On ollut nimimerkkini jo v.2008 asti. Minua ihmetyttää kovin että kirjoituksiani arvostellaan, käydään lukemassa niitä ja kuitenkin väitetään ettei niitä haluta lukea. Minun pitää nyt tuoda esiin sellainen seikka että taidan olla keskimääräistä älykkäämpi kun minä en käy lukemassa tosiaankaan kirjoituksia. jotka eivät minua kiinnosta saatika että alkaisin haukkumaan jonkun mielipiteitä, odottelisin oikein että tuo vainoamani henkilö kirjoittaisi jotain ja sitten kirjoittelisin kuin tuntisin henkilön ja asiansa hyvinkin. Mitä tulee selkävammaani niin antaisin kipuni ja muun selkävaivani mielelläni sille tai niille kirjoituksiani vainoaville henkilöille ja menisin töihin. jos sellainen vaan olisi mahdollista.
MagnusVonLagerbom
5
186
Vastaukset
- von kylmä totuus
Kirjoittaessaan mielipiteen mielipidepalstalle, voi varautua niin myönteisiin kuin kielteisiinkin mielipiteisiin, tämähän sinun keskimääräistä älykkäämpänä tulisi ilman asian esilletuomistakin käsittää.
Jos vuosien varrella olet kertonut itsestäsi kaiken, kuten olet, voit olla ihan varma, että myös kaikkeen sanomaasi puututaan ja kaikki eivät tekemisistäsi pidä.
Jos et kestä arvostelua, et ole kykenevä kannasäymiseen ihmisten kanssa livenä, etkä liioin virtuaalimaailmassa. Silloin on parempi erakoitua ja käpertyä kuoreensa ja kitistä ja tapella viranomaisten kanssa kaikessa hiljaisuudessa.
Mahtaneeko lapsesikaan tykätä, että heistä ja heidän äideistään täällä julkisesti kirjoittelet, jos eivät sitä ikänsä puolesta nyt käsitä, niin tulevaisuudessa kyllä.- von Lagerbom
Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.
- tippadappadui
von Lagerbom kirjoitti:
Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.
Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe
- von Lagerbom
tippadappadui kirjoitti:
Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe
Sinun älykkyysosamääräsi ei ainakaan ole kovin korkea kun et ymmärrä etten ole kirltänyt lukemasta juttujani. Mutta henkilö joka kertoo ettei näitä viitsi lukea, niin miksi sitten jatkuvasti tulee kirjoituksiani lukemaan. Ja tietysti kirjoiyuksiani saa kommentoida kunhan ei syyllisty kunnianloukkaukseen eli ei siis puhuta perättömiä minusta.
- lantasaapas1
Nimimerkkini vuodesta 2007 asti on ollut mikä milloinkin, välillä on tullut risuja, välillä ruusuja. So What!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
