Elikkäs mulla on TP-LINK 3G routter/reititin. Se ei päästä mua nyt enää nettiin kun yritin laittaa salasanan verkolle. Voisko joku auttaa mua kuinka saisin sen toimimaan. kun laitan puhelimella wifin se löytää sen mutta se ei mene nettiin. sama ongelma on koneella ei se menevain nettiin. Apua tarvitaan.
Reitittimen merkki :Tp-link
Malli numero :TL-MR3220/TL-MR3420
Tietokone: Acer aspire m3800
Käyttöjärjestelmä:windows 7
Toivottavasti autatte ja saisitte noilla tiedoilla selville , että mikä on vikana.
AUTTAKAA MIESTÄ MÄESSÄ !!!
JonskuC
1
111
Vastaukset
- 1114
Resetoi reititin ja laita salasana piuhan kanssa. Hae sitten läppärillä langattomia verkkoja ja klikkaa yhdistä. Nyt pitäisi kysyä laittamaasi salasanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472