Tuttö ei halua pitää rintaliivejä!

onneton äiti

En oikein tiedä mihin osioon tämä juttu kuuluisi, mutta uskon, että vastaava ongelma voi olla muillakin.
Tyttäreni on 14 vuotias ja normaalisti kehittynyt nuori nainen. Ongelmana on se, että hän ei halua pitää rintaliivejä, vaikka rinnat ovat melko kookkaat ja nännit näkyvät puseroiden alta.
Mikä neuvoksi? Olen ostanut hänelle rintaliivit, mutta hän ei ole edes halunnut sovittaa niitä.
Kun muistelen itseäni tuossa iässä oli rintsikat erittäin tärkeät ja mieluisat vaatekappaleet.

119

5366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maltti on valttia

Yritä pikkuhiljaa saada hänet ymmärtämään, mitä viestejä se antaa, kun rinnat nöpöttävät paidan läpi. Ehkä hän ei tajua sitä, että monet sairaat raiskarit ja pedarit pitää sitä kutsuna seksiin.

• 20 + 19

Yritä itse ymmärtää, että nännit kuuluu naisten anatomiaan, eivätkä ne viesti yhtään mitään. Menisit pervo hoitoon.

• wstrnhuid9

Raiskaajat eivät halua seksiä, vaan alistaa ja pedareita ei tissit kiihota lainkaan. Yritäpä ymmärtää vaikka nämä asiat aluksi. Ja sitten mietit miten vinksallaan se pääkoppa mahtaa itselläsi olla jos ruumiinosien näkeminen tarkoittaa mielestäsi kutsua seksiin.

• .................

Mä taas inhosin yli kaiken kun piti rintsikoita alkaa käyttää ja pitkään niiden käytön aloitusta venytin. Millaiset liivit olet ostanut? Ehkä jotkut vähän toppimaiset yms. olis paremmat kuin ihan normaalit liivit.

• Onneton äiti

Osti hänelle sellaiset nuorten käyttämät topatut kaarituettomat oikeat rintaliivit 70B.
        Tiedän, että koko on oikea, jos vain suostuisi kokeilemaan.
        Miksi sinä inhosit liivien käyttämistä? En tunne tyttäreni lisäksi ketään muita, joille rintsikoiden käyttö on niin vastenmielistä. Häne kaverinsa käuttävät normaalisti.
        Aikoinaan ehdotin hänelle toppeja tai ns. harjoitusrintsinoita, mutta vastaus oli aina, että hän nyt ei rupea tommosia naurettavia päällensä laittelemaan.

• ................
        Onneton äiti kirjoitti:

Osti hänelle sellaiset nuorten käyttämät topatut kaarituettomat oikeat rintaliivit 70B.
        Tiedän, että koko on oikea, jos vain suostuisi kokeilemaan.
        Miksi sinä inhosit liivien käyttämistä? En tunne tyttäreni lisäksi ketään muita, joille rintsikoiden käyttö on niin vastenmielistä. Häne kaverinsa käuttävät normaalisti.
        Aikoinaan ehdotin hänelle toppeja tai ns. harjoitusrintsinoita, mutta vastaus oli aina, että hän nyt ei rupea tommosia naurettavia päällensä laittelemaan.

En oikein tiedä, ehkä se oli kapinointia aikuiseksi kasvamista vastaan, rintsikat olivat niin aikuismaisia. Taisin alkaa käyttää niitä silloin kun alkoi tuntua jo epämukavalta esim.liikuntatunneilla olla ilman.

• Onneton äiti
        ................ kirjoitti:

En oikein tiedä, ehkä se oli kapinointia aikuiseksi kasvamista vastaan, rintsikat olivat niin aikuismaisia. Taisin alkaa käyttää niitä silloin kun alkoi tuntua jo epämukavalta esim.liikuntatunneilla olla ilman.

Ehkä meilläkin on jotain samaa, mutta luulisi hänenkin jo haluavan käyttää rintsikoita, koska rinnat ovat jo niin kehittyneet.
        Perheeseemme kuuluu myös 16 vuotias poika, joka narahti vc:ssä runkkaamisesta, ovi lukitsematta, päällään minun palleatuelliset rintaliivit, jotka oli kaivanut likapyykkikorista. Nostin siitä ehkä vähän liian suuren haloon pojalle. Tytärkin tietenkenkin kuuli mitä on tapahtunut. Luuletko,että tämä episodi on jotenkin vaikuttanut häneen?

• 20 + 19

Useimmat rintaliivit tuntuu inhottavalta ihoa vasten. Nuorena en käyttänyt juurikaan, aikuisena olen pitänyt urheiluliivejä. Kokeile siis ostaa jotkut sporttiset ja mukavat. Toppaukset on tosi vastenmieliset sekä fyysisesti että ajatuksena. Muutenkin jotkut liivit on aika karmivan näköisiä laitoksia, mutta makuja on niin monia. Liiveissä on kuitenkin se hyvä puoli, että rinnat ei heilu niin paljon eikä ohuista paidoista näy suoraan läpi. Ja jos on isot rinnat, niin kyllähän jotain tukea tarvittaisiin. Taas nännien näkymiseen ei liiveistä ole apua, minulla ainakin ne näkyy paksuistakin läpi, ja jos se on jollekin ongelma, niin oma on ongelmansa. Yököttävä ajatus, että nännit pitäisi litistää liiveillä.

Mutta koita jotain epäseksikkäitä ja mukavan tuntuisia, nuorekkaita sporttiliivejä tarjota. Ja ei siihen liivittömyyteen nyt kuole.

• äitinsä tytär...

Mun 15v tytär pitää koulussa rintaliivejä, mutta riisuu ne pois heti kun tulee kotiin....on multa opittu tapa....

• Onneton äiti

Onhan niitä urheiluliivejä katseltu tyttären kanssa useammassakin liikkeessä, mutta pienintäkään kiinnostusta niiden käyttöön ei ole.
        Tyttäreni mielestä hänen rintansa eivät liivejä tarvitse ja jos urheillessa heiluvat niin heilukoot, ei se häntä häiritse.
        Myös monenlaisia muita rintsikoita on katseltu, mutta mikään ei kolahda.

• Liisa

Minulla taas oli teininä se ongelma, ettei äitini tajunnut ostaa minulle rintsikoita, vaikka olisin niitä todella tarvinnut. Enkä uskaltanut ottaa asiaa puheeksi, koska juuri tällaiset aikuistumisjutut (rinnat, kuukautiset) hävetti kovasti. Asuttiin siis pienellä paikkakunnalla, enkä itse päässyt vaatekauppaan. Ehkä tytärtäsi vain hävettää liivien käyttö. Luulisi, että pian hän itsekkin huomaa miten epämukavaa on olla ilman liivejä. Oletko kertonut hänelle, että urheillessa rintoihin voi tulla jopa repeämiä, jos ei käytä liivejä? Tai entäs sellaiset toppipaidat, joissa on sisällä vahvike rinnoille, suostuisiko sellaisia kokeilemaan? Tuli myös mieleen, että entäs jos kouluterkkari juttelisi tytöllesi näistä asioista, olisiko siitä apua?

• Onneton äiti

Niin eihän siihen liivittömyyteen kuole, mutta olen toki tyttärelleni kertonut miksi liivejä pidetään ja mikä niiden tarkoitus on.
        Kyllä hän järkevänä tyttönä nämä asiat tietää ja ymmärtää, mutta liivejä hän ei suostu pitämään.
        Tasan ei käy onnen lahjat; poika pitää liivejä vähän liiankin innokkaasti, niinkuin tuossa ylempänä kirjoitin, mutta tyttö ei halua niitä päällensä pistää.
        Olen ehdottanut terkalla käyntiä ja keskustelua tästä, mutta hän on ilmoittanut ettei ole mitään asiaa, niin miksi hän sinne menisi.

• Liisa
        Onneton äiti kirjoitti:

Niin eihän siihen liivittömyyteen kuole, mutta olen toki tyttärelleni kertonut miksi liivejä pidetään ja mikä niiden tarkoitus on.
        Kyllä hän järkevänä tyttönä nämä asiat tietää ja ymmärtää, mutta liivejä hän ei suostu pitämään.
        Tasan ei käy onnen lahjat; poika pitää liivejä vähän liiankin innokkaasti, niinkuin tuossa ylempänä kirjoitin, mutta tyttö ei halua niitä päällensä pistää.
        Olen ehdottanut terkalla käyntiä ja keskustelua tästä, mutta hän on ilmoittanut ettei ole mitään asiaa, niin miksi hän sinne menisi.

Mikset soita terkkarille ja pyydä, että hän kutsuu tytön luokseen juttelemaan? Niin tosiaan tuo teidän pojankin juttu vielä. Vaikea sanoa onko sillä vaikutusta asiaan, mutta jos on, niin siitäkin on luultavasti helpompi puhua jollekin toiselle aikuiselle, kuin omalle äidille.

• Onneton äiti
        Liisa kirjoitti:

Mikset soita terkkarille ja pyydä, että hän kutsuu tytön luokseen juttelemaan? Niin tosiaan tuo teidän pojankin juttu vielä. Vaikea sanoa onko sillä vaikutusta asiaan, mutta jos on, niin siitäkin on luultavasti helpompi puhua jollekin toiselle aikuiselle, kuin omalle äidille.

Tuo terkalle soittaminen tuntuu hyvältä ehdotukselta ja teenkin sen heti huomenna. Vieras henkilö on varmasti tyttärelleni tässä tapauksessa paras keskustelukumppani.
        Pojan juttu onkin vähän ongelmallisempi. En milään voi jutela hänen yksityisasioista edes terkalle ellei hän anna lupaa. Olin kyllä huomannut jo aikasemminkin,että poikaa kiinnostaa naisten alusvaattee ja joskus olen huomannut rintaliiveissäni selviä käytön merkkejä. En oikein tedä mitenkä siihen pitäisi suhtautua.

• Liisa
        Onneton äiti kirjoitti:

Tuo terkalle soittaminen tuntuu hyvältä ehdotukselta ja teenkin sen heti huomenna. Vieras henkilö on varmasti tyttärelleni tässä tapauksessa paras keskustelukumppani.
        Pojan juttu onkin vähän ongelmallisempi. En milään voi jutela hänen yksityisasioista edes terkalle ellei hän anna lupaa. Olin kyllä huomannut jo aikasemminkin,että poikaa kiinnostaa naisten alusvaattee ja joskus olen huomannut rintaliiveissäni selviä käytön merkkejä. En oikein tedä mitenkä siihen pitäisi suhtautua.

Minusta voisit ihan hyvin kertoa terkkarille myös pojastanne. Siinä samassa puhelussahan se hoituisi. Yhtälailla tyttäresi rintaliivijuttu on yksityisasia, pojan juttu on vaan astetta nolompi. Ja vielä nolompaa pojallesi varmasti on, jos sinä alat asiasta huomauttamaan. Voithan tietysti antaa asian vaan olla, mutta kun se näyttää sinua selvästi vaivaavan, niin miksette selvittäisi nyt tätäkin yhdessä terkkarin kanssa?

• hfdfdhhd
        Liisa kirjoitti:

Minusta voisit ihan hyvin kertoa terkkarille myös pojastanne. Siinä samassa puhelussahan se hoituisi. Yhtälailla tyttäresi rintaliivijuttu on yksityisasia, pojan juttu on vaan astetta nolompi. Ja vielä nolompaa pojallesi varmasti on, jos sinä alat asiasta huomauttamaan. Voithan tietysti antaa asian vaan olla, mutta kun se näyttää sinua selvästi vaivaavan, niin miksette selvittäisi nyt tätäkin yhdessä terkkarin kanssa?

Nyt en ihan käsitä. Miksi pojan ristiinpukeutumisesta pitäisi kertoa terkkarille? Ei transvestismi ole mikään terveysongelma. Jotain keskustelua hän saattaa kaivata, niinkuin kasvavat nuoret muutenkin, mutta aika vähän se tuikitavallinen kouluterveydenhoitaja pystyy asian suhteen tekemään.

• Nainen20

Itse aloin käyttämään rintaliivejä 11 vuotiaana ja sitä ennen käytin alustoppeja ym. jottei nännit näkyneet läpi. Kannattaisi minun mielestäni vedota ihan rintojen kehitykseen, niiden terveyteen yms. asioihin jotka voisivat vaikuttaa tyttäresi mielipiteisiin rintaliivien käytöstä. Myöhemmällä iällä voi tulla ongelmia rintojen kanssa (jos liivejä ei ole koskaan käyttänyt) ja siinä vaiheessa varmasti kaduttaa ettei minkäänlaisia rintaliivejä käyttänyt. Oikeanlaiset liivit tukevat ja ovat varmasti mukavat päällä.

http://www.rinnat.fi/images/tiedostot/Rintaliivit.pdf

• Onneton äiti

Soitin terveydenhoitajalle ja kerroin molemmista ongelmista. Hän lupasi keskustella sekä tytön että pojan kanssa. Sovittiin kuitenkin niin, että hän ei mainitse minun ottaneen yhteyttä.
        Pojan rintaliivieni käyttö itsetyydytyksessä on minulle aikamoinen juttu. Muistan silloin suuttuneeni hänelle melkoisesti likapyykkikorin penkomisesta ja sanoneeni,että ota puhtaat rintaliivit komerosta,koska niitä tarvitset.
        Kerroin tämän myös terkalle, mutta hän lohdutti minua, ja sanoi tälläisten juttujen menevän nopeasti ohi. Toivottavasti niin, mutta epäilen suuresti.

• MinttuMaaria.......
        Onneton äiti kirjoitti:

Soitin terveydenhoitajalle ja kerroin molemmista ongelmista. Hän lupasi keskustella sekä tytön että pojan kanssa. Sovittiin kuitenkin niin, että hän ei mainitse minun ottaneen yhteyttä.
        Pojan rintaliivieni käyttö itsetyydytyksessä on minulle aikamoinen juttu. Muistan silloin suuttuneeni hänelle melkoisesti likapyykkikorin penkomisesta ja sanoneeni,että ota puhtaat rintaliivit komerosta,koska niitä tarvitset.
        Kerroin tämän myös terkalle, mutta hän lohdutti minua, ja sanoi tälläisten juttujen menevän nopeasti ohi. Toivottavasti niin, mutta epäilen suuresti.

mitenköhän terkka asiansa pojalle esittää..? Kuka muu olisisi terkalle asiasta maininnut, kuin sinä, vai onko käyttänyt muidenkin liivejä??

Jonkun sairaan pervon kirjoittama viesti, hyi.

• ;((((((((((((((

On taas varsinainen provo.....hoh,hoijaa....

• Onneton äiti

Niin olisihan se kiva, että ongelmat katoaisivat sillä, kun joku kirjoittaa provo, trolli tai muuta vastaavaa, mutta valitettavasti näin ei käynut.

Tytär ja poika kävivät kyllä terveudenhoitajalla.

• Liisa
        Onneton äiti kirjoitti:

Niin olisihan se kiva, että ongelmat katoaisivat sillä, kun joku kirjoittaa provo, trolli tai muuta vastaavaa, mutta valitettavasti näin ei käynut.

Oliko siitä mitään hyötyä?

• fnfhm
        Onneton äiti kirjoitti:

Muakin kiinnostais tietää, että nyt kun menit ja usutit terkan pojan kimppuun, miten "rakentavasti" hän on asiaa lähestynyt. "Hyi hyi, lopeta tollaset sairaat leikit"? Tosiasiahan on, että jos poika kiihottuu naisten vaatteista, mikään määrä nuhtelua ja nöyryytystä ei kitke tuota taipumusta hänestä. Jos sellaista yrität, todennäköisesti onnistut vain pilaaman välinne ja aiheuttamaan hänelle traumoja.

• lapsen äiti

Multa äitini kysyi kuudennella tai seiskaluokalla että ostetaanko sulle rintaliivit? Sanoin että en halua, vaikka oikeasti olisin halunnut, se vain oli niin nolo asia mulle että en uskaltanut sanoa totuutta. Olisin kuitenkin halunnut että äitini olisi kysynyt vielä joskus uudestaan että ostetaanko liivit ja olisin silloin varmasti sanonut että haluan. Mutta ei sitten koskaan kysynyt uudestaan. Asuimme pienellä paikkakunnalla ja tosi usein näin aina kaupassa jonkun koulukaverin tai ainakin jonkun koulusta jonka tiesin, joten pelkäsin aina että joku kaveri tai tuttu näkee kun ostaisin liivejä. Äidinkin kanssa liivien ostaminen olisi tuntunut nololta.

Toisaalta mulla oli vähän ristiriitaiset ajatukset sen asian suhteen, että kun olin muutenkin pieni kokoinen ja vähän kehitykseltäni hitaampi kuin muut ikäiseni ajattelin että kaikki ajattelevat että miksi tuo ostaa rintaliivejä kun on muutenkin vielä niin lapsi. Mutta toisaalta ajattelin että kaikki ajattelevat että eikö tuo ole vieläkään ostanut liivejä, kun on noin isot tissit jo. Ja olishan mun tosiaan pitänyt ostaa aikaisemmin liivit. Liikuntatunnilla rintoihin sattu ja näkyi inhottavasti paidan läpi. Sen takia en ollut niin aktiivinen liikuntatunnillakaan, vaikka muuten pidin liikunnasta.

En tiedä johtuiko se rintojen nopeasta kasvusta vai juuri siitä että ei ollut tukea rinnoille kun tuli raskausarpia rintoihin aika paljon. Ajan myötä onneksi katosi kokonaan arvet. Luulen että myös siksi kun en ostanut tarpeeksi ajoissa liivejä, rinnoistani tuli alusta alkaen riippurinnat. No toinen rinta oli kyllä pareman näköinen, mutta sekin vähän riippu. No sitten seiskaluokan lopussa ostin tyttöjen harjoitusliivit, vaikka olisi pitänyt ostaa kunnon liivit. Kasiluokan alussa ne kävi pieneksi ja ostin kunnon liivit kokoa 70A, olisi pitänyt kyllä olla 65B, mutta en tiennyt että 65 kokoakin on, kun niitä niin vähän normaalikaupoissa on.

Eli sanoitkin että olet puhunut tytöllesi miksi rintaliivejä tarvitaan. Mutta en tiedä oletko maininnut että oikeesti voi tulla riipputissit jos ei käytä, eikä sellaisia kukaan halua. Mä ainakin kadun kun olin niin ujo etten kehdannut ostaa. Nyt lapsen jälkeen rinnat on sitten ihan riiput, ja tietysti kimmoisuus kadonnut. Mutta en nyt hirveesti niistä enään valita, kun sellaiset rinnathan äideillä on, mutta sitä vaan mietin että vois ne paremman näköiset olla jos ne liivit olisin aikasemmin ostanut.

• saana0987

Ehdottaisin, että jätät lapsesi tässä asiassa rauhaan käytöksesi on tunkeilevaa. Sinulle ei kuulu edes äitinä rintsikoiden käyttö tai käyttämättömyys. Lisäksi olet mennyt kertomaan ulkopuoliselle lastesi yksityisasioita, todennäköisesti lapsesi eivät luota sinuun enää. Rintaliivit eivät ole niin iso asia että pitäisi pakottaa lapsi niitä käyttämään.

• Onneton äiti

Tyttäreni kertoi käyneensä terkalla juttelemassa kuukautisista ja muista sellaisista. Oli kuulemma rintsikoistakin ollut juttua.
        Poika mainitsi vain pienestä juttutuokiosta terkan kanssa. En tiedä mitä olivat jutelleet.
        Tyttö ei ole edelleenkään liivejä päällensä pukenut.
        Pojan ilmeinen kiinnostus naisten alusvaatteisiin huolestuttaa todella. Jotenkin tuntuu, että hänellä on melkein päivittäinen tarve pukeutua rintaliiveihin ja tyydyttää itsensä näissä varusteissa. Hankala on tilanteeseen mitenkään puuttua.

• tfgvjh
        Onneton äiti kirjoitti:

Tyttäreni kertoi käyneensä terkalla juttelemassa kuukautisista ja muista sellaisista. Oli kuulemma rintsikoistakin ollut juttua.
        Poika mainitsi vain pienestä juttutuokiosta terkan kanssa. En tiedä mitä olivat jutelleet.
        Pojan ilmeinen kiinnostus naisten alusvaatteisiin huolestuttaa todella. Jotenkin tuntuu, että hänellä on melkein päivittäinen tarve pukeutua rintaliiveihin ja tyydyttää itsensä näissä varusteissa. Hankala on tilanteeseen mitenkään puuttua.

Tähänhän on aivan yksinkertainen ratkaisu. Annat ne tytölle ostamasi liivit pojallesi, joten hän ei joudu enää lainailemaan äidin liivejä. Ihan simppeliä.

• 8+10
        Onneton äiti kirjoitti:

Anteeks nyt, mulla ei ole omia lapsia, mutta en ymmärrä, että mikä siinä häiritsee, jos poika käyttää rintaliivejä, ja silloinkin vain tyydytystarkoitukseen? Onhan se ehkä vähän... hmm... ''kuvottavaa'' jos liivit ovat äidin, mutta kuitenkaan en näe mitään epänormaalia siinä, että poika kiihottuu naisten alusvaatteista, kyllähän ne miehet muutenkin kiihottuu rinnoista ja sellaisesta. Ihan normaalia mun mielestä.

• llllllllllllllllllll

Anna poikasi rauhassa leikkiä liiveillä, suosittelen kuitenkin, että annat hänelle ihan omat. Sano, että liivisi ovat sinun omiasi ja et halua hänen käyttävän juuri niitä.
      Tytön suhteen en muuta voi sanoa, kuin että kai hän tietää, että tissit alkaa roikkua jossei koskaan käytä liivejä ja anna tisseille tukea?

• Onneton äiti

Hyvä ehdotus, mutta minun liivini ovat 85B ja tyttärellä huomattavasti pienemmät. Eivät taitaisi hänen liivinsä pojan päälle sopia. Voihan tietysti juuri palleatuelliset rintaliivit olla ne mieleisimmät. Mene ja tiedä.
        Niin pitäisikö minun nyt lähteä poikani kanssa liiviostoksille? Ehkä auttaa vielä sovituksessakin? Joo tottakai. Miettikää nyt hieman mitä ehdotatte!

• 6hths
        Onneton äiti kirjoitti:

Hyvä ehdotus, mutta minun liivini ovat 85B ja tyttärellä huomattavasti pienemmät. Eivät taitaisi hänen liivinsä pojan päälle sopia. Voihan tietysti juuri palleatuelliset rintaliivit olla ne mieleisimmät. Mene ja tiedä.
        Niin pitäisikö minun nyt lähteä poikani kanssa liiviostoksille? Ehkä auttaa vielä sovituksessakin? Joo tottakai. Miettikää nyt hieman mitä ehdotatte!

Heh, aloituksessa ilmoitat, että tytön rinnat ovat melko kookkaat, ja nyt sanot, että omat liivisi ovat 85B ja tytön huomattavasti pienemmät. Eli nyt hänen rintansa yhtäkkiä ovatkin pienintä kuppikokoa? Aika pitkään olet onnistunut pitämään yllä näinkin ilmeistä provoa, onnittelut siitä!

• Onneton äiti
        6hths kirjoitti:

Heh, aloituksessa ilmoitat, että tytön rinnat ovat melko kookkaat, ja nyt sanot, että omat liivisi ovat 85B ja tytön huomattavasti pienemmät. Eli nyt hänen rintansa yhtäkkiä ovatkin pienintä kuppikokoa? Aika pitkään olet onnistunut pitämään yllä näinkin ilmeistä provoa, onnittelut siitä!

Niin, en tiedä kannattaisiko tämmöiseen edes vastata, mutta vastataan nyt sitten.
        Ostin tyttärelleni rintaliivit 70B, omat liivini ovat 85B. Usko pois niissä on eroa. Teillä nuorilla pojan kössiköillä on tämä liivimatematiikka varmaan vielä hakusesssa. Suosittelen käyntiä liiviliikkeessä niin siellä täti näyttää näiden liivien eron.

• Liivimatematiikkaa
        Onneton äiti kirjoitti:

Niin, en tiedä kannattaisiko tämmöiseen edes vastata, mutta vastataan nyt sitten.
        Ostin tyttärelleni rintaliivit 70B, omat liivini ovat 85B. Usko pois niissä on eroa. Teillä nuorilla pojan kössiköillä on tämä liivimatematiikka varmaan vielä hakusesssa. Suosittelen käyntiä liiviliikkeessä niin siellä täti näyttää näiden liivien eron.

Juu, sinä "onneton äiti" olet juuri itse tälläinen onneton pojankössikkä.

70B ja 85B ovat samaa kuppikokoa, ainoastaan rinnanympärys on sinulla läskimpi kuin "tyttärelläsi" (siis rintojen alta mitattuna).

Periaatteessa tyttösi on HUOMATTAVASTI hoikkuuteensa nähden sinua RINTAVAMPI, kuin sinä puolestasi olet läskisyyteesi nähden lähes LAUTA!!!

• 70B < 85B
        Liivimatematiikkaa kirjoitti:

70B ja 85B ovat samaa kuppikokoa, ainoastaan rinnanympärys on sinulla läskimpi kuin "tyttärelläsi" (siis rintojen alta mitattuna).

Periaatteessa tyttösi on HUOMATTAVASTI hoikkuuteensa nähden sinua RINTAVAMPI, kuin sinä puolestasi olet läskisyyteesi nähden lähes LAUTA!!!

Kuuleppas nyt kössikkäpoika, puhutaampas nyt vakavasti. Rintaliiveissä 70B ja 85B ei todellakaan ole samankokoiset kupit. Teepä vierailu lähimpään liiviliikkeeseen, niinkuin onneton äiti ehdotti, niin siellä täti näyttää sinulle mikä ero niissä on.
        Sait ehdot liivimatematiikassa, ja joudut pyytämään tukiopetusta koulusi pienin ja suurin tissisimmiltä tytöiltä, että he näyttäisivät sinulle onnettomalle rintsikoidensa kokoeron.

• MinttuMaaria........

juu, kyllä saisit liivimatikkaa opetella. Menepäs liivikaupaan ja pyydä myyjältä opastusta.

Vertaapppa vaikka 65d ja 85d. On muuten Hurja ero :)

• Liivimatematiikkaa
        MinttuMaaria........ kirjoitti:

juu, kyllä saisit liivimatikkaa opetella. Menepäs liivikaupaan ja pyydä myyjältä opastusta.

Vertaapppa vaikka 65d ja 85d. On muuten Hurja ero :)

He olen yli 5-kypänen nainen ja jos jollakin rintsikoiden koko on 85B niin käytännössä tuollainen nainen on ihan täysi lauta, syystä, että hänellä on helvetin leveä rintakehä ja olematon kuppikoko. :D

Sen sijaan koko 70B kertoo, että hoikalla naisella on laihuuteensa nähden isot rinnat. Tietenkään kuppi ei ole yhtä suuri, sillä tokihan kupissa leveyttä on enemmän, kun ympäryskin on suurempi. Oletteko te kaikki jotain pikkupoikia, kun ette tajua?

• MinttuMaaria...

He olen yli 5-kypänen nainen ja jos jollakin rintsikoiden koko on 85B niin käytännössä tuollainen nainen on ihan täysi lauta, syystä, että hänellä on helvetin leveä rintakehä ja olematon kuppikoko. :D

Sen sijaan koko 70B kertoo, että hoikalla naisella on laihuuteensa nähden isot rinnat. Tietenkään kuppi ei ole yhtä suuri, sillä tokihan kupissa leveyttä on enemmän, kun ympäryskin on suurempi. Oletteko te kaikki jotain pikkupoikia, kun ette tajua?

kyllä tämä 70b kokoinen on SUHTEESSA ihan yhtä lauta kuin 85b kokoinenkin ;)

ole sitten vaikka 70 vuotias.

• MinttuMaaria.....

http://www.sirunliivisoppi.fi/liivisopin-niksit-ja-neuvot/rintaliivien-koon-mittaus/

Siinä selko suomenkieltä. Lue ajatuksella.

• Liivimatematiikkaa

• MinttuMaaria....

Hei MikkoMatti
        Koko 85B sopii hyvin tukevan teinipojan manboobseille. :D

Siinäpäs teinipojjalle ;)

Kuppikoko tarkoittaa rintojen kokoa suhteessa rintakehään. Rinnakkaiskoot tarkoittavat sitä, että esimerkiksi 75 C- ja 70 D -kokoisilla rinnanympärys on suunnilleen sama, mutta rintakehän ympärys eri.

Oikea rintaliivin kuppikoko saadaan vaihtamalla ympärysmittaa ja kuppikokoa

70 B vastaa kokoa 75 A tai päinvastoin

70 C - 75 B 75 B - 80 A
        70 D - 75 C 75 C - 80 B
        70 E - 75 D 75 D - 80 C
        70 F - 75 E 75 E - 80 D
        70 G - 75 F jne 75 F - 80 E
        75 G - 80 F

80 B - 75 C 85 B - 80 C
        80 C - 75 D 85 C - 80 D
        80 D - 75 E 85 D - 80 E
        80 E - 75 F 85 E - 80 F
        80 F - 75 G 85 F - 80 G
        80 G - 75 H 85 G - 80 H

katsopas mikä on teinipojan käyttämän liivin rinnakkaiskoko. Sopiiko pullukalle teinipojalle?

• Liivimatematiikkaa
        MinttuMaaria.... kirjoitti:

Siinäpäs teinipojjalle ;)

Kuppikoko tarkoittaa rintojen kokoa suhteessa rintakehään. Rinnakkaiskoot tarkoittavat sitä, että esimerkiksi 75 C- ja 70 D -kokoisilla rinnanympärys on suunnilleen sama, mutta rintakehän ympärys eri.

Oikea rintaliivin kuppikoko saadaan vaihtamalla ympärysmittaa ja kuppikokoa

70 B vastaa kokoa 75 A tai päinvastoin

70 C - 75 B 75 B - 80 A
        70 D - 75 C 75 C - 80 B
        70 E - 75 D 75 D - 80 C
        70 F - 75 E 75 E - 80 D
        70 G - 75 F jne 75 F - 80 E
        75 G - 80 F

80 B - 75 C 85 B - 80 C
        80 C - 75 D 85 C - 80 D
        80 D - 75 E 85 D - 80 E
        80 E - 75 F 85 E - 80 F
        80 F - 75 G 85 F - 80 G
        80 G - 75 H 85 G - 80 H

katsopas mikä on teinipojan käyttämän liivin rinnakkaiskoko. Sopiiko pullukalle teinipojalle?

Hyvin huomaa, ettet tiedä rintaliiveistä yhtään mitään.Tietosi on peräisin netistä, mutta netissä ei kaikki ole totta.
        Käytännössä 70B koko sopii alusvaatemallille paremmin kuin koko 85B, joka puolestaan on hyvä entisen itäsaksan naiskuulantyöntäjille. Oliko tarpeeksi selvästi kerrottu, mitä ajan takaa?

• MinttuMaaria........

Hyvin huomaa, ettet tiedä rintaliiveistä yhtään mitään.Tietosi on peräisin netistä, mutta netissä ei kaikki ole totta.
        Käytännössä 70B koko sopii alusvaatemallille paremmin kuin koko 85B, joka puolestaan on hyvä entisen itäsaksan naiskuulantyöntäjille. Oliko tarpeeksi selvästi kerrottu, mitä ajan takaa?

sitä ajat takaa ettet ymmärrä liivien kokomerkinnöistä mitään :)

"Tietosi on peräisin netistä, mutta netissä ei kaikki ole totta." Sinunko tietosi on?
        Aluksi väitit , että em. liiveissä kuppi on samankokoinen.

Tottakai mallit ovat hoikkarakenteisia, mutta alusvaatemalliksi 70b on pienirintainen. 85b on rotevarakenteisempi kyllä, mutta Kuppikoko tarkoittaa rintojen kokoa SUHTEESSA rintakehään ja tämä on täyttä totta, vaikka inkuttaisit kuinka paljon.

toivon, että ymmärrät :))))) Maalaisjärkeä kehiin.

• Liivimatematiikkaa
        MinttuMaaria........ kirjoitti:

sitä ajat takaa ettet ymmärrä liivien kokomerkinnöistä mitään :)

"Tietosi on peräisin netistä, mutta netissä ei kaikki ole totta." Sinunko tietosi on?
        Aluksi väitit , että em. liiveissä kuppi on samankokoinen.

Tottakai mallit ovat hoikkarakenteisia, mutta alusvaatemalliksi 70b on pienirintainen. 85b on rotevarakenteisempi kyllä, mutta Kuppikoko tarkoittaa rintojen kokoa SUHTEESSA rintakehään ja tämä on täyttä totta, vaikka inkuttaisit kuinka paljon.

toivon, että ymmärrät :))))) Maalaisjärkeä kehiin.

Itse en tunne yhtään naista, jonka liivikoko on 85B, koska jos rintakehä on 85, on kuppikoko silloin "yleensä" ainakin C tai D. Siksi olen lähes varma, että onneton äiti on MIES. Tuo 85B on yhtä harvinainen koko kuin 70D. Ensimmäistä tosin löytyy alekoreista, jälkimmäistä ei taideta edes valmistaa. :D

• MinttuMaaria........

Itse en tunne yhtään naista, jonka liivikoko on 85B, koska jos rintakehä on 85, on kuppikoko silloin "yleensä" ainakin C tai D. Siksi olen lähes varma, että onneton äiti on MIES. Tuo 85B on yhtä harvinainen koko kuin 70D. Ensimmäistä tosin löytyy alekoreista, jälkimmäistä ei taideta edes valmistaa. :D

juu siitä olen samaa mieltä, että onneton äiti on mies, perverssi sellainen. Minä työni puolesta näen rintoja päivittäin, kuppikokoja en sentäs kysele ;) Mutta minusta tuo 85B ei ole silti kovinkaan harvinainen.

Kyllä meitä löytyy monenkokoisia ja 70D kuppia löytyy kyllä jopa seppälästä, ei tosin kaikista marketeista.

Itse käytän kokoa liiveistä riippuen 75D, 70E ja yhdet löytyy myös 70F, näissä kaikissa kuppiosa suurinpiirtein sama. Liiviliikkeistä hankin liivini tai sitten Evelacen liivejä. Harvemmin marketeista, koska niissä kyseisiä kokoja harvemmin on.

• pöh..

Sama tyyppi tekee näitä provo-aloituksia hyvinkin taajaan, mitä sitten saaneekaan tälläisistä...älytöntä.

• Pöh pöh......

Kerroppa joku toinen aloitus tältä tyypiltä!

• katopas tätä
        Pöh pöh...... kirjoitti:

Kerroppa joku toinen aloitus tältä tyypiltä!

Lukaskaapas vaikkas tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11264655

En ole tuota edellistä kirjoittanut, mutta ilman erillistä etsimistä löysin kyllä jo tämän yhden aivan satavarmasti samasta kynästä / näppiksestä lähteneen perwon aloituksen...

Ei s-tana miten sairasta...

• 54678
        katopas tätä kirjoitti:

Lukaskaapas vaikkas tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11264655

En ole tuota edellistä kirjoittanut, mutta ilman erillistä etsimistä löysin kyllä jo tämän yhden aivan satavarmasti samasta kynästä / näppiksestä lähteneen perwon aloituksen...

Ei s-tana miten sairasta...

Ton linkin takaa ei löydy yhtään mitään, että tuota....

• sdfghuytr
        54678 kirjoitti:

Ton linkin takaa ei löydy yhtään mitään, että tuota....

Jee, joku sen poisti. Oli aika.....

• esdhgj

Olen itse nyt 24vuotias ja en suostunut käyttämään rintaliivejä ennen kuin täytin 16v. koska ne tuntui epämukavilta varsinkin kun olen aina harrastanut paljon liikuntaa toki käytin sitten urheiluliivejä, toppeja missä oli sisätoppi mukana yms. että sai edes vähän tukea.. en vieläkään tykkää pitää rintaliivejä otan ne aina pois kun saavun kotiin, ja tällä hetkellä kun olen lapsen kanssa kotona vielä enkä palannut takaisin töihin saan nauttia rintaliivitöntä elämää :)

• Uffin asiakas

Olet varmaan läheinen ystävä tuon aviomiehen kanssa, jolle alushousut ovat "tärkeät ja mieluisat vaatekappaleet".

Ettet olisi peräti rouva itse?

• Onneton äiti

Eiväthän kaikki tykkää pitää rintaliivejä, ja pienirintaisten on tietenkin helpompi jättää liivit kotiin. En oikein tiedä onko tyttäreni "brafree" jotakin muotioikkua.
        Poikani sensijaan tuntuu tykkäävän liiveistäni, olipa löytänyt sukkanauhaliivit ja sukatkin leikkeihinsä.

• "onnettomalle"

Lopeta jo

• Että tämmöisiä...

Tää stoori taitaa olla provo, mutta...
      .. Painostamalla tuo tuskin tulee koskaan kummankaan lapsesi kohdalla onnistumaan.
      Miksi siis et antaisi tyttösi vaan tehdä oman valintansa mukaan ja käyttää, tai olla käyttämättä niitä rintsikoita arkipukeutumisessaan.
      Muistan itsekin alkuun käyttäneeni rintsikoita vain pukeutuessani juhlavammin, mutta jokapäiväisessä arkipukeutumisessa jätin ne mieluusti sivuun vielä tuon ikäisenä.

