Yli puolet Suomalaisista hyväksyy salakaadon.

kliininen tutkimus.

16

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvältä näytä

En hyväksy. Jos yli puolet hyväksyy. Minä en. Onkohan tässä virhemarginaali suuntaan ja toiseen, kuten vaalikyselyissä. Suhtaudun epäilevästi koko kyselyyn. Täytyy olla huolissaan,jos tulos on tämä.

• lopputulos.

Hyväksytkö suurpetojen salakaadot?
        56% kyllä
        44% ei
        Ääniä 23530

• Jo olisi aika

Toivottavasti ne kaksi jäljelle jäänyttä jolkottelee jo autuaammilla metsästysmailla kavereittensa seurana.

• OHO!

PERHON SUSI VAASASSA.

Vaasan rautatieasemalla liikkui yöllä ennen kello kahta iso susi. Susi tallentui VR:n valvontakameraan. VR:n konduktöörin mukaan susi jatkoi matkaansa Korkeallemäelle päin.

Toinen havainto sudesta tehtiin yöllä kello kolmen jälkeen. Eläin liikkui silloin Strömberg Parkin erään portin läheisyydessä.

Riistapäällikkö Stefan Pellaksen mukaan kuvassa on nuori urossusi.

http://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/riistapaallikko-vahvistaa-kuvassa-on-urossusi-katso-kuvat-1.1336204

• Liian kesyjä ovat?

Olikohan matkustamassa etelän suurkaupunkeihin tapettavaks,vai idän pikajunaan ja erämaihin?

• höpö höpö

Korvien asennosta päätellen kysymyksessä on saksanpaimenkoira.

• hehheh

Eli yli puolet Iltasanomien lukijoista (=vajakit) hyväksyy susien salakaadot. Nää on just niitä, jotka käy Tukiaisen keikalla ja joiden mielestä Big Brother on älykäs ohjelma...

Mahtava otos siis...

• Meteoriitti

Ottaako jo järki käteen mikä ihmisiä voi uhata, lääketokkurassa sekoilevat ihmiset, rattijuopot, liivijengit, rahamiehiä, humalaiset, lukekaa maanantain lehti, mitä viikonloppuna tapahtui, tappoja, murhia, raiskauksia, rattijuoppoja, pahoinpiteilyjä, täällä meidänkin pikkukaupungssa liikkui hiippari ikkunoitten takana, aivan pihapiirissä. Kukaan ei tullut paikallislehdestä ottaan kuvia hiipparin jalanjäljistä, kuten jos joku eläin käy pihapiirissä. Pidin äidinkielentunnilla 1963 esitelmän sudesta, näin se alkoi sen muistan. Tuskin mikään eläin on maassamme niin vihattu kuin susi jne, koskaan en ole sutta nähnyt, en karhua, ilvestä jne, ketun, hirven, kotkan ja muita .Asun noin 6000 asukkaan kaupungissa ja asumnattomat metsät noin 2km päässä talostani.

• joka pävä näkyy '
        Meteoriitti kirjoitti:

Ottaako jo järki käteen mikä ihmisiä voi uhata, lääketokkurassa sekoilevat ihmiset, rattijuopot, liivijengit, rahamiehiä, humalaiset, lukekaa maanantain lehti, mitä viikonloppuna tapahtui, tappoja, murhia, raiskauksia, rattijuoppoja, pahoinpiteilyjä, täällä meidänkin pikkukaupungssa liikkui hiippari ikkunoitten takana, aivan pihapiirissä. Kukaan ei tullut paikallislehdestä ottaan kuvia hiipparin jalanjäljistä, kuten jos joku eläin käy pihapiirissä. Pidin äidinkielentunnilla 1963 esitelmän sudesta, näin se alkoi sen muistan. Tuskin mikään eläin on maassamme niin vihattu kuin susi jne, koskaan en ole sutta nähnyt, en karhua, ilvestä jne, ketun, hirven, kotkan ja muita .Asun noin 6000 asukkaan kaupungissa ja asumnattomat metsät noin 2km päässä talostani.

Asut varmaan maan alla.

• meteoriitti
        joka pävä näkyy ' kirjoitti:

Asut varmaan maan alla.

Lähetä nyt edes yksi kuva, kamerakännykällä tai muulla, joka päivä näkyy. Vaikka keskipohjanmaalehteen, tai vähennä lääkitystäsi, silloin kuulemma näkyy.....?

• joka pävä näkyy
        meteoriitti kirjoitti:

Lähetä nyt edes yksi kuva, kamerakännykällä tai muulla, joka päivä näkyy. Vaikka keskipohjanmaalehteen, tai vähennä lääkitystäsi, silloin kuulemma näkyy.....?

En lähetä kuvia, koska luontoaktivistit voisivat tulla häiritsemään eläimiä, nytkin jolkottelee noin 50 peuran rypäs tuossa pellolla.

• henki pois
        joka pävä näkyy kirjoitti:

En lähetä kuvia, koska luontoaktivistit voisivat tulla häiritsemään eläimiä, nytkin jolkottelee noin 50 peuran rypäs tuossa pellolla.

Ota äkkiä iltahämässä aseesi ja koirasi ja käy jälleen salakaatoon. Ammu samalla riistaa ajava koirasi, niin päästään yhdestä tuholaisesta eroon.

• joka pävä näkyy
        henki pois kirjoitti:

Ota äkkiä iltahämässä aseesi ja koirasi ja käy jälleen salakaatoon. Ammu samalla riistaa ajava koirasi, niin päästään yhdestä tuholaisesta eroon.

Ei ole koiria eikä metsästyaseita, katselen vaan miten paljon ne aiheuttavat vahinkoa.

• Siitä vaan
        henki pois kirjoitti:

Millä sinäkin runkku ammut, kun jalkojesi välissä on ainut tyhjä ase.

• joka pävä näkyy
        Siitä vaan kirjoitti:

Millä sinäkin runkku ammut, kun jalkojesi välissä on ainut tyhjä ase.

Se on kyllä totta, kun on tuo vaimo niin kiimainen, minkäs voit.

Itselläsi on puntit aina täynnä,mitä joskus satut käymään tyhjäämässä wcssä miesten lehti toisessa kourassa.

• Hei vetti

Suurin vahinko tapahtui kun sinä luuseri synnytt tähän maailmaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe