Sonera tiedoitti FB-sivulla
""
Windows Phone 7.8 -päivitys on alkanut! Päivitys koskee Lumia 610-, 710-, 800- ja 900-malleja ja se tulee käyttäjille vaiheittain helmikuun aikana. Puhelimesi ilmoittaa, kun päivitys on saatavilla. Lue asennusohjeet sivultamme:
""
Eli asian osaavankin kannattaa nyt etsiä jäitä pöksyyn pakastimesta, ja malttaa pari päivää.
Sama varmaa on Saunalahdella ja DNA:llakin.
Hätähousuille tiedoksi Lumian 7,8 päivityksestä.
10
306
Vastaukset
- lumiukko1
Omass DNA:n Lumiassa Zune ilmoittaa, että 7.10 on ihan ajantasalla. Hohhoijaa.
- Sama thäällä
Sama täällä, uudemmat versionumerot tarkoittaa vanhempaa, tänään opin senkin.
7.10 on vanhempi kuin 7.8, onkohan seuraava päivitys 1.0. - matematiikka hoi
Sama thäällä kirjoitti:
Sama täällä, uudemmat versionumerot tarkoittaa vanhempaa, tänään opin senkin.
7.10 on vanhempi kuin 7.8, onkohan seuraava päivitys 1.0.No miltä nyt näyttäis? 7.10 -> 7.80
- Hoipahoi tosiaan
matematiikka hoi kirjoitti:
No miltä nyt näyttäis? 7.10 -> 7.80
Eikö mielestäsi 7.10 ole suurempi luku kuin 7.8?
Katsos kun nokioissa on monella 7.10 tällähetkellä ja uusi on 7.8. versio. - Uhh...
Hoipahoi tosiaan kirjoitti:
Eikö mielestäsi 7.10 ole suurempi luku kuin 7.8?
Katsos kun nokioissa on monella 7.10 tällähetkellä ja uusi on 7.8. versio.Tätä ne peruskoulun uudistukset tekee. :O
- Lumikinystis
Uhh... kirjoitti:
Tätä ne peruskoulun uudistukset tekee. :O
Niin, ei ole kuulunut vieläkään Soneran verkossa olevaan Lumia 800:n päivitystä. Eli menneekö ensi kuun puolelle. Onko muita päivityksen vartoojia?
- lumiasulattelen
Lumikinystis kirjoitti:
Niin, ei ole kuulunut vieläkään Soneran verkossa olevaan Lumia 800:n päivitystä. Eli menneekö ensi kuun puolelle. Onko muita päivityksen vartoojia?
Ei ole kuulunut päivitystä myöskään Saunalahden tai Elisan liittymiin ja Lumia-puhelimiin (perheessä useampia malleja).
Kaikkein eniten letuttaa, etteivät operaattorit tiedota asiasta, aikataulut ihan kadoksissa. Eikä kiinnosta kikkailla verkkoa katkomalla. - Uuh, ehanaa
Uhh... kirjoitti:
Tätä ne peruskoulun uudistukset tekee. :O
Toki numerointi on oikein jos päivitys on oikeasti 7.80, olen kyllä vain nähnyt puhuttavan 7.8 versiosta.
- 4+13
Uuh, ehanaa kirjoitti:
Toki numerointi on oikein jos päivitys on oikeasti 7.80, olen kyllä vain nähnyt puhuttavan 7.8 versiosta.
Tuossa numeroinnissa taidetaan puhua kahdesta eri asiasta.Ainakin minun
Lumia 900:ssa on "Käyttöjärjestelmäversio 7.10.8858.136,eli alussa tuo 7.10,
mutta sitten on "Ohjelmisto:Windows Phone 7.8". Tuo sama 7.10 näkyy Zunessa
päivitystä tarkistaessa. - Uuh aah
Uuh, ehanaa kirjoitti:
Kokeilepa näpyttää laskimeen:
7.10 0.7 =
Mitä tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760