Pojan kohdalla taas saattaa olla kyse mieheksi kasvamisen paineista ja siksi pakenee feminimpään puoleensa. Lisäkiihoketta antaa hänen kokemansa seksualinen mielihyvä, jota hän alusvaatteisiisi pukeutumalla mitä ilmeisimmin myös kokee.
      Jos sulla kerran on sama vaatekoko pojan kanssa, niin etkö voisi vaan reilusti antaa hänelle jotain sellaisia omia vanhempia alusvaatteitasi, johon voi niin halutessaan kotona luvallasi pukeutua?
      Tietysti voitte mennä vaatekauppaan ja ostatte pojalle omia naisten alusvaateita. Pikkareita, rintsikat sukkahousuja, leginssejä ja ehdottomasti myös kauniin naisten yöasun. Samalla sovitte, että jättää tästedes pyykkikorin ja sinun vaatteesi rauhaan.

• Onneton äiti

Tyttö ei halua pitää rintaliivejä, mutta poika haluaa.
        Siinähän se olis uusi ja totuudenmukaisempi otsikko.

Minä en missään tapauksessa halua pakottaa tytärtäni pitämään rintaliivejä, enkä siihen mitenkään pystyisikään. Hän on nuori, mutta erittäin älykäs nainen, joka ymmärtää, miksi olen suositellut rintaliivien käyttöä.
        Pojan kanssa tilanne on paljon vaikeampi. Hän on mieltynyt naisten alusvaatteisiin, ja haluaa pukea niitä päälleen. Omia rintaliivejä, sukkanauhaliivejä ym vastaavia hän ei halua, koska ei kehtaa niitä mistään ostaa. Minun kanssani tälläinen ostosretki ei tulisi kuuloonkaan. Olen antanut hänelle luvan käyttää minun liivejäni, mutta sillä ehdolla, että ne säilyvät siisteinä ja niitä säilytetään minun komerossani, ei esim. pojan huoneessa, josta niitä olen joskus löytänyt. Saa nyt nähdä minkälaista kyytiä alusvaatteeni saa, vai alkaako homma rauhottua, kun voi liivejä ottaa käyttöönsä ihan luvan kanssa.

• anmy9

Tää on jo sairasta, että jatkat tätä stooria. Keksi itsellesi joku harrastus vaikka

• uskoo ken tahtoo

joku sairas pervoilee näitä juttujaan täällä. Varmaan joku keski-iän ylittänyt ihramahainen kaljupää. Yäk.

• Kyllä se siitä!
        uskoo ken tahtoo kirjoitti:

joku sairas pervoilee näitä juttujaan täällä. Varmaan joku keski-iän ylittänyt ihramahainen kaljupää. Yäk.

anmy9 ja uskoo ken tahtoo iltalääkkeen oton aika. Kyllä se siitä!

• anmy9
        Kyllä se siitä! kirjoitti:

anmy9 ja uskoo ken tahtoo iltalääkkeen oton aika. Kyllä se siitä!

Äläpäs tyrkytä omia keinojas mulle. Lue koko ketju. Oli tää totta tai ei, Se että joku äiti kirjoittelee tommosta on yksinkertaisesti sairasta. Huvinsa kullakin vai :)

• ..........
        anmy9 kirjoitti:

Äläpäs tyrkytä omia keinojas mulle. Lue koko ketju. Oli tää totta tai ei, Se että joku äiti kirjoittelee tommosta on yksinkertaisesti sairasta. Huvinsa kullakin vai :)

No tuskinpa tuo edes on kenenkään äiti. Joku tylsistynyt teinipoika pitää hauskaa teidän hyväuskoisten kustannuksella.

• Leipäjuusto

Kyllä olis "onnettoman äidin" tytön ja pojan ilmeet kuvattavien arvoisia jos tämän keskustelu palstan näkisivät... voi luoja

• Onnellinen äiti

Miksi pitää olla niin ilkeä, ja trollata koko ajan. HYI teitä typeryksiä!
        Minusta on annakin kiva lukea mitä onnettoman äidin lapsille kuuluu.
        Tuskimpa olen ainoa.

• , , ,
        Onnellinen äiti kirjoitti:

Tuskimpa olen ainoa.

No ehkä kun tää ei ole mikään vitsipalsta.

• Kaikkea voi sattuuu
        Onnellinen äiti kirjoitti:

Tuskimpa olen ainoa.

Minustakin nuo asiat, joista hän kirjoittaa on täysin mahdollisia.
        Ei olis ensimmäinen kerta, kun jonkun tyttö alkuun karsastaa rinsikoitten käyttöä, eikä varmaan myöskään viimeinen.
        Myös tuon ikäisille pojille saattaa pälähtää päähän hankkia jännitystä ja mielihyvää salaa kokeilemalla, mille tuntuu olo naisten vaatteissa. Ei varmaan ole ensimmäinen sovittelija hänenkään poikansa.

• asennetta on
        Kaikkea voi sattuuu kirjoitti:

Minustakin nuo asiat, joista hän kirjoittaa on täysin mahdollisia.
        Ei olis ensimmäinen kerta, kun jonkun tyttö alkuun karsastaa rinsikoitten käyttöä, eikä varmaan myöskään viimeinen.
        Myös tuon ikäisille pojille saattaa pälähtää päähän hankkia jännitystä ja mielihyvää salaa kokeilemalla, mille tuntuu olo naisten vaatteissa. Ei varmaan ole ensimmäinen sovittelija hänenkään poikansa.

Minusta äidin asenne on upea. Antaa poikansa käyttää rintaliivejään ja muita alusvaatteitaan. En tiedä kuinka itse suhtautuisin vastaavassa tilanteessa. Alusvaatteitaan ei varmaankaan moni haluaisi jakaa jonkun toisen kanssa, ei varsinkaan miespuolisen.

• , , ,

Sehän juoruili niistä lapsista terveydenhoitajallekin ei se kovin ihailtavaa kyllä ole ja sitten kirjoittelee yksityiskohtaisia viestejä nettiin.

• hämmästelevä

Terveydenhoitajalla on vaitiolovelvollisuus niinkuin lääkärilläkin.
        Mitä ihmeen yksityiskohtaisia viestejä nettiin onneton äiti on kirjoittanut?
        Tämmöisiä asioita varmasti tapahtuu elämässä ja monella vielä paljon kummallisempiakin.

• , , ,

Paljonko luulet lasten arvostavan että äiti soittelee tuntemattomalle ihmiselle ja kertoilee rintsikoiden käytöstä tai käyttämättömyydestä. Terveydenhoitajalla on vaitiolovelvollisuus, mutta ei varmaan nuoresta ole kiva mennä vastaanotolle, kun äiti on juoruillut yksityisasioita. Miksi tämä äiti on edes niin mahdottoman kiinnostunut lastensa rintaliivien käytöstä, että kirjoittelee tänne. Kyseessä on kuitenkin hänen teini-ikäisten lasten alusvaatteet. Eikö äiti tiedä mitä yksityiset asiat tarkoittavat, vai onko hän joku utelias, joka haluaa levittää lastensa asioita muille. Jotenkin tää äitin asenne vaikuttaa tosi sairaalta, miksei se voi jättää lapsiaan rauhaan

• hämmästelevä

Muistelen onnettoman äidin sopineen terveydenhpitajan kanssa, että hänen yhteydenotostaan ei lapsille mainita.
        Äidin kirjoitukset lapsistaan eivät kai niin ihmeellisiä ole näin äitien palstalla.
        Mitä taas lasten alusvaatteiden käytöstä tai käyttämättömyydestä tulee, niin olisihan se ollut aika ihmeellistä, jos tämän otsikon alla olevassa jutussa olisi puhuttu vain esim. pitsin nypläyksestä tai pölyjen pyyhkimisestä.
        En oikein ymmärrä miksi ,,, on niin tuohtunut sanasta rintaliivit, kun niitä nyt kuitenkin melkein kaikki naiset käyttävät ja jollakin voi olla jotain kysyttävää niistäkin.
        Vanhoillis lestadiolais piireissä paheksutaan pyykkikonetta, jossa on ikkuna, josta pyykissä olevat rintaliivit saattavat vilahtaa.
        Toivottavasti ,,,:n pyykkikone on ikkunaton päältä täytettävä.

• , , ,

Kyse on lasten rintaliivien käytöstä, joka on kyllä lasten yksityisasia. Ja mitä se äiti luuli hyötyvänsä terveydenhoitajalle soitosta, jos terveydenhoitaja ei aio kertoa asiasta mitään lapsille. Pitiköhän vain päästä siunailemaan miten kamalaa murrosikäisten kanssa on?
      Ps. Paras kaverini ala-asteella oli vanhoillis-lestadiolainen, ja heillä kyllä oli kaksi ikkunallista pyykkikonetta kodinhoitohuoneessa. En voi uskoa, että joku uskoo noita höpö juttuja

• Kaikkea voi sattua

No miten itse suhtautuisit, jos yllättäisit poikasi pukeutuneena sinun rintsikoihin ja muihinkin alusvaatteisiisi?
        Varmaan yllättyisit, ehkä myös suutahtaisit ja puhuttelisit poikaa, vai olisitko vain olevinaan, että et ole huomannut pojan kokeilevan vaatteitasi ja ristiinpukeutuvan?

• , , ,

En todellakaan nolaisi lastani levittelemällä hänen asioitaan terveydenhoitajalle. Lasten kanssa voi avoimesti puhua myös ristiinpukeutumisesta ilman että jauhaa jatkuvasti samaa tai kertoo siitä muille. Lapselta voi myös kysyä mitä hän haluaisi tapahtuvan. Miksi minun pitäisi suuttua tai teeskennellä mitään? Ei tuo ole sellainen asia josta pitäisi vetää pulttia.

