Sonera-laajakaistatarjos, kauan kestää toimitus

Vihreä21

Tilasin netistä Soneran laajakaistan. Vahvistus tuli sähköpostiini 22.1. Vielä ei ole tapahtunut mitään, nopeus ei ole muuttunut eikä modeemia ole tullut. Pian unohtuu koko juttu. Laskutus tosin alkanee pyörimään.
Paikkakunta on Loviisa.

10

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surina3

      Kannattaa ihan oikeasti soittaa sinne asiakaspalveluun, eikä voivotella täällä.
      Kummaa porukkaa.

    • eimeehyvinsielä

      ""Tilasin netistä Soneran laajakaistan.""
      ""nopeus ei ole muuttunut eikä modeemia ole tullut""

      Mitä sä oikein olet tehnyt, tiedätkö itsekkään?

      • Vihreä21

        Kyllä minä tiedän. Näin vastattiin:

        Hyvä asiakkaamme,

        kiitos, että olet Sonera Laajakaista-asiakas.

        Tämä viesti lähtee järjestelmästämme automaattisesti. Saat tämän viestin kun olet:

        1.tilannut uuden Sonera Laajakaistaliittymän
        2.uusinut laajakaistaliittymäsi sopimuksen
        3.olemme tehneet aiemmin ilmoittamamme tekniikkamuutoksen laajakaistaliittymääsi.



        Laajakaistasi tiedot
        ***************************************************
        Tilauksen päivämäärä: 22.01.2013
        Tilausnumero: 4951521

        Tuote:
        Sonera Laajakaista ADSL8M-liittymä.

        24kk:n määräaikainen sopimus, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

        Liittymäsi kuukausimaksu on 19,90 euroa 12 kuukauden ajan ja tämän jälkeen 29,90 euroa 22.01.2015 saakka. Liittymismaksu on 0,00 euroa. Liittymän normaalin hinnaston mukainen kuukausimaksu on 48,78 euroa ja liittymismaksu 131,12 euroa. Hinnastot ovat nähtävillä osoitteessa http://www.sonera.fi/laajakaista.


    • Moikka "Vihreä21",
      selvittelin tuota sinun tilaustasi mainitsemasi tilausnumeron perusteella ja sinua on koitettu tavoittaa tänään puhelimitse asian tiimoilta. Jos tilanne on vielä epäselvä, niin otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme p 0200 17000 :)
      Laskutus alkaa pyörimään vasta kytkennän tapahduttua, tarkemmin sanottuna seuraavana päivänä kytkennästä. Ja tuo modeemi tulee postitse kotiovelle kuljetettuna muutamaa päivää ennen kytkemistä.

      mukavaa keskiviikkoa toivotellen,
      Lauren@SoneraPartio

      • VIHREÄ21

        Kiitos asian hoitamisesta. Olen kuitenkin niitä, jotka eivät pidä kännykkää aina mukana Nytkin se on kotona ja itse olen töissä. Outoahan se taitaa nykyään olla, mutta sillä keinolla kaupustelijat ym. lannistuvat ilmaiseksi. Kun koskaan ei vastata, lopettavat yrittämisen.


    • Löllöpallo

      Buahah.. sitten itketään kun tulee Soneralta vaikka viivästymis ilmitus tai asian varmistamiseen liittyvä soitto eivätkä voi tehdä mitään ennen kuin asia on sinulta varmisttetu. Jospa vastaisit siihen puhelimeen.

      • Vihreä21

        Hoitivat kaiken tarvittavan, eli sähköpostitunnukset sekä tekstarilla että sähköpostilla. Teknisesti homma hoidetaan 27.2. Muuta tietoa en heiltä tarvitsekaan.


    • Vihreä21

      Taitaa touhu olla Soneralla kuten eräässä naapurimaassa, mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy. Tekstreita tuli, että tee 27.2. sitä ja sitä, kun yhteys kytketään ja siitä tekstarilla ilmoitetaan, mutta eipä kytketty. Odotellaan. Taas kerran ovat firmassa YTt, ja eihän se miltä nostata, jos arvelee olevansa loppatilin saaja.
      Jospa sitten huomenna, tai perjantaina..

      • Hei Vihreä21,
        tämä oli minulla selvityksessä tänään ja nyt pitäisi kaikki olla kunnossa :)

        Mukavaa viikonloppua sinulle, ollaan yhteyksissä!

        Lauren@SoneraPartio


    • jep jep

      Erehdyin minäkin tähän paskaan, mutta nyt oon kyllä toosi helpottunut ja hyvillä mielin kun pääsin tästä saat**n sonerasta eroon. Mutta EI KOSKAAN enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe