koska minulla oli mahdollisuus hyvään mieheen. Mies rakasti minua, minä en ollut varma ja en ollut täysillä mukana. Jatkoin elämääni, mies löysi toisen. Kuitenkin nyt päälle vuoden jälkeen nähtiin. Mies sanoi ikävöivänsä minua edelleen. En kuitenkaan uskaltanut kertoa tunteistani, en halua rikkoa hänen suhdettaan. Tuskin hän minua takaisin ottaisikaan, pelkäisi varmaan että lopulta jätän taas ja hän jää tyhjin käsin..
Olen katkera..
3
518
Vastaukset
- Onneni oli
Rakastuin oikeasti vanhempana miehenä ollessa. Tunne oli sellainen jota ei ikinä ole aimmin ollut. Nyt kuitenkin hän jätti minut viestillä pienellä ja olen onneton. Omasta mielestä olen kunnollinen ei alkoholia, ei tupakkia, urheilullinen, työssä käyvä ja tuntellinen.
Sydän nyt särkynyt on
Sirpaleina tuhansina
Ympäri maailmaa
Nyt kuitenkin tiedän sen että naisille täytyy olla huono mies niin silloin niitä rakastetaan ja hoivataan.
Rakkauttani ei kukaan saa enää koskaan. - jj19
niinkkö
- sdvgsbg
Olette sentään jollekin kelvanneet tai kuulleet itseenne kohdistuvia rakkaudentunnustuksia. Kellekään en ole koskaan kelvannut, kukaan ei ole minulle mitään koskaan sanonut, ei edes "tykkään susta" ja sitten tulee tällasia kivoja muistutuksia asiasta kuten sisaruksen häät. Joo, sinne pitäs muka mennä veitsi haavassa valmiina pyöriteltäväksi ja masentumaan kun KAIKKI muut tulee jonkun seukkukumppaninsa kanssa. Enpä taida. Katkera ja pilalle mennyt erakko kun olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043