• pikkasen sympatiaa hei

Parahin ,,, pistämpä roposeni vetoa, että sinulla ei ole lapsia, ei ainakaan teini-ikäisiä, sillä sinun luulosi teini-ikäisten haluun keskustella esim. 16 vuotiaan pojan rimtaliiviesi ja sukkanauhaliiviesi käytöstä ja ne päällä itsensä tyydyttämisestä, on täysi nolla. Sellaista keskustelua et saa aikaan.
        Ei myöskään kuviteltu 14v tyttäresi sinulle kertoisi miksi ei halua käyttää rintsikoita. Voisi ehkä mainita, kun en käytä niin en käutä. Turha on ruveta utelemaan, sillä vastsuksia ei tule. Empä ihmettele, että onneton äiti on hädissään ottanut terveydenhoitajaan yhteyttä ja koittanut saada sieltä jotain valaistusta tähän kinkkiseen tilanteeseen.
        Miksi sinä ,,, olet niin innokas tuomitsemaan äidin avunpyynnön.

• , , ,
        pikkasen sympatiaa hei kirjoitti:

Parahin ,,, pistämpä roposeni vetoa, että sinulla ei ole lapsia, ei ainakaan teini-ikäisiä, sillä sinun luulosi teini-ikäisten haluun keskustella esim. 16 vuotiaan pojan rimtaliiviesi ja sukkanauhaliiviesi käytöstä ja ne päällä itsensä tyydyttämisestä, on täysi nolla. Sellaista keskustelua et saa aikaan.
        Ei myöskään kuviteltu 14v tyttäresi sinulle kertoisi miksi ei halua käyttää rintsikoita. Voisi ehkä mainita, kun en käytä niin en käutä. Turha on ruveta utelemaan, sillä vastsuksia ei tule. Empä ihmettele, että onneton äiti on hädissään ottanut terveydenhoitajaan yhteyttä ja koittanut saada sieltä jotain valaistusta tähän kinkkiseen tilanteeseen.
        Miksi sinä ,,, olet niin innokas tuomitsemaan äidin avunpyynnön.

Minulla on kolme teini-ikäistä... Että se siitä
        Ja keskustelemme avoimesti perheen sisällä kaikesta.
        Miksi tyttären pitäisi edes käyttää liivejä, jos hän ei halua?Miksi se on niin iso asia äidille.
        Miksikö tuomitsen. No minun lapsillani on oikeus myös yksityisyyteen, vaikka joku ei välttämättä omilleen sitä halua.
        Ps Kolmen teini-ikäisen lisäksi minulla on yksi ala-asteelainen.

• 5e46t7h

Voitteko nyt jo vähitellen lopettaa tän paskanjauhannan. Tää on provo, se tuli selväksi jo ketjun alkupuolella ja te ääliöt vaan jatkatte ja jatkatte tota jankutusta.

• mahdollista tämäkin

Ajatellaampa tilanne, jossa 16 vuotias poikasi tulee kanssasi aamukahville.
        Hän on pukeutunut sinun uusiin valkoisiin palleatuellisiin rintaliiveihin, sukkanauhaliiveihin, saumallisiin nailoneihin ja uusimpiin pikkuhousuihisi, joissa selvästi näkyvä jöpötys.
        Toivottaisitko vain hyvät huomenet ja kysyisit pojalta mitä hän toivoisi tapahtuvan? Vai ...

• MinttuMaaria......

5e46t7h, niin oikeassa olet.

• tyuiopkmnjhb
        mahdollista tämäkin kirjoitti:

Hän on pukeutunut sinun uusiin valkoisiin palleatuellisiin rintaliiveihin, sukkanauhaliiveihin, saumallisiin nailoneihin ja uusimpiin pikkuhousuihisi, joissa selvästi näkyvä jöpötys.
        Toivottaisitko vain hyvät huomenet ja kysyisit pojalta mitä hän toivoisi tapahtuvan? Vai ...

Kuvittele yksinäs, jos tommosia fantasioit.

• Älä! Mölö!
        MinttuMaaria...... kirjoitti:

5e46t7h, niin oikeassa olet.

Ompas täällä nirppanokkasta porukkaa!

Täälä ne vaan koirat haukkuu ja karavaani kulkee!

Nirppanokat ei oo pakko lukee, eikä varsinkaan kommentoida noilla tyhmyyksillä.

• dfghjklpoiu
        Älä! Mölö! kirjoitti:

Ompas täällä nirppanokkasta porukkaa!

Täälä ne vaan koirat haukkuu ja karavaani kulkee!

Nirppanokat ei oo pakko lukee, eikä varsinkaan kommentoida noilla tyhmyyksillä.

Missä ne nirppanokat muka on... en ymmärrä.

• , , , sinulle kysymys
        mahdollista tämäkin kirjoitti:

Toivoisin sinulta vastausta yllä olevaan kuviteltuun tilanteeseen.
        Tietenkin kaikkien muidenkin äitien mielipiteet ovat tervetulleita.

nimimerkki " mahdollista tämäkin"

• tyuiopkmjhb
        , , , sinulle kysymys kirjoitti:

Toivoisin sinulta vastausta yllä olevaan kuviteltuun tilanteeseen.
        Tietenkin kaikkien muidenkin äitien mielipiteet ovat tervetulleita.

nimimerkki " mahdollista tämäkin"

Miksi?

• Onneton tytär

Äiti, MITEN OLET SAATTANUT LEVITELLÄ ASIOITANI TÄLLÄ TAVALLA NETISSÄ? katsoin koneen sivuhistoriaa ja tajusin, että täällähän puhutaan minun yksityisasioistani!111!! Olen ihan järkyttynyt! Onko tällainen edes laillista? Haluan muuttaa pois kotoa, en kestä enää!

• Onneton lukija

xD

• Onneton äiti
        Onneton lukija kirjoitti:

xD

Paljon on tällä palstalla tapahtunut. Kiitos monista myönteisistä kirjoituksista ja kiitos myös niistä "trolli, trolli, lopeta jo" kirjoituksista, tokihan nekin kuuluvat nettikirjoitteluun.
        Huomasin myös saaneeni uuden onnettoman nettityttäten. Kaikkea hyvää hänelle.
        Minun oikea tyttäteni on käynyt rintaliivi ostoksilla ja osti itselleen todella upeat keltaiset topatut pitsiliivit 70C ja jopa käyttääkin niitä ainakin niinä päivinä, kun on liikuntaa.
        Poikani on käyttänyt liivejäni ahkerasti, jopa niin, että saan kilpailla hänen kanssaan kumpi kerkeää pukea ne suosituimmat eli uusimmat rintsikat ensimmäisenä päälleen. Kai minun täytyy kohta alkaa ostamaa aina kahdet kappaleet alusvaatteita, että sopu talossa säilyy.

• MinttuMaaria........
        Onneton äiti kirjoitti:

Paljon on tällä palstalla tapahtunut. Kiitos monista myönteisistä kirjoituksista ja kiitos myös niistä "trolli, trolli, lopeta jo" kirjoituksista, tokihan nekin kuuluvat nettikirjoitteluun.
        Minun oikea tyttäteni on käynyt rintaliivi ostoksilla ja osti itselleen todella upeat keltaiset topatut pitsiliivit 70C ja jopa käyttääkin niitä ainakin niinä päivinä, kun on liikuntaa.
        Poikani on käyttänyt liivejäni ahkerasti, jopa niin, että saan kilpailla hänen kanssaan kumpi kerkeää pukea ne suosituimmat eli uusimmat rintsikat ensimmäisenä päälleen. Kai minun täytyy kohta alkaa ostamaa aina kahdet kappaleet alusvaatteita, että sopu talossa säilyy.

Heh heh :))

• ymö
        Onneton äiti kirjoitti:

Pelkkä provo olit alusta alkaen.

• 67564ygb
        Onneton äiti kirjoitti:

On sulla kyllä aika omalaatuiset huvit, kun aina vaan jatkat ja jatkat tätä hatusta vedettyä lätinää. Elämäsi on ilmeisesti varsin tylsää.

• Vain elämää
        67564ygb kirjoitti:

On sulla kyllä aika omalaatuiset huvit, kun aina vaan jatkat ja jatkat tätä hatusta vedettyä lätinää. Elämäsi on ilmeisesti varsin tylsää.

Ompas täällä hirveä herjauskamppanja menossa. Miksi ihmeessä? Totuus on yleensä tarua ohmeellisempää. Kaikki on mahdollista.
        Minullakin on murrosikäinen poika ja kaikkea on sattunut hänen kanssaan. Ei meilläkään rintsikat ym alusvaatteet ole saaneet olla pojalta tauhassa.

• Yh äiti
        Vain elämää kirjoitti:

Ompas täällä hirveä herjauskamppanja menossa. Miksi ihmeessä? Totuus on yleensä tarua ohmeellisempää. Kaikki on mahdollista.
        Minullakin on murrosikäinen poika ja kaikkea on sattunut hänen kanssaan. Ei meilläkään rintsikat ym alusvaatteet ole saaneet olla pojalta tauhassa.

Minun 15 vuotias poika pukeutuu lähes joka ilta naisten alusvaatteisiin. Pitää niitä omien vaatyeidensa alla. Katselee telkkaria muina miehinä. Sitten menee kylppäriin runkkaamaan ja riisuu rintsikat ja muut alusvaatteeni ja palauttaa ne komerooni.
        Mitä minun pitäisi tehdä? Asiasta ei ole puhuttu, koska koen sen niin hävettäväksi ja vaikeaksi.

