No jo on. laite maksoi 4 vuotta sitten yli 500 (lisä maastokartoilla.)
harvoin käytössä ollut laite ja nyt kun haluaa käyttää kartta on vanha 2010.
Garminin sivuilta päivitys maksaa 49 €!
Että se siitä.
Seuraavan kerran ostan liatten jossa ikuiset päivitykset.
Onko olemassa kikkaa jolla nuo päivitykset saa ilmaiseksi?
Garmin 550 karttapäivitys
5
365
Vastaukset
- liatten?
Jos on varaa ostaa ylihintainen? navigaattori, niin pitäisi olla varaa ostaa 49e päivitys
- ajelevaansillä
Ei tarvi päivittää, itse käytän GT paperikarttaa joka on painettu 2003, ja hyvin pärjää sillä. Ja maasto ei muutu senkäänvertaa.
Jos ajattelit päivittää pelkät maastokartat niin ne saa ilmaiseksi täältä: http://kartat.hylly.org/
- Garmin-12
Ja jos tarvitset ihan maantiekarttoja, niin niitäkin saa ilmaiseksi OSM karttojen myötä. Esim. Suomen kattava erinomainen fillaripainotteinen kartta löytyy OSM:nä ja liki joka puolen maailmasta sitten autopainotteista!
Ps. nuo OSM kartat ovat jopa välistä parempia kuin Garminin (Navteqin) Citynavigator ym. kaupalliset kartat.- Kartanpiirtäjä meill
Tuosta viestistä puuttui osm-kartan latauslinkki. www.polkupyoraily.net/osm . Kartta osaa reitittää ja päivittyy monta kertaa kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498