MagnusVonLagerbom

On ollut nimimerkkini jo v.2008 asti. Minua ihmetyttää kovin että kirjoituksiani arvostellaan, käydään lukemassa niitä ja kuitenkin väitetään ettei niitä haluta lukea. Minun pitää nyt tuoda esiin sellainen seikka että taidan olla keskimääräistä älykkäämpi kun minä en käy lukemassa tosiaankaan kirjoituksia. jotka eivät minua kiinnosta saatika että alkaisin haukkumaan jonkun mielipiteitä, odottelisin oikein että tuo vainoamani henkilö kirjoittaisi jotain ja sitten kirjoittelisin kuin tuntisin henkilön ja asiansa hyvinkin. Mitä tulee selkävammaani niin antaisin kipuni ja muun selkävaivani mielelläni sille tai niille kirjoituksiani vainoaville henkilöille ja menisin töihin. jos sellainen vaan olisi mahdollista.

5

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von kylmä totuus

Kirjoittaessaan mielipiteen mielipidepalstalle, voi varautua niin myönteisiin kuin kielteisiinkin mielipiteisiin, tämähän sinun keskimääräistä älykkäämpänä tulisi ilman asian esilletuomistakin käsittää.
      Jos vuosien varrella olet kertonut itsestäsi kaiken, kuten olet, voit olla ihan varma, että myös kaikkeen sanomaasi puututaan ja kaikki eivät tekemisistäsi pidä.
      Jos et kestä arvostelua, et ole kykenevä kannasäymiseen ihmisten kanssa livenä, etkä liioin virtuaalimaailmassa. Silloin on parempi erakoitua ja käpertyä kuoreensa ja kitistä ja tapella viranomaisten kanssa kaikessa hiljaisuudessa.
      Mahtaneeko lapsesikaan tykätä, että heistä ja heidän äideistään täällä julkisesti kirjoittelet, jos eivät sitä ikänsä puolesta nyt käsitä, niin tulevaisuudessa kyllä.

• von Lagerbom

Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.

• tippadappadui
        von Lagerbom kirjoitti:

Kyse onkin siitä, jos vaikka sinäkin sattuisit ymmärtämään että nämä henkilöt kirjoittavat etteivät pidä kirjoituksistani. Miksi siis niitä lukevat. Ei älykäs ihminen lue mitä tahansa paskaa vaan keskittyvät pelkästään siihen joka kiinnostaa. Näin minä asioista ajattelen. Kuten olen sanonut, itse en mene sellaisia juttuja lukemaan jotka eivät minua kiinnosta. Sitä en tiedä pitävätkö lapset mutta heidän äidillään on ollut ihan oma vapaus valita miten käyttäytyvät ja käyttäytymisestään johtuen kirjoittelen näin ja jatkan niin kauan kunnes osoitetaan teoilla että on jotain muutakin sanottavaa kuin moitteet toiminnastaan.

Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe

• von Lagerbom
        tippadappadui kirjoitti:

Kyllä moni lukee ihan siksi, että kukaan muu kuin sinä ei kirjoittele henk.koht. asioitaan tällaisilla palstoilla. Ihan mielenkiinnosta, mitä kreisiä se Laakerbommi tällä kertaa on keksinyt. Ja et voi kieltää ketään lukemasta, etkä kommentoimasta. Miksi ylipäätään kirjoittelet tänne, jos näitä sun sepustuksiasi ei saa lukea, ei kommentoida? Mikä Äo:si muuten on? hhhhehehe

Sinun älykkyysosamääräsi ei ainakaan ole kovin korkea kun et ymmärrä etten ole kirltänyt lukemasta juttujani. Mutta henkilö joka kertoo ettei näitä viitsi lukea, niin miksi sitten jatkuvasti tulee kirjoituksiani lukemaan. Ja tietysti kirjoiyuksiani saa kommentoida kunhan ei syyllisty kunnianloukkaukseen eli ei siis puhuta perättömiä minusta.

• lantasaapas1

Nimimerkkini vuodesta 2007 asti on ollut mikä milloinkin, välillä on tullut risuja, välillä ruusuja. So What!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      532
      8970
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      161
      6180
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      377
      5241
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      66
      4759
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      100
      4371
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4063
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      185
      3942
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      92
      1906
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      104