Kuka teki laulun vanhasta parista? Muistan siitä vain muutaman säkeen:
--- pois mennyt suudelman, saanko vielä kuulla hellän kuiskauksen, kun mä oikein kuulekaan en. --- muistot kangastaa --- ootko sä armain vielä kun harmain mies oon kaupungin?
--- vuodet vierii nää vanhuus kun yllättää, luoksein silloin jää.
Sekavia muistoja jostakin 1960-70-luvulta sieltä täältä, muistaako kukaan?
En ole löytänyt netistäkään hakien, kun en muista tekijää, esittäjää tai ketään muutakaan.
Kysynpä nyt, kun en muista
Olis kiva löytää
1
116
Vastaukset
- pipsapee
"Kaupungin harmain mies", esittäjinä ainakin Robin ja Pave Maijanen. Löytyy Youtubestakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996