Otin vuorotteluvapaan ja kirjoitan dekkaria. Nyt on näytettävä kyntensä. Olen kyvykäs kirjoittaja ja kokemusta on!
Vastaukset 9
- Novelman
Niin?
- Vuorenpeikkolainen
Niinpä. Meillä tämän palstan lukijoillakin on kokemusta henkilöistä, jotka ensin ilmoittavat olevansa kirjailijoita ja sitten vasta ryhtyvät kirjoittamaan. Sanonko nimiä? Arvaatte kyllä mitä minttuloita, helmiriittoja ja veraliinejä tarkoitan.
- Johtolanka 2014
Muutama kuukausi on takana ja hyvin menee. Vuoden päästä keväällä ilmestyy. On sen verran nimeä, että ei tarvitse kustantamoissa jonottaa.
- grgrgrg
Et sinä mitään osaa.
- Finlandia 2014
Asenne paikallaan! Hyvä! Tällaiseen ei ehkä Suomessa ole totuttu. Ensin tosiaan pitää luulla itsestään jotain, jotta voi saavuttaa sen.
- Johtolanka 2014
Kirja on kirjoitettu ja nyt korjailen. Heinäkuussa lähtee kustantajalle. Sitten vähän lomailen.
Syyskuussa kirjoitetaan kustannussopimus ja keväällä ilmestyy.
Aikataulussa ollaan! - Johtolanka 2014
Kustantajille lähetetty. Lisäksi soitin kustannuspäälliköille, että on tulossa.
H-hetki lähestyy!- malttamaton9
Onko jo mitään kuulunut?
- malttamaton9
varmaan ovat jo ottaneet ohjelmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67706Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli54689- 55660
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.37590Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583- 61572
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7566- 78486
- 33445