• murkkupojan äiti
        Yh äiti kirjoitti:

Minun 15 vuotias poika pukeutuu lähes joka ilta naisten alusvaatteisiin. Pitää niitä omien vaatyeidensa alla. Katselee telkkaria muina miehinä. Sitten menee kylppäriin runkkaamaan ja riisuu rintsikat ja muut alusvaatteeni ja palauttaa ne komerooni.
        Mitä minun pitäisi tehdä? Asiasta ei ole puhuttu, koska koen sen niin hävettäväksi ja vaikeaksi.

Sama ongelma, mutta neuvoa en minäkään kyllä osaa...
        Helpottavaa kuitenkin huomata, että en olekaan ainoa äiti, jonka pojalle on tullut tuo sama harrastus. Kuuluuko sekin jotenkin tohon murrosikään?

Mun poikani penkoo ilmeisesti likapyykkikorista ja pitää samalla lailla omien vaatteidensa alla mun alusvaatteita.
        Huomasin asian ekan kerran joskus pojan joululomalla, kun kerran töistä tultua laittoin pyykkikoneen heti päälle ja riisuin sinne omat päälläni olleet alusvaatteet, että sain koneen täyteen ja likapyykkikorin tyhjäksi.

No seuraavana iltana kun tulin taas töistä ja vaihdoin kotivaatteet, niin kas kummaa. Pyykkikorissa olikin jo mun yhdet Slogit ja leginssit, sekä semmoiset toppimalliset urheilurintaliivit, ja pojan oma t-paita oli heitetty siihen päällimmäiseksi näkösuojaksi. Pikkareitten haarapalassa oli mun käytön jälkiä, mutta etupuolella ylempänä näkyi pojan käytön jäljet, vaikka niitä oli yritettykin pyyhkiä pois.

Nyt olen huommannut, että homma yhä jatkuu ja kyllähän ne naisten alusvaatteiden rajatkin joskus paistaa selvästi pojan omien päällysvaatteiden läpi. Itsestä tuntuu vaan niin nololle alkaa puhumaan siitä pojalle ja olen toivonut, et tuo vaihe menis itsestään ja pian ohi.
        Jos teillä jollain on kokemusta, niin neuvoja kyllä kaivattais.

• ...........
        murkkupojan äiti kirjoitti:

Sama ongelma, mutta neuvoa en minäkään kyllä osaa...
        Helpottavaa kuitenkin huomata, että en olekaan ainoa äiti, jonka pojalle on tullut tuo sama harrastus. Kuuluuko sekin jotenkin tohon murrosikään?

Mun poikani penkoo ilmeisesti likapyykkikorista ja pitää samalla lailla omien vaatteidensa alla mun alusvaatteita.
        Huomasin asian ekan kerran joskus pojan joululomalla, kun kerran töistä tultua laittoin pyykkikoneen heti päälle ja riisuin sinne omat päälläni olleet alusvaatteet, että sain koneen täyteen ja likapyykkikorin tyhjäksi.

No seuraavana iltana kun tulin taas töistä ja vaihdoin kotivaatteet, niin kas kummaa. Pyykkikorissa olikin jo mun yhdet Slogit ja leginssit, sekä semmoiset toppimalliset urheilurintaliivit, ja pojan oma t-paita oli heitetty siihen päällimmäiseksi näkösuojaksi. Pikkareitten haarapalassa oli mun käytön jälkiä, mutta etupuolella ylempänä näkyi pojan käytön jäljet, vaikka niitä oli yritettykin pyyhkiä pois.

Nyt olen huommannut, että homma yhä jatkuu ja kyllähän ne naisten alusvaatteiden rajatkin joskus paistaa selvästi pojan omien päällysvaatteiden läpi. Itsestä tuntuu vaan niin nololle alkaa puhumaan siitä pojalle ja olen toivonut, et tuo vaihe menis itsestään ja pian ohi.
        Jos teillä jollain on kokemusta, niin neuvoja kyllä kaivattais.

Ilmeisesti saat itse seksuaalista mielihyvää näiden juttujen kirjoittelemisesta. Näiden juttujen naputtaminen on sulle selvästi keino purkaa tätä omaa "äiti ja teinipoika" -fantasiaasi. No, parempi ehkä niin, ei tosta kasvotusten kannata kenellekään tutulle ruveta hekumoimaan, varsinkaan, jos olet ihminen, jolla oikeasti on lapsia. :D

• jotain rajaa tännekkin
        ........... kirjoitti:

Ilmeisesti saat itse seksuaalista mielihyvää näiden juttujen kirjoittelemisesta. Näiden juttujen naputtaminen on sulle selvästi keino purkaa tätä omaa "äiti ja teinipoika" -fantasiaasi. No, parempi ehkä niin, ei tosta kasvotusten kannata kenellekään tutulle ruveta hekumoimaan, varsinkaan, jos olet ihminen, jolla oikeasti on lapsia. :D

Mene hoitoon! Noin pahasti kieroutunut ihminen, joka kehtaa tulla tänne rääpimään ja esittelemään typeriä mielipiteitään.
        Mielenterveysongelmat on sinun osastosi.
        Terve menoa, äläkä tule takaisin. HYI!

• Uuuuuh
        jotain rajaa tännekkin kirjoitti:

Mene hoitoon! Noin pahasti kieroutunut ihminen, joka kehtaa tulla tänne rääpimään ja esittelemään typeriä mielipiteitään.

Kukahan se tässä oli se kieroutunut osapuoli? :D Onko teillä illalla taas pitkät rintsikoidensovittelusessiot koko perheen kesken?

• Ehdotus578
        jotain rajaa tännekkin kirjoitti:

Sun kannattaa ehdottomasti tarjota näitä kirjoituksiasi johonkin eroottiseen julkaisuun. Juttua pukkaa sen verran että onhan se vähän haaskausta kirjoitella vaan tänne. Ainakin Regina julkaisi aikoinaan pornonovelleja, en tosin tiedä, innostuuko ne liiemmin tällaisista insestihenkisistä jutuista. Tää olis ehkä enemmän sellaista perinteisempää miestenlehtikamaa, varsinkin, jos vielä muutat juttuja vähän roisimpaan suuntaan ja lisäät kuvioon sen rintaliivittömän tyttären. Ja vaikka putkimiehen.

• Voi tyhmyys
        Ehdotus578 kirjoitti:

Sun kannattaa ehdottomasti tarjota näitä kirjoituksiasi johonkin eroottiseen julkaisuun. Juttua pukkaa sen verran että onhan se vähän haaskausta kirjoitella vaan tänne. Ainakin Regina julkaisi aikoinaan pornonovelleja, en tosin tiedä, innostuuko ne liiemmin tällaisista insestihenkisistä jutuista. Tää olis ehkä enemmän sellaista perinteisempää miestenlehtikamaa, varsinkin, jos vielä muutat juttuja vähän roisimpaan suuntaan ja lisäät kuvioon sen rintaliivittömän tyttären. Ja vaikka putkimiehen.

Sinähän se varsinainen novellisti olet.
        Jatka vaan Reginan ja muiden pornolehtiesi kanssa yhteistyötä!

• Hauska ketju

joo, kyllä sä aivan varmasti olet hoidon tarpeessa, kun isänä luulet olevasi äiti ja vaimosi alusvaatteissa kuljet. Sanotaanhan sitä, ettei omena kauas puusta putoa. En ihmettele sitäkään, ettei tyttäresi halua alusvaatekauppaan transuisän kanssa.
      Keltaiset pitsiliivitkin taitaa olla vaan isukin omissa kuvitelmissa. Mut oikeasti jos on koko 70C, niin kannattaisi urheilussa käyttää oikeita urheiluliivejä, jotka painaa hiukan rintoja kehoa vasten, niin ettei ne lölly urheillessa. Löllyminen aiheuttaa venymistä ja mahdollisesti venymäjälkiä, joista neiti ei varmaan ilahdu.Pitsiliivit, vaikka topatutkin kohottavat vain rinnat enemmän eteen, jolloin ne vain lepäävät kupeissa ja tuki ei ole tarpeeksi hyppyihin ja juoksuun.

• No huh huh...

Kylläpä on ollut harvinaisen paljon ahdasmielistä ja tekopyhää porukkaa tätä ketjua kommentoimassa.
      Ei nää tämän ketjun äidit ole varmaan ensimmäisiä, eikä vielä varmemmin viimeisiäkään, joiden poijille saattaa kokeilunhaluisina pälähtää päähän sovitella vastakkaisen sukupuolen vaatteita ja jos ei muita ole saatavilla, niin penkovat niitä äitinsä vaatekaapilla ja pyykkikorista.
      Vaikkei tuommoinen varmaan äidistä mukavalle tunnukkaan, niin asiaan kannattaa suhtautua harkitulla hienotunteisuudella, eikä alkaa tehdä asiasta liian suurta numeroa.
      Eiköhän tässä mailmassa on paljon pahempiakin asioita, kuin murrosikäinen teinipoika, joka pukeutuu joskus salaa tyttöjen vaatteisiin, vai mitä?

• Haloo...

Eihän tässä ollut kyse, että ristiinpukeutuminen olisi kovin kummoinen synti vaan että joku keksii näitä juttuja päästään.

Ai mistäkö tiedän? No muun muassa siitä, että vaikka joku transvestiitti teinipoika saattaisikin paremman puutteessa kokeilla äitinsä alusvaatteita, hän tuskin penkoisi käyttöönsä nimenomaan niitä LIKAISIA ja vielä runkkailisi niihin. Siis toisin sanoen kiihottuisi oman äitinsä pillumehuista? Älkää nyt viitsikö. Siinä olisi jo kyse astetta vinksahtaneemmasta perheestä.

