Hammashoito Filippiineillä

CDO rules

Eli yhdistetty loma ja hammashuolto Cebussa,..kuullostaa varmaan järjettömältä mutta,....kalustoni kaipaili 2 uutta kruunua ruuvikiinnitteineen ja muine tilpehööreineen. Suomessa hammaslääkärini antoi varovaisen arvion 2000 € ja remontti valmis,mutta loma läheni ja ajattelin teettää hampaat Cebussa. Ayala centeristä löytyi klinikka joka todellakin yllätti mut tasollaan ja laitteillaan. Kaikki uusinta uutta röntgeneineen ja hammaslääkärini oli,.. jos nyt rehellisesti sanon ihastuttava ja ammattiylpeä. 4 kpl noin 1.5 tunnin visiittejä, ja sain uutta purukalustoa suuhuni 75% edullisemmin kuin Suomessa. Koko lasku hammashoitoineen ja laboratorio töineen oli 28000 pesoa joka on hieman päälle 500 €. Suomessa proteettiset hammashoidot eivät ole KELA-korvattavia joten matka oli jokseenkin kannattava, 2000€ korjasin siis hampaat,.maksoin lennot ja hotellin 2 viikoksi. Ja jäipi vielä muutama satku taskurahaa:)

Suosittelen:)

7

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x1

      pitänee ottaa harkintaan ittlelläkin samaa. Myös ittlellä pari keraamista kruunua pitäs ehkä laittaa ja yhden hammasimplantinkin jos oikein innostuu... Kuinka nopeasti homma hoitui sen jälkeen kun eka kerran kävit klinikalla ?

    • CDO rules

      Ensimmäisen käyntini jälkeen hammaslääkärini kertoi kruununtekoon menevän aikaa 5 työpäivää mutta muottienteon jälkeen sanoi asiaa voivan kiirehtiä 3 työpäivään. No,.minulla 2 viikon loma joten en kiirehtinyt suotta ja halusin pitää klinikkavisiitit kohtuu lyhyinä.

      Palvelu oli aivan eriluokkaa kuin Suomessa,.klinikka varmaankin miljoonakaupungin paras joten edullisempiakin löytynee. Rahapussin mukaan:)

    • Filippiinien kävijä

      Kävimme tulevan vaimon kanssa myös klinikalla. Kerrassaan tasokas paikka kyllä! Uusimmat pelit ja rensselit. Myös ISO -laatusertifikaattia ovat hommaamassa. Palvelu jopa parempaa kuin suomessa, mutta hinnat siihen nähden hyvin kohtuulliset.

      http://www.greenappledentalcebu.com/

      Edellinen asiakas oli muuten Arabiemiraateista ja seuraava Norjasta. Kertonee jotain palvelun laadusta. :)

    • CDO rules

      Taisi olla 2 visitti mulla silloin Tammikuun loppupuolella,.mua operoitiin ja viereisestä loossista kuulin tuttua kieltä, pieni Suomalaistyttö isän kera paikkausoperaatiossa:)

    • markon96

      Kuulosta hyvältä, mutta en minä Filippiineille asti lähtisi kun vastaava palvelu löytyy myös Unkarista. Suomea puhuva henkilö oli hoidon aikana mukana ja
      kaikki asiat selvitettiin hyvin ja sain implantit puolet halvemmalla kun Suomessa
      Klinikalla oli käynyt muutamia muitakin suomalaisia mutta pääosa asiakkaista oli englannista ja norjasta. Niillä on myös suomen-edustaja Etelä-Suomessa joka hoitaa kaikki matkan liityvät asiat ja klinikalla on jo ISO-laatusertifikaatti. Klinikan nimi on Oxygen Medical ja niillä on myös suomenkielinen sivusto oxygenmedical.fi
      Kannattaa ehdottomasti kokeilla!

    • buda vs. boracay

      Miten matka Unkariin ja Filippiineille liittyvät toisiinsa,..maat ovat kuin yö ja päivä!

    • Anonyymi

      paljo kello?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe