Saitte mitä tilasitte !!
Sivusta näyttää että lyötyjä lyödään entistä lujempaa, nyt helluntailaisen psykopaatin voimin.
Varsinkaan Devoitin ja ww osa ei ole helppo...
miksi hoitokokouslaiset valitsitte melperin puhemieksenne?
20
107
Vastaukset
Ensinnäkään kukaan ei ole melperiä valinnut puhemiehekseen ja toisekseen, on hyvin kuvaava ylimielinen vl-asenne sanoa "hoitokokouslaiset".
Tiesin alkaessani puolustamaan vanhoillislestadiolaisia, että saan hellari psykopaatin vihat niskaani. Olen elävässä elämässä saanut myös monen muun psykopaatin vihat päälleni, unohtamatta vl-psykopaatteja. Mutta so what, karavaani kulkee ja koirat haukkuu.- ex-hellari
Anteeksi, mitä nimeä halusit minun käyttävän?
Käytänkö jotain muuta jatkossa, kerro joku lyhyehkö nimi mitä käytän. Tuo olikin liian pitkä sana ja kuten sanoit, mielestäsi ylimielinen. ex-hellari kirjoitti:
Anteeksi, mitä nimeä halusit minun käyttävän?
Käytänkö jotain muuta jatkossa, kerro joku lyhyehkö nimi mitä käytän. Tuo olikin liian pitkä sana ja kuten sanoit, mielestäsi ylimielinen.No et kuitenkaan käyttänyt nimeä hoitokokoustollot, mitä sitäkin näkee. Hyvä kysymys mikä niille nimeksi, jotka kokevat tulleensa kaltoinkohdelluksi vl-liikkeen taholta.
- ent. vl.
Mistä sinä päättelet, että me olisimme hänet valinneet? Minäkin olen niitä "hoitokokouslaisia" enkä tiedä mitään sellaista kokousta pidetyn, jossa olisi Melperiä valittu jonkinlaiseksi asiamieheksi. Hän on ihan itse itsensä sellaiseksi ylentänyt. syistä emme ole tietoisia, siis siitä, miksi hän vihaa vl-ihmisiä niin kovasti kuin näkyy. Mielenterveysongelma on yksi syy.
Olen melko varma että melperi vihaa yleensäkin ihmisiä, en haluaisi häntä naapurikseni. Vanhoillislestadiolaiset ovat hänelle sopivan puolustuskyvytön kohde. Tuollaiset melperit kulkevat koko ajan tuntosarvet pitkällä etsien itselleen sopivan puolustuskyvyttömiä kiusattavia.
Devoit kirjoitti:
Olen melko varma että melperi vihaa yleensäkin ihmisiä, en haluaisi häntä naapurikseni. Vanhoillislestadiolaiset ovat hänelle sopivan puolustuskyvytön kohde. Tuollaiset melperit kulkevat koko ajan tuntosarvet pitkällä etsien itselleen sopivan puolustuskyvyttömiä kiusattavia.
Epäilen vahvasti että alottaja olisi ex-hellari, pikemminkin nykyinen vl..
- ex-hellari
Minä vain päättelin niin, koska melperi on suoraselkäisenä narsistina vainonnut vl-ihmisiä 10 vuotta ja kaikki muut puskista tukivat häntä. Muutos tapahtui syksyllä, kun ww joutui vastaavan ryöpyn alle. Tosin olen aistinut, että Devoit ei ole melperin tyyliä koskaan hyväksynyt.
Kyllä minusta tuo kertoo, että epävirallinen "puhemies" melperi on ollut. Ei tietenkään valittuna, mutta kuin tilattuna. Vahingossa ja hyväksyttynä:) - ex-hellari
Devoit kirjoitti:
Epäilen vahvasti että alottaja olisi ex-hellari, pikemminkin nykyinen vl..
kyllä minä olen ex-hellari. Olen ollut Niilon kokouksissa 70 luvulla. Monet teltat pystyttänyt. Vapaakirkossa myöhemmin. Laulanut ja soittanut siellä... Nyt olen vapaa matkustaja. En koskaan vl.
Tunnen paljon vl ja exvl ihmisiä. Enemmän kuin helluntailaisia. Ymmärrän senkin että myös sinulla on taipumus pitää tiettyä sanamuotoa käyttäviä vihamiehinäsi. Tässä tapauksessa minua vl ihmisenä. Ymmärrän sinua, että hoitokokouslainen sana loukkaa. Minä en sitä tee, enkä epäile sinun olevan esim
jehovalainen. Ajattelen sinun olevan se minkä olet kertonut. ex-hellari kirjoitti:
Minä vain päättelin niin, koska melperi on suoraselkäisenä narsistina vainonnut vl-ihmisiä 10 vuotta ja kaikki muut puskista tukivat häntä. Muutos tapahtui syksyllä, kun ww joutui vastaavan ryöpyn alle. Tosin olen aistinut, että Devoit ei ole melperin tyyliä koskaan hyväksynyt.
