Aseella uhkaus

outoja unia

Muistan unen jonka näin jo varmaan pari viikkoa sitten.
Oli kesä, pöyräilin hame lepattaen kunnes näin komean miehen menimme nurmikolle makailemaan. Paikka vaihtui yhtäkkiä, oli synkkää ja pimeää ja kylmää. Katsoimme kun poliiseja meni joidenkin perässä jolloin yksi karkureista oli meidän edessä ja osoitti aseella minua. Pelkäsin ja poliisit oli melkein vieressä mutta olin hiljaa ja uni päättyi siihen.

Toinen on ehkä vähän uskomaton. Mutta näin unta kolarista. Autoa ajoi aikuinen sukupuolta en unessa tiennyt. Kyydissä oli vauva. Saavuin kolaripaikalle ja juoksin kuskin luokse. Hän sanoi minulle, että pelasta lapsi, kuski itse oli jumissa eikä päässyt liikkumaan. Otin istuimen irti ja juoksin kauas autosta. Sitten auto räjähti. Olin hämilläni unessa ja sitten se päättyi.

Ihmeellisintä on että aamulla kun luin lehteä, oli lehdessä uutinen kolarista mies ja vauva. Vauva selvisi mies ei. Toisaalta sattumaa se luultavasti oli. Mutta ihmeelliseltä se tuntui.

1

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol00

      ok...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe