Otin vuorotteluvapaan ja kirjoitan dekkaria. Nyt on näytettävä kyntensä. Olen kyvykäs kirjoittaja ja kokemusta on!
PARAS DEKKARI 2014
9
447
Vastaukset
- Novelman
Niin?
- Vuorenpeikkolainen
Niinpä. Meillä tämän palstan lukijoillakin on kokemusta henkilöistä, jotka ensin ilmoittavat olevansa kirjailijoita ja sitten vasta ryhtyvät kirjoittamaan. Sanonko nimiä? Arvaatte kyllä mitä minttuloita, helmiriittoja ja veraliinejä tarkoitan.
- Johtolanka 2014
Muutama kuukausi on takana ja hyvin menee. Vuoden päästä keväällä ilmestyy. On sen verran nimeä, että ei tarvitse kustantamoissa jonottaa.
- grgrgrg
Et sinä mitään osaa.
- Finlandia 2014
Asenne paikallaan! Hyvä! Tällaiseen ei ehkä Suomessa ole totuttu. Ensin tosiaan pitää luulla itsestään jotain, jotta voi saavuttaa sen.
- Johtolanka 2014
Kirja on kirjoitettu ja nyt korjailen. Heinäkuussa lähtee kustantajalle. Sitten vähän lomailen.
Syyskuussa kirjoitetaan kustannussopimus ja keväällä ilmestyy.
Aikataulussa ollaan! - Johtolanka 2014
Kustantajille lähetetty. Lisäksi soitin kustannuspäälliköille, että on tulossa.
H-hetki lähestyy!- malttamaton9
Onko jo mitään kuulunut?
- malttamaton9
varmaan ovat jo ottaneet ohjelmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721645
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 761202
- 35976