Kyllä minusta tuo kertoo, että epävirallinen "puhemies" melperi on ollut. Ei tietenkään valittuna, mutta kuin tilattuna. Vahingossa ja hyväksyttynä:)Oikein olet aistinut, että en tuollaista narsistista tyyliä ole koskaan hyväksynyt, vaikkakin vaikenemisella annoinkin passiivisen tukeni. Yritin perätä sivistyneisyyttä ja sitä ettei pilkattaisi ketään, varsinkaan äitejä. Puskakommenttien takana on 99 prosenttisesti ollut melperi itse.
Huomaatko kuinka samankaltaisesta asiasta on kysymys siitä kun melperi tuli kuin vahingossa kellokkaaksi, verraten siihen kuinka H.Saari kaappasi vallan vl-liikkeessä?
Tunnen ihmisiä, jotka uskovat melperistä vieläkin pelkkää hyvää, siis entisiä vl-ihmisiä, ajatelkaat... He eivät usko että melperi olsi niiden rämemajavien ja v-vittujen, ynnä muiden puskatörkeyksien takana.
Ei melperiä kukaan valinnut ja tuskin muutamaa hullua lukuun ottamatta häntä kannattanutkaan. Kellään ei vain ollut moraalista rohkeutta sanoa psykopaatille kaapin paikkaa. Kysymys on juuri sma kuin koulukiusaamisessa.ex-hellari kirjoitti:
kyllä minä olen ex-hellari. Olen ollut Niilon kokouksissa 70 luvulla. Monet teltat pystyttänyt. Vapaakirkossa myöhemmin. Laulanut ja soittanut siellä... Nyt olen vapaa matkustaja. En koskaan vl.
Tunnen paljon vl ja exvl ihmisiä. Enemmän kuin helluntailaisia. Ymmärrän senkin että myös sinulla on taipumus pitää tiettyä sanamuotoa käyttäviä vihamiehinäsi. Tässä tapauksessa minua vl ihmisenä. Ymmärrän sinua, että hoitokokouslainen sana loukkaa. Minä en sitä tee, enkä epäile sinun olevan esim
jehovalainen. Ajattelen sinun olevan se minkä olet kertonut.****Ymmärrän senkin että myös sinulla on taipumus pitää tiettyä sanamuotoa käyttäviä vihamiehinäsi. Tässä tapauksessa minua vl ihmisenä. Ymmärrän sinua, että hoitokokouslainen sana loukkaa. Minä en sitä tee, enkä epäile sinun olevan esim
jehovalainen. Ajattelen sinun olevan se minkä olet kertonut. ****
Juuri näin, muuten kuin että en pidä vl-ihmisiä vihollisinani, vaikka kritisoinkin oppia. Sanottaisiinko että rakkaat viholliseni :)- ex-hellari
Devoit kirjoitti:
Oikein olet aistinut, että en tuollaista narsistista tyyliä ole koskaan hyväksynyt, vaikkakin vaikenemisella annoinkin passiivisen tukeni. Yritin perätä sivistyneisyyttä ja sitä ettei pilkattaisi ketään, varsinkaan äitejä. Puskakommenttien takana on 99 prosenttisesti ollut melperi itse.
Huomaatko kuinka samankaltaisesta asiasta on kysymys siitä kun melperi tuli kuin vahingossa kellokkaaksi, verraten siihen kuinka H.Saari kaappasi vallan vl-liikkeessä?
Tunnen ihmisiä, jotka uskovat melperistä vieläkin pelkkää hyvää, siis entisiä vl-ihmisiä, ajatelkaat... He eivät usko että melperi olsi niiden rämemajavien ja v-vittujen, ynnä muiden puskatörkeyksien takana.
Ei melperiä kukaan valinnut ja tuskin muutamaa hullua lukuun ottamatta häntä kannattanutkaan. Kellään ei vain ollut moraalista rohkeutta sanoa psykopaatille kaapin paikkaa. Kysymys on juuri sma kuin koulukiusaamisessa.Tunnustan, että en ole perehtynyt Heikki Saareen ja huolimatta siitä, että tunnen lapsuudenkotini seuduilta todella paljon entisiä ja nykyisiä lestoja, niin hoitokokouksiin törmäsin ensi kerran tällä foorumilla.
Varmaan Karpon ohjelmalla ja erilaisilla lehtijutuilla olen jotain infoa saanut aiemminkin, mutta kaikki meni toisesta korvasta ulos.
Minulla on huonoja muistoja helluntailaisuudesta, mutta siitä huolimatta minun paras ja edelleenkin ainoa sydänystäväni on helluntaitaustainen ihminen. Nykyään hän kuuluu vapaakirkkoon. - Onko näin?
Devoit kirjoitti:
****Ymmärrän senkin että myös sinulla on taipumus pitää tiettyä sanamuotoa käyttäviä vihamiehinäsi. Tässä tapauksessa minua vl ihmisenä. Ymmärrän sinua, että hoitokokouslainen sana loukkaa. Minä en sitä tee, enkä epäile sinun olevan esim
jehovalainen. Ajattelen sinun olevan se minkä olet kertonut. ****
Juuri näin, muuten kuin että en pidä vl-ihmisiä vihollisinani, vaikka kritisoinkin oppia. Sanottaisiinko että rakkaat viholliseni :)"Ajattelen sinun olevan se minkä olet kertonut."
Muistaakseni olet kertonut olleesi lapsena vl, H Saaren saatanalle heittämä.
Kuuluneesi kirkkoon, eronneesi kirkosta.
Kuuluneesi Sunilaisiin, eronneesi Sunilaisista.
Tällä hetkellä näytät taas olevan vl:n päin kallellaan? Onko näin? kirjoitti:
"Ajattelen sinun olevan se minkä olet kertonut."
Muistaakseni olet kertonut olleesi lapsena vl, H Saaren saatanalle heittämä.
Kuuluneesi kirkkoon, eronneesi kirkosta.
Kuuluneesi Sunilaisiin, eronneesi Sunilaisista.
Tällä hetkellä näytät taas olevan vl:n päin kallellaan?Kysypä Teuvo Sunilta että olenko hänen mielestään ollut sunilainen? Sinänsä hauska lahkon ilmaisu kun, sunilaiseksi Teuvo ei itsensä lisäksi ole hyväksynyt muita. Tutustuin Teuvoon kun hän kritisoi vl-oppia, mutta vuosien myötä näin hänen riivaajahenkioppinsa vielä paaljon hullummaksi kuin vl-oppi.
Teuvon mukaan koko Jeesuksen jälkeisenä aikana muut eivät ole olleet kelvollisia Jumalalle kuin hän itse.
Minä en ole sen enempää vanhoillislestadiolaisuuteen päin kallellaan kuin ennenkään, mutta en tykkää kun yksi psykopaatti jatkuvasti herjaa heitä.- Diagnoosi
Devoit kirjoitti:
Kysypä Teuvo Sunilta että olenko hänen mielestään ollut sunilainen? Sinänsä hauska lahkon ilmaisu kun, sunilaiseksi Teuvo ei itsensä lisäksi ole hyväksynyt muita. Tutustuin Teuvoon kun hän kritisoi vl-oppia, mutta vuosien myötä näin hänen riivaajahenkioppinsa vielä paaljon hullummaksi kuin vl-oppi.
Teuvon mukaan koko Jeesuksen jälkeisenä aikana muut eivät ole olleet kelvollisia Jumalalle kuin hän itse.
Minä en ole sen enempää vanhoillislestadiolaisuuteen päin kallellaan kuin ennenkään, mutta en tykkää kun yksi psykopaatti jatkuvasti herjaa heitä.Sinulla taitaa olla henkisiä vaikeuksia itsesi kanssa.
Sen verran olen seurannut kommenttejasi tällä palstalla. - Onko näin?
Devoit kirjoitti:
Kysypä Teuvo Sunilta että olenko hänen mielestään ollut sunilainen? Sinänsä hauska lahkon ilmaisu kun, sunilaiseksi Teuvo ei itsensä lisäksi ole hyväksynyt muita. Tutustuin Teuvoon kun hän kritisoi vl-oppia, mutta vuosien myötä näin hänen riivaajahenkioppinsa vielä paaljon hullummaksi kuin vl-oppi.
Minä en ole sen enempää vanhoillislestadiolaisuuteen päin kallellaan kuin ennenkään, mutta en tykkää kun yksi psykopaatti jatkuvasti herjaa heitä.Tuo nimimerkki "Diagnoosi" en ollut minä.
- voi taivas.
Diagnoosi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla henkisiä vaikeuksia itsesi kanssa.
Sen verran olen seurannut kommenttejasi tällä palstalla.Paraskin arvioitsija :)
Jakomielitautinen upotuskastaja.
Muistapa mitä Klimenko sanoi lähdettyään hellareista "Suurimmat roistot löytyvät uskovaisista"
- Kokemusta on
Kyllä niin vois sanoa moni "lestoistakin" eronnut.
- yks1
Kokemusta on kirjoitti:
Kyllä niin vois sanoa moni "lestoistakin" eronnut.
Voisi , muta hehän eivät oe ukkovaisia. Wictor tarkoiti ainoita oikeita , eli heluntailisia. Muta , eipä Hänkän pysytyny pisitämän paikka , eikä antamaan vastusta kymysyksini myöemmin.
Siunusta
Kes - reps :D
yks1 kirjoitti:
Voisi , muta hehän eivät oe ukkovaisia. Wictor tarkoiti ainoita oikeita , eli heluntailisia. Muta , eipä Hänkän pysytyny pisitämän paikka , eikä antamaan vastusta kymysyksini myöemmin.
Siunusta
KesHauska :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368014
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455670- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564182- 893754
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727