sopiiko yhteen? täydentävätkö toinen toisiansa?
rapu(n)+härkä(m)?
4
900
Vastaukset
- mieti
tutki ensin ennenkuin ryhdyt mihinkään vakavempaan:
-herran kaveripiiri ja heidän elämäntapansa, se kertoo herran luonteenlaadusta enemmän kuin sanat
-elämäntavat, onko siisti, onko huolellinen, onko raitis jne... täsmääkö omiesi kanssa
-menneisyys, tähän mieheen taitaa sopia sanonta historia toistaa itseään...jääräpäinen kun on...
-kaikki härkäherrat eivät ole huomioonottavia ja luottamuksenarvoisia,voivat olla hyvinkin häikäilemättömiä ja valehdella surutta ilman minkäänlaisia omantunnontuskia
-onko oireita väkivaltaisista piirteistä tai menneisyydessä jotain vastaavaa - luna_83
Moikka. Olin pari vuotta sitten yhdessä yhen härkä pojan kanssa ja se oli elämäni parasta ja hirveintä aikaa..ei toki samalla kertaa, vaan aluksi kaikki oli ihanaa ja elämä oli kuin ruusuilla tanssimista. Muutimme yhteen ja luulin todella että mä menisin hänen kanssaan naimisiin. Toisin kuitenkin kävi. Kaikki romahti käsiin. Tottakai me molemmat oltiin nuoria ja silleen mutta.. Nykyään hän ei halua nähdä eikä puhua kanssani ja on todella hirveä suustaan. Tuntuu siltä että hän yhä olisi elämäni mies mutta hän on liian suuttunut ja surullinen halutakseen olla missään tekemisissä kanssani. Joten, neuvoni sulle on; tajua mitä sulla on, äläkä anna periksi vaikka tulee vaikeita aikoja. Härkämies ei anna helposti anteeksi ja on todella pitkävihainen...ainaki mun exä.. Onnea teille, toivottavasti teillä sujuu paremmin ku meillä =).
Luna - Rapu -77
Omalla kohdalla sopii yhteen. Itse olen ollut härän kanssa yhdessä yli 10 -vuotta. Täydennämme toisiamme. Olemme myös oppineet, mistä toinen pitää ja mitä inhoaa. Myös isovanhempani olivat rapu(n) ja härkä(m). He myös täydensivät toisiaan.
- Härkänainen
Kokemuksesta tiedän että käy hyvin yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112732Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän181728Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2691612Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?881048RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022