Olemme puolisoni kanssa lähdössä Aurinkomatkojen matkalle. Tuleeko meille lentokoneesta vierekkäiset paikat vai voiko olla että ollaankin eri puolilla konetta? Lentopelkoisena haluan ehdottomasti vierekkäiset paikat...
Valmismatka ja paikat lentokoneessa?
4
437
Vastaukset
- 3+13
Yleensä samalla kerralla varatuissa matkoissa on vierekkäiset paikat.
Voit kyllä soittaa Aurinkomatkoille ja kysyä tilannetta tai varata lisämaksusta
vierekkäiset paikat. Toisaalta jos menette kentälle hyvissä ajoin ja teette
lähtöselvityksen heti tai teette lähtöselvityken netissä niin koneessa on paremmin tilaa vierekkäisille paikoille. - rgutjyty
Erittäin epätodenäköistä ettei paikat olisi vierekkäin.
En vielä kertaakaan ole kokenut tai edes kuullut että jos pakettimatkalla on etteikö sama perhe olisi aina vierekkäisillä paikoilla - 3+13
Minä olen kokenut että paikat eivät ole vierekkäin, kerran mentiin aika myöhään lentoasemalle ja tsekkauksessa ei enää saatu viereisiä paikkoja vaikka oli sama sukunimi ja sama osoite.
Toisen kerran soittamalla tehty kahdelle hengelle jotka asuivat eri paikoissa sekä eri sukunimellä niin varmistin että onko paikat vierekkäin ja eivät olleet. Yleensähän ne ovat vierekkäin mutta eivät välttämättä jos kone on täysi eikä ennakkoon varattuja istuinpaikkoja ole.
Molemmilla kerroilla kyse aurinkomatkojen valmismatkoista. - helppoa
paikat voi aina varata ja lomalennoilla 30 pv ennen lähjtöä onnistuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277