MagnusVonLagerbom

On ollut nimimerkkini jo v.2008 asti. Minua ihmetyttää kovin että kirjoituksiani arvostellaan, käydään lukemassa niitä ja kuitenkin väitetään ettei niitä haluta lukea. Minun pitää nyt tuoda esiin sellainen seikka että taidan olla keskimääräistä älykkäämpi kun minä en käy lukemassa tosiaankaan kirjoituksia. jotka eivät minua kiinnosta saatika että alkaisin haukkumaan jonkun mielipiteitä, odottelisin oikein että tuo vainoamani henkilö kirjoittaisi jotain ja sitten kirjoittelisin kuin tuntisin henkilön ja asiansa hyvinkin. Mitä tulee selkävammaani niin antaisin kipuni ja muun selkävaivani mielelläni sille tai niille kirjoituksiani vainoaville henkilöille ja menisin töihin. jos sellainen vaan olisi mahdollista.

5

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von kylmä totuus

Kirjoittaessaan mielipiteen mielipidepalstalle, voi varautua niin myönteisiin kuin kielteisiinkin mielipiteisiin, tämähän sinun keskimääräistä älykkäämpänä tulisi ilman asian esilletuomistakin käsittää.
      Jos vuosien varrella olet kertonut itsestäsi kaiken, kuten olet, voit olla ihan varma, että myös kaikkeen sanomaasi puututaan ja kaikki eivät tekemisistäsi pidä.
      Jos et kestä arvostelua, et ole kykenevä kannasäymiseen ihmisten kanssa livenä, etkä liioin virtuaalimaailmassa. Silloin on parempi erakoitua ja käpertyä kuoreensa ja kitistä ja tapella viranomaisten kanssa kaikessa hiljaisuudessa.
      Mahtaneeko lapsesikaan tykätä, että heistä ja heidän äideistään täällä julkisesti kirjoittelet, jos eivät sitä ikänsä puolesta nyt käsitä, niin tulevaisuudessa kyllä.

• von Lagerbom

Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.

• tippadappadui
        von Lagerbom kirjoitti:

Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.

Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe

• von Lagerbom
        tippadappadui kirjoitti:

Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe

Sinun älykkyysosamääräsi ei ainakaan ole kovin korkea kun et ymmärrä etten ole kirltänyt lukemasta juttujani. Mutta henkilö joka kertoo ettei näitä viitsi lukea, niin miksi sitten jatkuvasti tulee kirjoituksiani lukemaan. Ja tietysti kirjoiyuksiani saa kommentoida kunhan ei syyllisty kunnianloukkaukseen eli ei siis puhuta perättömiä minusta.

• lantasaapas1

Nimimerkkini vuodesta 2007 asti on ollut mikä milloinkin, välillä on tullut risuja, välillä ruusuja. So What!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      97
      1298
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1285
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1135
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1055
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      992
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      966
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      938
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      53
      932
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      811
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      808
    Aihe