• myös äiti
        Haloo... kirjoitti:

Eihän tässä ollut kyse, että ristiinpukeutuminen olisi kovin kummoinen synti vaan että joku keksii näitä juttuja päästään.

Ai mistäkö tiedän? No muun muassa siitä, että vaikka joku transvestiitti teinipoika saattaisikin paremman puutteessa kokeilla äitinsä alusvaatteita, hän tuskin penkoisi käyttöönsä nimenomaan niitä LIKAISIA ja vielä runkkailisi niihin. Siis toisin sanoen kiihottuisi oman äitinsä pillumehuista? Älkää nyt viitsikö. Siinä olisi jo kyse astetta vinksahtaneemmasta perheestä.

No minä taas kaksi poikaa jo aikuisiksi kasvattaneena sanoisin, että ei tarvii edes olla mikään transu, kun tuossa iässä saavat päähänsä hormonien jyllätessä kokeilla vaikka mitä ja kyllähän naisten hepenet kiehtoo varmaan useampaa nuorta miehenalkua. Toiset tyytyvät vain pelkkään hypistelyyn, toisten mennessä vielä pidemmälle. Siksi en olisi ollenkaan niin varma siitä, että nämä jutut olisi keksittyjä.

• gköll
        myös äiti kirjoitti:

No minä taas kaksi poikaa jo aikuisiksi kasvattaneena sanoisin, että ei tarvii edes olla mikään transu, kun tuossa iässä saavat päähänsä hormonien jyllätessä kokeilla vaikka mitä ja kyllähän naisten hepenet kiehtoo varmaan useampaa nuorta miehenalkua. Toiset tyytyvät vain pelkkään hypistelyyn, toisten mennessä vielä pidemmälle. Siksi en olisi ollenkaan niin varma siitä, että nämä jutut olisi keksittyjä.

Aivan varmasti ovat.
        Sairasta pilaa, jota jotku harrastaa.

• ........
        myös äiti kirjoitti:

Miten sä jaksat aina vaan jatkaa tätä? Aika pimahtanut pitää olla, jos ei tajua, mikä ero on sillä, että on kiinnostunut naisten alusvaatteista noin yleensä ja sillä, että kiihottuu nimenomaan oman äitinsä likaisista alkkareista.

Toisaalta en oikein tiedä, miksi edes vastaan tähän, kai sä oot valmis jatkamaan tota jäkätystä vaikka maailman tappiin.

• myös äiti
        ........ kirjoitti:

Miten sä jaksat aina vaan jatkaa tätä? Aika pimahtanut pitää olla, jos ei tajua, mikä ero on sillä, että on kiinnostunut naisten alusvaatteista noin yleensä ja sillä, että kiihottuu nimenomaan oman äitinsä likaisista alkkareista.

Toisaalta en oikein tiedä, miksi edes vastaan tähän, kai sä oot valmis jatkamaan tota jäkätystä vaikka maailman tappiin.

No kuulehan. Ihan ensimmäisen kerran nyt tätä ketjua satuin aamulla kommentoimaan, että enköhän mä jaksa. Onko tää nyt jotenkin vain sulle varattua tämän ketjun kommentointi, vai mikä tässä mättää ja on sun mielestä niin kamalan hirveetä?

Kyllä täman asian käsittely perhepiirissä on molemille osapuolille jotensakin noloa ja kiusallista, ja saahan se jo täälläkin toiset teistä hyppimään seinille.
        Minusta vaan näistäkin asioista pitää voida kirjoittaa myös täällä äitien omalla palstalla ilman asianosaisten mustamaalausta. Etenkin jos se tapahtuu vain sillä perusteella, että sinulla itselläsi on vilkaampi mielukuvitus.

• terukurebayashi

Jotkut kiihottuu siitä että ne kirjoittelee lapsistaan keksittyjä juttuja nettiin.

• typeryydestä ällistynyt

Sinä olet ilmeisesti sellainen henkilö, joka kiihottuu näistä poika ja äidin rintsikat jutuista. Mutta uskotko tosiaan, että me äidit, jotka olemme tässä tilanteessa oikeasti nauttisimme siitä. Jos näin kuvittelet, niin suosittelen pikaista käyntiä psykiatrin luona.

• fap fap fap
        typeryydestä ällistynyt kirjoitti:

Sinä olet ilmeisesti sellainen henkilö, joka kiihottuu näistä poika ja äidin rintsikat jutuista. Mutta uskotko tosiaan, että me äidit, jotka olemme tässä tilanteessa oikeasti nauttisimme siitä. Jos näin kuvittelet, niin suosittelen pikaista käyntiä psykiatrin luona.

fap fap fap fap

• terukurebayashi

Minäkö tänne kirjoitan murrosikäisten poikieni runkkaamisista. Taitaa joku muu tänne niitä kirjoitella. Oli nämä totta tai ei niin tosi sairasta.
        Minäkin olen tosi ällistynyt näiden avautujien typeryydestä.

• typeryydestä ällistynyt
        terukurebayashi kirjoitti:

Minäkö tänne kirjoitan murrosikäisten poikieni runkkaamisista. Taitaa joku muu tänne niitä kirjoitella. Oli nämä totta tai ei niin tosi sairasta.
        Minäkin olen tosi ällistynyt näiden avautujien typeryydestä.

Niin. Totuus on usein tarua ihmeellisempää. Eri äideillä on erilaiset murheet. Jos sinulla ei tälläisiä murheita ole, niin miksi haluat leimata ne äidit pervoiks, jotka rohkenevat näistä kertoa ja kysellä neuvoa.
        En minäkään lähtisi sinua nimittelemään esim. munahaukkapervoksi, jos sinä kyselisit täällä neuvoa esim. miksi miehesi ei enään halua sinua.

• terukurebayashi

Niin. Totuus on usein tarua ihmeellisempää. Eri äideillä on erilaiset murheet. Jos sinulla ei tälläisiä murheita ole, niin miksi haluat leimata ne äidit pervoiks, jotka rohkenevat näistä kertoa ja kysellä neuvoa.
        En minäkään lähtisi sinua nimittelemään esim. munahaukkapervoksi, jos sinä kyselisit täällä neuvoa esim. miksi miehesi ei enään halua sinua.

Ihan koska se on

• qqdddddddddddd

Mikä on munahaukkapervo. Luuleeko joku tosiaan että miehen muna on jotenkin tärkee..Voi teitä reppanoita.

• Niin se menee!

Munahaukkapervon latinankielinen nimi on qqddddddddddd. En usko, että kukaan muu luulee, paitsi sinä, koska tuskimpa ilman sitä sinäkään täällä kirjoittelisit viisauksiasi.

• omewenm
        Niin se menee! kirjoitti:

Munahaukkapervon latinankielinen nimi on qqddddddddddd. En usko, että kukaan muu luulee, paitsi sinä, koska tuskimpa ilman sitä sinäkään täällä kirjoittelisit viisauksiasi.

Eli on joku laji nimeltä munahaukkapervo, jonka joku ällistynyt on tavannut. Miten se munahaukkapervo liittyy eroihin? Kirjoittaako täällä jotkut sellaisistakin pervoista eikä vain alusvaatekyttääjistä, joita näyttää riittävän. No harrastuksiahan on monenlaisia, eikä pidä mennä tuomitsemaan.

• pesää likaamaton

Miksi te äidit ette suoraan puhu lapsillenne. Luuletteko todellla saavanne neuvoja netistä? Eikö voisi ottaa alusvaatteet puheeksi poikasi kanssa mieluummin kuin tuntemattomien. Ei tässä ole tullut hyviä neuvoja, vaikka ketju on jo ylipitkä, joten turhaa tämä on.

• DDR/Stasi

Minne ihmeeseen katosi se äitipuolen aloittama ketju, jossa poika oli lainaillut äitipuolensa alusvaatteita?
        Onko tämä aihe niin bannassa, että tämäkin ketju lopetetaan tähän?
        Moni kirjoitus on tästäkin ketjusta kadonnit ja kohta varmaan tämäkin.

• ....................
        DDR/Stasi kirjoitti:

Minne ihmeeseen katosi se äitipuolen aloittama ketju, jossa poika oli lainaillut äitipuolensa alusvaatteita?

voit kirjoittaa tuonne seksipalstalle fantasiasi ;)

• Aika kyllästynyt
        DDR/Stasi kirjoitti:

Millä helvetin perusteella tätä edes pitäisi vatvoa tällä palstalla? Palstan kuvauksessa lukee: "Pääroolissa on äiti itse, ei lapsi tai isä." Tuolta seksi-osion alta löytyy mm. palsta "leikit ja fetissit", siellä voit varmasti purkaa tätä asiaa ihan mielin määrin.

• gbjkhnxc
        Aika kyllästynyt kirjoitti:

Millä helvetin perusteella tätä edes pitäisi vatvoa tällä palstalla? Palstan kuvauksessa lukee: "Pääroolissa on äiti itse, ei lapsi tai isä." Tuolta seksi-osion alta löytyy mm. palsta "leikit ja fetissit", siellä voit varmasti purkaa tätä asiaa ihan mielin määrin.

Se on jo näköjään mennytkin sinne:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11329729

• kivat sulle
        Aika kyllästynyt kirjoitti:

Arvasinhan, että mainostat omaa juttuasi.
        Leikit ja fetissit/fistaus/namskis

• Anonyymi

Mua edelleen f##k se että 1 Malmin kauppiksen tyttö käytti urheiluliivit eikä sinä päivänä edes urheilutuntia ja siitä on yli 36v.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1975
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1697
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1656
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      153
      1222
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1082
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      867
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    Aihe