Kysymys laskutuksesta

Miettii vaihtoa

Viimeisin lasku tullut 11.10.2012, soitin Soneralle jossa katsottiin vain samat tiedot kuin minä näen Soneran sivuilta tiedoistani. Käskettiin vain odottelemaan ja sanoivat että kyllä se lasku sieltä joskus tulee. (Pitäisi tulla kuukausittain ei kerran puolessa vuodessa)

Eli 4kk ollut nyt ilamn laskun laskua, eikä itse voi asialle mitään. Ei vain huvittaisi maksaa kerralla jotain yllätys suurta satojen eurojen laskua.

Onko muilla ollut lähiaikoina ongelmia laskutuksessa?

Ja laskuja en ole sähköpostiini saanut vaikka olen tarkastanut osoitteen moneen kertaan. Ainoa paikka josta näen laskut on omat sivut Soneran kautta.

4

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro,
      hmmmm.... näkemättä liittymän laskutustietoja en osaa sanoa tarkemmin, mistä nyt on kyse. Onko kyse matkapuhelin, maksutv vai laajakaista laskusta? Onko siis aikaisemmin kyseisestä liittymästä tullut kerran kuussa lasku? Mitä aikaväliä tuo 11.10. tullut lasku laskuttaa?

Lauren@SoneraPartio

• Miettii vaihtoa

Laajakaista/kotitv maksusta kyse. Ennen on tullut kuukausittain 11.10-2012 eli laskun maksu siis kerran kuukaudessa. Viimeisin lasku jolloin tuli myös ilmoitus että tämän kuun lasku siirtyy seuraavalle teknisten ongelmien vuoksi.
      Nyt siis helmikuu eli neljä kuukautta mennyt eikä näy laskun laskua.

• Selvittelin hieman asiaa ja löysin myös tiedotteen, josta mainitsit.
        Jos nyt viikon sisällä ei tule laskua niin olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme (0200 17000 (mpm/pvm),arkisin klo 8–17). Tässä kuussa on lähdössä ne viimeisimmät laskut, joissa näitä teknisiä ongelmia on ollut.

Kun lasku tulee niin eräpäivässä on automaattisesti huomioitu tavallista pidempi maksuaika. Eli voit maksaa sen joko heti tai pienemmissä erissä eräpäivään mennessä. Voit myös halutessasi pyytää eräpäivän siirtoa tuostakin edemmäs, jos tilanne niin vaatii.
        Olen myös pahoillani tämän aiheuttamasta ylimääräisestä vaivasta.

Lauren@SoneraPartio

• tiedonhaluinen

Mitä maksaa jos lopettaa määräaikaisen sopimuksen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      113
      6587
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      369
      6009
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      41
      4428
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3735
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3617
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2816
    7. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      20
      2310
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      25
      2262
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1836
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    Aihe