MagnusVonLagerbom

On ollut nimimerkkini jo v.2008 asti. Minua ihmetyttää kovin että kirjoituksiani arvostellaan, käydään lukemassa niitä ja kuitenkin väitetään ettei niitä haluta lukea. Minun pitää nyt tuoda esiin sellainen seikka että taidan olla keskimääräistä älykkäämpi kun minä en käy lukemassa tosiaankaan kirjoituksia. jotka eivät minua kiinnosta saatika että alkaisin haukkumaan jonkun mielipiteitä, odottelisin oikein että tuo vainoamani henkilö kirjoittaisi jotain ja sitten kirjoittelisin kuin tuntisin henkilön ja asiansa hyvinkin. Mitä tulee selkävammaani niin antaisin kipuni ja muun selkävaivani mielelläni sille tai niille kirjoituksiani vainoaville henkilöille ja menisin töihin. jos sellainen vaan olisi mahdollista.

5

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von kylmä totuus

      Kirjoittaessaan mielipiteen mielipidepalstalle, voi varautua niin myönteisiin kuin kielteisiinkin mielipiteisiin, tämähän sinun keskimääräistä älykkäämpänä tulisi ilman asian esilletuomistakin käsittää.
      Jos vuosien varrella olet kertonut itsestäsi kaiken, kuten olet, voit olla ihan varma, että myös kaikkeen sanomaasi puututaan ja kaikki eivät tekemisistäsi pidä.
      Jos et kestä arvostelua, et ole kykenevä kannasäymiseen ihmisten kanssa livenä, etkä liioin virtuaalimaailmassa. Silloin on parempi erakoitua ja käpertyä kuoreensa ja kitistä ja tapella viranomaisten kanssa kaikessa hiljaisuudessa.
      Mahtaneeko lapsesikaan tykätä, että heistä ja heidän äideistään täällä julkisesti kirjoittelet, jos eivät sitä ikänsä puolesta nyt käsitä, niin tulevaisuudessa kyllä.

      • von Lagerbom

        Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.


      • tippadappadui
        von Lagerbom kirjoitti:

        Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.

        Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe


      • von Lagerbom
        tippadappadui kirjoitti:

        Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe

        Sinun älykkyysosamääräsi ei ainakaan ole kovin korkea kun et ymmärrä etten ole kirltänyt lukemasta juttujani. Mutta henkilö joka kertoo ettei näitä viitsi lukea, niin miksi sitten jatkuvasti tulee kirjoituksiani lukemaan. Ja tietysti kirjoiyuksiani saa kommentoida kunhan ei syyllisty kunnianloukkaukseen eli ei siis puhuta perättömiä minusta.


    • lantasaapas1

      Nimimerkkini vuodesta 2007 asti on ollut mikä milloinkin, välillä on tullut risuja, välillä ruusuja. So What!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe