Netti pätkii ja Elisan tekninen tuki tarkistaa ja toteaa, että näin on. Sitten ratkaisu: pitää hommata toinen modeemi ja testata, onko se vika modeemissa. Jos ei ole, niin ota yhteyttä uudelleen. Pitäisi Elisalla olla sen verran vastuuntuntoa, että hoitaisivat asian, kun kerran voivat todeta, että yhteys on pätkinyt montakymmentä kertaa vuorokaudessa.
Olen kokenut saman aiemminkin ja vika oli tuolloin linjassa, minkä Elisa sitten testausteni jälkeen hoiti. Tuosta on ehkä vuosi, mutta vieläkään en ole saanut Elisalta ilmoitusta, että korjattu on!!!!!
Harvoi törmää noin huonoon asiakaspalveluun.
Palveluako?????
testaa ite
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347