raskaana vai ei

toukkar

mistä tietää onko gerbu raskaana mulla on kolme tyttöö ja kaks poikaa ne on ollu yhessä vapaana ja sitte kans toistensa terrassa mut en tiiä onko mun yks tyttö raskaana ku se o vähä pulskistunu :O

10

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gebu123

      Mulla on pulskistunu aika paljon mun yks gerbu mut se on ollu poika gerbun kaa samas häkis 1kk ja siinä häkis oli myös sen veli mut ei varmaan 1kk tai 1puolkk niin voi tulla raskaaks??




      Gerbullani on myös 2 siskoa samas häkis mut ehkä toinen on niistä poika koska se yrittää hyppiä päälle :/

    • gerbsu1

      joo no mun naarat kans välillä hyppii toistensa päälle mut se voi johtua että niillä on kiima-aika tai sitte kannattaa tarkistaa se sukupuoli

    • idiots

      Kyllä tyttögerbutki hyppii toistensa päälle... Älkää olko tyhmiä ja antako niiden paritella kun kirjotuksen perusteella ootte nii nuoria että ette tiedä asiasta mitään. Emo voi KUOLLA synnytyksessä, miettikäää onko se söpöä. Ei kannata hankkiä poikasia vaan huvikseen.

      • gerbsu <3

        Joo kyllä tiedän kaikki synnytyksen riskit. Ja oon 15 vuotias ja mulla on ollu tosi paljon gerbiilejä että tiiän niistä ihan tarpeeksi paljon. Ja on mulla vanhemmat jotka tietää tosi paljon gerbiileistä eli en oo hankkimassa niitä vaan huvikseen ;)


    • mhh1

      mulla on 2 gerbiiliä toinen on musta ja toinen on vaaleen ruskee jolla on valkonen maha se musta on ruvennu hyppimään sen päälle vaikka molempien pitäis olla tyttöjä mutta se toinen on myös tullut tosi paljon pulleemmaks ja ne on ruvennu tekemään pesän näköstä majaa

    • mhh1

      nii se vaaleen ruskea on pulleempi ja musta hyppii sen päälle ja haistelee peppua myös se ruskee on arempi ja tekee koko ajan pesää

      • Voi hyvin olla vaan normaalia naaraiden välistä puuhaa. Selkään hyppivä alistaa arempaa, ja moni gerbiili teke pesää ihan luonnostaankin. Kauanko ne on olleet sulla, ja minkä ikäisiä ne on?


    • mhh1

      ne on 6-7kk ja se se vaaleen ruskee viee sen pesään ruokaa ja on arempi

    • mhh1

      enää ne ei oo enää arkoi ennen ne meni toisten päälle ja haisti peppuu ja teki pesää ja vei ruokaa pesään mut ei enää ;)

    • Viisaus

      Minun siskollani on ongelma joka on aika samanlainen. Hänellä on meinaan kasvattajalta uros ja eläinkaupasta uros, ainakin se olisi pitänyt olla uros. Kuitenkin on niin että se ei olekkaan välttämättä uros vaan naaras. Sillä irsellän on varmistetusti kaksi naaras gerbiiliä ja kun vertasimme niiden peffoja toisiinsa, oli kaikilla kolmella samanlainen peffa. Ja nyt ollaan huomattu että se eläinkaupasta ostettu onkin paksuuntunut tosi paljon ja se puree kun sen massua vähän painaa. Luultavasti se on raskaana, jos näin on emme lähde siirtämään pentuja vaan jaamme terraarion kahteen osaan verkolla ja sitten kun poikasen (jos se on raskaana ja ne vielä jotkut elää) siirrämme naaraat minun terraariooni. Tottakai pikku hiljaa totutellaan niitä toisiinsa. (: Mutta joo kyllä minunkin naaraani hyppivät toistensa päälle, koska ne leikkivät. (;; Ja sanon vielä ettei eri sukupuolisia saa pitää samassa häkissä näiden ongelmien takia. Ja ne tressaavat jos niitä laittaa samaan terraarioon tai juoksuttaa samaan aikaan, jos ne ovat eri laumoista. Ihan vain vinkki (;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe