Mitenkäs voisin aloittaa tän auton maalaus homman? Mitä pitää ottaa huomioon ja mitä maaleja kannattaa käyttää.. kiiltäväks mustaks ajattelin maalata... ruiskulla nyt tietenki mutta mikä on laadukas ruisku? mitä maalin alle pitää laittaa että maali pysyy kiinni eikä ala lohkeilemaan heti ekojen pakkasten ja helteitten aikana... vai kannattaako unohtaa koko juttu ja suunnata automaalaamoon :)
auton maalaaminen
4
2582
Vastaukset
- dille
Mun mielestä kannattaa unohtaa kokojuttu ja suunnata maalaamoon, on siinä vain niin helkutin moinen säheltäminen, jos ite tekee...
- Automaalari
Jollet ole sitä ennen tehnyt, älä vaan siihen homman rupea! Anna ammattimiehelle! ehdottomasti!
Se maksaa! Jollet usko niin yritä itse! Minä lupaan, että itket, ennen kuin olet saanut pohjavärin päälle! - julle
Automaalari kirjoitti:
Jollet ole sitä ennen tehnyt, älä vaan siihen homman rupea! Anna ammattimiehelle! ehdottomasti!
Se maksaa! Jollet usko niin yritä itse! Minä lupaan, että itket, ennen kuin olet saanut pohjavärin päälle!Joskus sitä on joka maalari ekan autonsa maalannu! Hyvä harjotella halpaan ja rumaan autoon ja halvoilla aineilla. Ite maalasin tojotan viime viikonloppuna. Välineet: piilteema yläkannuruisku 19,90e, pari litraa modena öljymaalia, p500 vesihiomapaperia. Ei tullu automaalaamon veronen tulos, eikä ollu tarkotuskaan vaan asiallisen näkönen yksvärinen vanha käyttöauto.
- Tomppa
julle kirjoitti:
Joskus sitä on joka maalari ekan autonsa maalannu! Hyvä harjotella halpaan ja rumaan autoon ja halvoilla aineilla. Ite maalasin tojotan viime viikonloppuna. Välineet: piilteema yläkannuruisku 19,90e, pari litraa modena öljymaalia, p500 vesihiomapaperia. Ei tullu automaalaamon veronen tulos, eikä ollu tarkotuskaan vaan asiallisen näkönen yksvärinen vanha käyttöauto.
Tasalaatua sutta ja sekundaa.Jos maalaat ensimmäistäkertaa ja vielä jonku vähä huonon puoleisen niin älä maalaa mustaksi se on niin tarkka väri pakkeloinnin ja lommojen/hionnan kannalta,kaikki pikku virheet LOISTAA kilometrien päähän.VALITSE EDES JOKU MUU VÄRI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986