Oon 13 ja mua luullaan 17 - vuotiaaks.

Homejuusto

Onko paha?
Joudun junassa maksaa aikuisten lipun jos en kanna henkkareita mukana; Eilen unohdin ottaa henkkarit ja sain maksaa vähän extraa.

Koulussa mua luultiin aluks ysi-luokkalaiseks.
Ja muut teinit aina vihjailee et mä voisin hakee niille tupakkia tai viinaksia tai jotain.
Kyllästyttävää.
:I

Ei mulla muuta.
Kokemuksia? Anybody?

16

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tattooed96

      Et oo ainoo. Ite oon 16 ja parhaimmillaa luultu parikymppiseks yhen lapsen isäks.. Eli tuttua hommaa mutteipä tuo ainakaa mua oo haitannu :-)

    • year96biboy

      Kanttee aina kokeilla, hakikset yleens aika hyvät :)

    • hyöty

      aina teitä joka porukkaa eksyy... ei siitä mitää numeroo tarvi tehä, hakee kavereil tavaraa jos silt tuntuu, mut jos ei kiinnost ni antaa ol

    • tyttö15ommom

      laita kuva ni voi arvioida ikäs :)

    • Kokemust

      Kokemusta.. Aina on joku joka luulee yli 18-vuotiaaksi (ite 14v) ja se alkaa jo kohta ärsyttää. Haluttas olla niin ku muut (siis saman pituinen) , mutta miksipä tästä enää muuttuu.

    • Heimoihei

      Ite oon kans 13v. Mua luullaan usein -00 - -98. Se on ihan jees mulle. Koska oon 180cm ja mulla on iha "kunnon" Tissit ja perse. Ja meikkiä käytän aika reilusti.

    • vituttaako?

    • tyttö._

      Itse olen 16v ja minua luullaan 30-vuotiaaksi. Minua se ei haittaa melkein yhtään.

    • hythrd

      On tässä hyvätkin puolensa. Jos olet tyttö, niin pääset harrastamaan aikuisten miesten kanssa seksiä, kun valehtelet ikäsi.

      • Justsayinggg

        Aikusilta miehiltä saa vaikka näyttäis 13-vuotiaalta..


    • Futarityttö13

      Mul on toi sama vaik oon tyttö, mut ei se mua haittaa ;)

    • justse171398

      no itekki oon 13 ja luullaan aina vähintää 17v...tympii itelläni vaan että kaikki luulee et oon jotenki tyhmä koska ne luulee et oon jäänny luokalle En siis oo.Ja kun ihan KAIKKIALLA ihmiset on sillee omg luulin suo paaaaljon vanhemmaks.Vähintää 1kerran kuus kuulen et oot ihan sika vanhan näköne.Ja tietty ei viitti kenenkä oman ikäsen kaa säätää mitää ku kaikki salee luulee sitä mu pikkuveljeks xDMut on hyötyyki,pääsen ite k14 permantoihin keikoilla, kampaamoissa ikärajat ei koske muo ja vanhemmat miehet kattelee ja toisinaa jos ne on jotai 18v se on iha hauskaa esittää et ois sen 17v xD Mut itteeni ei tietenkää viina ja rööki kiinnosta et siihen en ikääni käytä..Vaa tämmösii ihan viattomii. I FEEL YOU usko muo

      • Hahahhaaha

        :DDDFDdD


    • Omgoonsititekki

      Kusipäiden palsta

    • Asdfgjlööä

      Leijumisen makua aloituksessa?:) yleensä ainaki teinit ottaa suurena kohteliaisuutena kun luullaan vanhemmais mitä on:D yleensä sitä häpeillään sun muuta, jos luullaan ikäistään nuoremmaks eikä toisinpäin (paitsi sitte aikuisiällä).

    • nbmcxv

      Mä oon ite 15v jota luullaan 13 vuotiaaksi ja vain se takia et oon lyhyt (155,5 cm) vuoden nuorempi kaveriki luuli mua 13v (vielä kun olin 14v) siinä mä sit jouduin selittään et oon oikeesti ton ikänen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe