Hei vaan. Olen 25-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta ja ollut metsästyksestä ja riistanhoidosta kiinnostunut jo pitkään, mutta nyt olisi vihdoin intoa oikeasti aloittaa toteuttamaan tätä kiinnostusta ja metsästäjän opas on tilattuna ja tietenkin metsästyskortti päämääränä. Olisi kuitenkin kiva tutustua paremmin johonkuhun jo kauemmin harrastaneeseenjoka olisi kiinnostunut opastamaan newbien uuteen harrastukseen sekä teoriassa että käytännössä, uusi ystävä samalla kenties. Kiinnostusta minulla olisi etenkin koiran avusteiseen metsästykseen, pieneläimiin ja lintuihin, mutta ei sen tarkemmin rajattu tiettyyn. Eli olisiko pääkaupunkiseudulla harrastajaa minulle "oppaaksi"?
Annan sähköpostini jos innokkasta löytyy...
opasta uuteen harrastukseen?
5
103
Vastaukset
- Miäs metsässä
Täällä olis lähes ammatti metsästäjä joten laita vaan osoitteesi!!!
- Miäs metsässä
Edelliseen lisäten kahden seuran jäsenyys ja valtionmailla käyn säännöllisesti. Toinen seura pk seudulla joten jos kiinnostaa kuulla lisää niin spostia kehiin vain.
Metsästän kaikkea pienriistasta hirvieläimiin sekä suurpedot mukaanlukien. Kanalinnut kiehtoo eniten. - tyttö metsässä
Miäs metsässä kirjoitti:
Edelliseen lisäten kahden seuran jäsenyys ja valtionmailla käyn säännöllisesti. Toinen seura pk seudulla joten jos kiinnostaa kuulla lisää niin spostia kehiin vain.
Metsästän kaikkea pienriistasta hirvieläimiin sekä suurpedot mukaanlukien. Kanalinnut kiehtoo eniten.Selvä sitten, hienoa kun innokkaita löytyi. Toivottavasti myös pitkää pinnaa ja huumoria löytyy :D
Sähköpostia voi lähetellä omicron87(a)suomi24.fi
- Hunter09
Hei!
Täältä voisi löytyä. Mahkut metsästää alle puoli tuntia Helsingistä.
S.posti? - tyttö metsässä
Selvä sitten, hienoa kun innokkaita löytyi. Toivottavasti myös pitkää pinnaa ja huumoria löytyy :D
Sähköpostia voi lähetellä omicron87(a)suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661164Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991154Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2111151Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128871Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755