Eli olen turvallisuusalalla opiskelijana, 16v, ja jouduin painostetuksi näpistykseen. Jäin kiinni ja sakothan sieltä tuli, nyt rupesin miettimään että miten nyt jatkuu elämä. Ilmoitetaanko koululle? Pitääkö olla vartijakortti että saa päättötodistuksen koulusta? Koska korttia en varmaankaan saa, näpistyksestä johtuen... Pitääkö tullin/poliisin pestiin hakiessa oltava täysin nuhteeton?
Kaduttaa hirveästi, enkä ilmiantanut mukana olevia "ystäviäni" ... Olisin kiitollinen jos saisin asiallisia vastauksia.. Haukkumaan on turha alkaa, olo on jo valmiiksi täysin paska.
Miten näpistys vaikuttaa elämään jatkossa?
1
178
Vastaukset
- 18+11+11
Sinut siis "painostettiin" näpistykseen; mitenhän tuollainen käytännössä katsoen oikein toimii? Yleensä ihmisillä on nimittäin mahdollisuus valita, niin kuin he itse haluavat. Jos sinun ruumiillista terveyttäsi ei uhattu millään tapaa, niin selityksesi ovat pelkkiä, noh, selityksiä, ja saat syyttää vain ja ainoastaan itseäsi.
Eniten minua ihmetyttää, minkä takia joku jättäisi ilmiantamatta tuollaisen roskasakin, so. varasjoukkion, muut jäsenet. No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Sinun on parasta ottaa itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäytyä.
Niin, ja tämä alue on tarkoitettu yhteiskuntatieteellisestä tiedekunnasta keskustelemiselle. Koska turvallisuusala ei tietääkseni ole osa yhteiskuntatieteellistä tiedekuntaa - ja korjaa toki, jos olen väärässä - aiheesi on väärällä alueella. Väärän alueen johdosta en ala vastaamaan kysymyksiisi, vaan saat etsiä aiheellesi oikean alueen.
Tsemppiä jatkoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516610- 725737
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1044928Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273645- 2063216
- 413035
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242964mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132869- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3481618