietittiin josko voisi mukaan lähteä. Eli minulle tämä on ensimmäinen reissu eli en tiedä yhtään mitä odottaa ja mitä siellä olisi tarjolla. Emme ole asiasta vielä kovin paljon jutellu eli en osaa sanoa yhtään mitä tällä pariskunnalla on mielessä keiden mukaan lähtisimme. Itse tykkään paljon lämmöstä ja auringosta ja kun luin juttuja ettei ehkä vielä maaliskuussa niin lämmintä ole niin aloin miettimään että lähtiskö sitä mukaan vai ei :) Vai lähtiskö jonain muuna ajankohtana.

• don Luis
        ve088 kirjoitti:

Itseasiassa ihan vasta eilen tuli mieleen tälläinen ajatus että tekisi mieli lähteä käymään jossain päin maailmaa :) Ja tätini sanoi että hänen kaverinsa on lähdössä tähän matkakohteeseen. Ja siinä mietittiin josko voisi mukaan lähteä. Eli minulle tämä on ensimmäinen reissu eli en tiedä yhtään mitä odottaa ja mitä siellä olisi tarjolla. Emme ole asiasta vielä kovin paljon jutellu eli en osaa sanoa yhtään mitä tällä pariskunnalla on mielessä keiden mukaan lähtisimme. Itse tykkään paljon lämmöstä ja auringosta ja kun luin juttuja ettei ehkä vielä maaliskuussa niin lämmintä ole niin aloin miettimään että lähtiskö sitä mukaan vai ei :) Vai lähtiskö jonain muuna ajankohtana.

Ei muuta kuin matkaan,lämmintä riittää ihan kotitarpeiksi.Paikkahan on mitä parhain ensitutustumiskohde kanarian saariin,jostain on aloitettava.Itse siellä erittäin usein käyneenä,eipä ole lertaakaan sattunut säitä,joista pitäisi sanoa,huonot kelit! Tällä palstalla on,kun hiukan selailet ,runsaasti Inglesin hyviä ja huonoja? puolia selvitelty.Olen menossa luottavaisin mielin itsekin maaliskuun lopulla sinne.Mukaan vaan!!!

• tarkennee

tosi huonolla tuurilla saattaa olla vilpoisaa,ei kylmää.itse uskaltaisin suositella.
      yleensä joulu-tammikuussa on viileetä kuulemma.meilä oli vuodenvaihteessa hienot kelit.

• ceeee10

Mitäpä muuta sanoisin lukuisia kertoja maaliskuussa käyneenä kuin että tarkenee.
      Aurinkoisella säällä et paljain jaloin dyyneillä kävele koska hiekka polttaa. Kyllä kannattaa käydä - suosittelen ! Voisin suositella paremminkin mikäli tietäisin enemmän kysyjän mieltymyksistä.

• ve088

Vielä kysyisin onko matkakohde turvallinen? kokemuksia?

• don Luis

Varsin turvallinen,poislukien itseaiheutettuja ongelmatilanteita (esim.Yöllä yksin kännissä j.n.e.)iltaöisin halvan taksin käyttö antaa lisäturvaa.Baarien hinnoittelu saattaa olla mielenkiintoista joten tiettyä varovaisuutta siinä.En ole kertaakaan joutunut rikoksen uhriksi vuosikymmenien aikana,joten....Myös ostosten teko innokkailta kauppiailta on oma taidelajinsa.Ilkeät kielet väittävät joistakin "suomalaiskuppiloista",että rahasta ei tahdo saada takaisin oiken tai ei mitään,en tiedä kun en niissä juurikaan poikkea.

• ve088

Kiitoksia vastauksesta :) Kyllä tietty järkeä pitää olla ettei tosiaan humalassa yksin seikkaile yms :) Tosiaan kun ei ole mies seuraa oikein mukana niin siks ajattelin kysellä kokemuksia :) ja tosiaan ensimmäinen reissu niin.. :)

• ve088

Paljonko muuten olisi sopiva käyttöraha sinne tai paljon pitäisi varata suunnilleen että siellä pärjää?

• sopiva käyttöraha

10.000 Pesetaa päivässä per henkilö saattaa riittää. Ota heti yhteyttä lähimpään pankin konttoriin varataksesi sopivan rahamäärän.

• don Luis

Arkinen elämä kuluttaa noin 50 per henkilö per päivä,tähän sitten mahdolliset ostokset päälle.Hiukan riippuu sitten miten bilettää iltaisin.Muutaman juoman tuohonkin hintaan saa mahtumaan.Diskoilu kaksinkertaistaa menot helposti,eikä summa silti ole huima.Perus kustannuksia on myös esim. tallelokeron vuokra,mahdolliset rantatuolimaksut,retket ja onhan näitä,jos haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7275
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5328
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4914
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4065
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3893
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3608
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3253
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52