Kysymys laskutuksesta

Miettii vaihtoa

Viimeisin lasku tullut 11.10.2012, soitin Soneralle jossa katsottiin vain samat tiedot kuin minä näen Soneran sivuilta tiedoistani. Käskettiin vain odottelemaan ja sanoivat että kyllä se lasku sieltä joskus tulee. (Pitäisi tulla kuukausittain ei kerran puolessa vuodessa)

Eli 4kk ollut nyt ilamn laskun laskua, eikä itse voi asialle mitään. Ei vain huvittaisi maksaa kerralla jotain yllätys suurta satojen eurojen laskua.

Onko muilla ollut lähiaikoina ongelmia laskutuksessa?

Ja laskuja en ole sähköpostiini saanut vaikka olen tarkastanut osoitteen moneen kertaan. Ainoa paikka josta näen laskut on omat sivut Soneran kautta.

4

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro,
      hmmmm.... näkemättä liittymän laskutustietoja en osaa sanoa tarkemmin, mistä nyt on kyse. Onko kyse matkapuhelin, maksutv vai laajakaista laskusta? Onko siis aikaisemmin kyseisestä liittymästä tullut kerran kuussa lasku? Mitä aikaväliä tuo 11.10. tullut lasku laskuttaa?

      Lauren@SoneraPartio

    • Miettii vaihtoa

      Laajakaista/kotitv maksusta kyse. Ennen on tullut kuukausittain 11.10-2012 eli laskun maksu siis kerran kuukaudessa. Viimeisin lasku jolloin tuli myös ilmoitus että tämän kuun lasku siirtyy seuraavalle teknisten ongelmien vuoksi.
      Nyt siis helmikuu eli neljä kuukautta mennyt eikä näy laskun laskua.

      • Selvittelin hieman asiaa ja löysin myös tiedotteen, josta mainitsit.
        Jos nyt viikon sisällä ei tule laskua niin olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme (0200 17000 (mpm/pvm),arkisin klo 8–17). Tässä kuussa on lähdössä ne viimeisimmät laskut, joissa näitä teknisiä ongelmia on ollut.

        Kun lasku tulee niin eräpäivässä on automaattisesti huomioitu tavallista pidempi maksuaika. Eli voit maksaa sen joko heti tai pienemmissä erissä eräpäivään mennessä. Voit myös halutessasi pyytää eräpäivän siirtoa tuostakin edemmäs, jos tilanne niin vaatii.
        Olen myös pahoillani tämän aiheuttamasta ylimääräisestä vaivasta.

        Lauren@SoneraPartio


    • tiedonhaluinen

      Mitä maksaa jos lopettaa määräaikaisen sopimuksen ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe