Siis MIITTI Kuopiossa lauantaina 9.10. klo 18.00 alkaen.
Alustavana aloitus paikkana keskustassa sijaitseva Melly´s pub. http://www.kuopionkeskustahotelli.fi/ Tässä siihen linkki. Samaisesta osoitteesta löytyy majoitusta tarvitseville. Hotelli majoituksessa tämä halvin.
Toinen aloitus paikka vaihtoehto on rauhalahti (6km keskustasta) http://www.rauhalahti.com/index.asp Siinä majoitus tulee halvemmaksi.
Erillistä ohjelmaa EI ole luvassa joten omalla kustannuksella tässä ollaan sitten liikenteessä.
Kysymyksiä voipi laittaa tähän: [email protected] ja lisään infoa kun tarpeen tulee.
Bussi hesasta tulee lauantaina johon vielä 13 paikkaa. Bussi ajaa reitin Hki-Riihimäki-Lahti-Jyväskylä-Kuopio. Hinta 15€ Hki-Kuopio-Hki. Kyydistä voi sopia muumimamma67 kanssa. Sitovat ilmoittautumiset 15.9. mennessä WAGNERILLE (majoituksen suhteen) yllä olevaan meiliin.
Kuopion miitti 9.10.
2
737
Vastaukset
- ekakertaa
Hei!
Mikä on miitti? Tiedän, että siellä tapaavat sättiläiset, mutta mitä siellä tehdään. Onko se pelkkää ryyppäämistä? Vai voiko siellä todella tutustua toisiin ja vaihtaa kuulumisia? Mulla on tosi pitkä matka ja mietin että kannattaako tulla? Onko mitään yhteistä kokoontumista, siis jossa jutellaan ryhmänä vai kuinka tää toimii?
40 - WAGNERI
Kuten kutsusta näit, että kokoonnutaan kaikki samaan paikkaan. Yleensä iltaa vietetään, mutta toki löytyy muitakin jotka eivät ota mitään alkopitoista. Tarkoitus näillä miiteillä olisi että tavataan myös ihmisiä livenä ja jos uusia ystäviä saisi myös olisi ainakin minusta mukavaa. Mitään erillistä ohjelmaa ei ole tarkoitus järjestää, eli vapaa muotoinen tapaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984