Alottaminen!!??

moikkaaa

Mä ja mun kaveri ollaa alottamas lumilautailee ja mun kaveril on jo lauta muttei oo kokeillu laskee kertaakaa... ja harrastan ite lasketteluu ja sukset jäi pieneks nii ajattelin aloitta lumilautailun kamun kaa!

Mitä hyvii alottelu vinkkei?
Onko pakkokäydä joku lumilautailukoulu?
Mistä mun olis hyvä hankii lauta, joku edulline kummiski?

Ajattelin vuokrata ekall kerral laudan.. ja sit ostaa oman jos se on kivaa!

Ja me olla molemmat siis 13v tyttöjä!!

3

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skyfallier

No ekaks sanoisin et älä osta viäl pitkään aikaan omaa lautaa ja lautakoulu on hyvä käydä siinä oppii alkeet jne. Itellä meni puoli tuntia opettajan kanssa ja kokonaan oppimiseen meni kaikenkaikkiaan kolme tuntia. Hauskaa on. Kannattaa harjotella eka sillee et oikee jalka irti siteestä ja sit ihan ei ees puoleenväliin rinnettä.rupee harjottelemaan kääntymisiä. Vasen jalka eteen(tai toisinpäin) niin että lauta on näin(/)sulut on rinteen suunta. Selkä menosuuntaan nojaat varpaille ja annat laudan lähteä liukumaan käänny hitaasti naama menosuuntaan ja nojaat painoa kantapäille mene aluksi loivia käännöksiä eli annat laudan mennä rinteen laidasta laitaan. Jarruttaminen käy molemmin päin selkä menosuuntaan ja naama menosuuntaan. Selkä menosuunnassa jarrutat kääntämällä laudan näin(-)ja nojaamalla varpaille. Naama menosuuntaan sama juttu mutta toisin päin. Aluksi tasapaino horjuu ja saattaa kallistaa lautaa liikaa jolloin kaatuu.

Sori jos kirjotusvirheitä:) kiva jos sait jotain selkoa

• moikkaaa

Kiitos vastauksista :D ja olen menossa lumilautailukurssille.

• Jokuvaan..

Ei kannata heti ekan kerran jälkeen ostaa lautaa jos mieli muuttuu, mutta mäkin aijon alottaa lumilautailun, tuo oli turha fakta :D se on kyllä toosi kivaa kun sen osais, oon käyny lumilautakoulun. :) onnea yrityksille ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      65
      5265
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2406
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      110
      2217
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1905
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1859
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1770
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1214
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      259
      1190
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      51
      1094
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      69
      966
    Aihe