MagnusVonLagerbom

On ollut nimimerkkini jo v.2008 asti. Minua ihmetyttää kovin että kirjoituksiani arvostellaan, käydään lukemassa niitä ja kuitenkin väitetään ettei niitä haluta lukea. Minun pitää nyt tuoda esiin sellainen seikka että taidan olla keskimääräistä älykkäämpi kun minä en käy lukemassa tosiaankaan kirjoituksia. jotka eivät minua kiinnosta saatika että alkaisin haukkumaan jonkun mielipiteitä, odottelisin oikein että tuo vainoamani henkilö kirjoittaisi jotain ja sitten kirjoittelisin kuin tuntisin henkilön ja asiansa hyvinkin. Mitä tulee selkävammaani niin antaisin kipuni ja muun selkävaivani mielelläni sille tai niille kirjoituksiani vainoaville henkilöille ja menisin töihin. jos sellainen vaan olisi mahdollista.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von kylmä totuus

Kirjoittaessaan mielipiteen mielipidepalstalle, voi varautua niin myönteisiin kuin kielteisiinkin mielipiteisiin, tämähän sinun keskimääräistä älykkäämpänä tulisi ilman asian esilletuomistakin käsittää.
      Jos vuosien varrella olet kertonut itsestäsi kaiken, kuten olet, voit olla ihan varma, että myös kaikkeen sanomaasi puututaan ja kaikki eivät tekemisistäsi pidä.
      Jos et kestä arvostelua, et ole kykenevä kannasäymiseen ihmisten kanssa livenä, etkä liioin virtuaalimaailmassa. Silloin on parempi erakoitua ja käpertyä kuoreensa ja kitistä ja tapella viranomaisten kanssa kaikessa hiljaisuudessa.
      Mahtaneeko lapsesikaan tykätä, että heistä ja heidän äideistään täällä julkisesti kirjoittelet, jos eivät sitä ikänsä puolesta nyt käsitä, niin tulevaisuudessa kyllä.

• von Lagerbom

Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.

• tippadappadui
        von Lagerbom kirjoitti:

Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.

Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe

• von Lagerbom
        tippadappadui kirjoitti:

Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe

Sinun älykkyysosamääräsi ei ainakaan ole kovin korkea kun et ymmärrä etten ole kirltänyt lukemasta juttujani. Mutta henkilö joka kertoo ettei näitä viitsi lukea, niin miksi sitten jatkuvasti tulee kirjoituksiani lukemaan. Ja tietysti kirjoiyuksiani saa kommentoida kunhan ei syyllisty kunnianloukkaukseen eli ei siis puhuta perättömiä minusta.

• lantasaapas1

Nimimerkkini vuodesta 2007 asti on ollut mikä milloinkin, välillä on tullut risuja, välillä ruusuja. So What!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe